Sirkus Jagland

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
User avatar
Los-Loco
Posts: 7343
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 465 times
Been thanked: 899 times
Contact:

Sirkus Jagland

Post by Los-Loco »

Det er til å bli dårlig av. En fyr med så mye politisk erfaring og en så vanvittig cv med toppverv, likevel evner han ikke å ta et nederlag som en mann men stiller seg opp i en offer-rolle. Og lar endatil storesøsteren sin gå i media og oppfordre til å ikke mobbe broren hans. Seriøst!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/solb ... /23407557/

Stortingspresident, statsminister, utenriksminister, formann i arbeiderpartiet, partisekretær, formann i Nobelkomiteen, generalsekretær i Europarådet. Man skulle da forvente at han kunne stå rakrygget og tale sin egen sak.

Hadde jeg av jobbårsaker fått pes i media, og min søster hadde gått ut i avisene og blandet seg på den måten der, ja da skulle det blitt månelyst i neste familieselskap, det kan jeg love. At han ikke skjemst!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Sirkus Jagland

Post by Cheese Smirnoff »

Nå skal det sies at søsterens tur til NRK visstnok ikke var avklart med lillebror først, så det blir noget feil å si at han sendte henne for å forsvare seg.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
User avatar
Los-Loco
Posts: 7343
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 465 times
Been thanked: 899 times
Contact:

Re: Sirkus Jagland

Post by Los-Loco »

Jeg mistenker selvsagt ikke Jagland for å ha "bedt om hjelp" hos storesøster, det ville vært over alle grenser latterlig. Men når hun går ut sånn må det være i forvissning om at hun ikke blir hudflettet av Jagland selv for å blande seg.

Familiemedlemmer bør selvsagt backe sine, og selvsagt er det forståelig at toppolitikere og andre i mediefokuset har behov for support hjemmefra. Men ikke i media! Det har stormet ganske heftig rundt mange flere enn Jagland opp igjennom årene. Prøv å kom på andre som har latt familiemedlemmer gjøre sånne stunt. Jeg kommer bare på én i farta: Grete Faremo, hvor faren gikk ut i media og beklage seg på vegne av dattera. Og for the record; hun står særdeles lavt i kurs hos undertegnede hun også.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1212 times
Been thanked: 1100 times

Re: Sirkus Jagland

Post by Kesseboy »

Nå må imamene komme på banen.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Post Reply