Klagemuren

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Diaré er noe DRITT! :roll:
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Post by MacDaddy »

Kesseboy wrote:
Lars Hasvoll Bakke wrote: Tenk at det skal være mulig i VERDENS RIKESTE LAND!!!
I 2006!!!
Men faen, 8 dager for å få et simkort til å virke..?!
http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
Lars Hasvoll Bakke
Polemikonstabel
Posts: 946
Joined: Fri Feb 20, 2004 10:33 pm
Location: Oslo

Post by Lars Hasvoll Bakke »

HVOR ER MYNDIGHETENE?!?
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Lars Hasvoll Bakke wrote:HVOR ER MYNDIGHETENE?!?
Der nede *peike*
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Tarin wrote:3. Jeg må lese ferdig "Gymnaslærer Pedersen" til neste tirsdag.
Se filmen og finn gode referat på nette. Funke sannsynlivis fint, vess du ikkje får nå prøve, sånn at lærern kan sjekke at dåkker virkeli har lest..
Ækte nordnorsk stolthet!
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

mathilde wrote:Unnskyld så meget du ett eller ainna fra mosjøen, men HERREGUD....førr nån satan i hælvetes idiota eg tilfeldigvis møtte i dag på 3l...e dæ muli!!?? Stakkars dæm...seriøst nån av de mæst idiotiske kørvan eg nån gang har møtt, mulig fylla har skylla, men hallo??
Dokker alle sku ha vært der....eller vil dokker forsåvidt ikke så ondt...
3l ?
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Taskeladdn wrote:
mathilde wrote:Unnskyld så meget du ett eller ainna fra mosjøen, men HERREGUD....førr nån satan i hælvetes idiota eg tilfeldigvis møtte i dag på 3l...e dæ muli!!?? Stakkars dæm...seriøst nån av de mæst idiotiske kørvan eg nån gang har møtt, mulig fylla har skylla, men hallo??
Dokker alle sku ha vært der....eller vil dokker forsåvidt ikke så ondt...
3l ?
En pub i TRondheim der GIM utøver sin supportervirksomhet i ikke helt edru tilstand til tider ifølge innleggene på forumet :lol:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
milla
Posts: 896
Joined: Tue Jul 20, 2004 9:38 pm
Location: Bartebyen

Post by milla »

D e nå dritt å les til eksamen :(
Glimt - i medgang og motgang
DGHmedlem nr 19, drakt nr 5 :D
Medlem av Musketøsene
LiseLasse
Posts: 14
Joined: Fri May 06, 2005 6:44 pm
Location: Nord-Norge

Post by LiseLasse »

milla wrote:D e nå dritt å les til eksamen :(
jepp jepp....... :lol: Men skal man bli noe så må man vel tvinge seg gjennom det........
Tarin
Posts: 449
Joined: Mon Mar 22, 2004 2:54 pm
Location: Volda, Møre og Romsdal

Post by Tarin »

Revolvo wrote:
Skriket wrote: Se filmen og finn gode referat på nette. Funke sannsynlivis fint, vess du ikkje får nå prøve, sånn at lærern kan sjekke at dåkker virkeli har lest..
Referat fra nettet eller andre persona e virkelig en undervurdert ting i skolesammenheng! 8)
Får nok ikke sett filmen, med mindre noen av dere har en god torrent ellernoe (PM i så fall!), ettersom at kinoen her er stengt. Og referat fra nettet fins vel nesten ikke.
Tippeligaen 2008.
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Tarin wrote:
Revolvo wrote: Referat fra nettet eller andre persona e virkelig en undervurdert ting i skolesammenheng! 8)
Får nok ikke sett filmen, med mindre noen av dere har en god torrent ellernoe (PM i så fall!), ettersom at kinoen her er stengt. Og referat fra nettet fins vel nesten ikke.
Nope, beklager.. Kan dessverre ikkje hjelpe dæ me d :?
Ækte nordnorsk stolthet!
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Rettslære e alvorli kjedeli når du har mest løst t å gå å lægge dæ :roll:
Ækte nordnorsk stolthet!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Skriket wrote:Rettslære e alvorli kjedeli når du har mest løst t å gå å lægge dæ :roll:
Tips! Ikke gå inn på forumet de dagene du må lese til noe viktig 8)
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Mariasha
Posts: 2704
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Post by Mariasha »

Sliter med det samme.. Sitter og skal lese til mattetentamen i morgen, motivasjonen er lik null og stokastiske variabler og normalfordeling har aldri virket kjedeligere. Det er skikkelig ugunstig med store prøver på mandager - taper Glimt er motivasjonen dårlig fordi jeg blir deprimert, og vinner de er den dårlig fordi jeg er så glaad at jeg vil gjøre alt mulig annet enn å sitte og lese.

Og å la være å gå inn på forumet når Glimt nettopp har vunnet 5-1 er nærmest umulig..
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Mariasha wrote:Og å la være å gå inn på forumet når Glimt nettopp har vunnet 5-1 er nærmest umulig..
Sku t å sei akkurat d samme.. Har heldigvis studiedag i mårra, så æ kan sove litt længe, men MÅ allievel bli ferdi me den skitn i kveld/natt...
Ækte nordnorsk stolthet!
Mariasha
Posts: 2704
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Post by Mariasha »

Jeg kunne godt trengt studiedag i morgen, men har dessverre ikke det, så ser for meg en lang natt.. Men så slipper vi norsktentamen på onsdag, så har fri tirsdag, onsdag og torsdag 8) (Riktignok studiedag torsdag, men..)
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Mariasha wrote:Sliter med det samme.. Sitter og skal lese til mattetentamen i morgen, motivasjonen er lik null og stokastiske variabler og normalfordeling har aldri virket kjedeligere. Det er skikkelig ugunstig med store prøver på mandager - taper Glimt er motivasjonen dårlig fordi jeg blir deprimert, og vinner de er den dårlig fordi jeg er så glaad at jeg vil gjøre alt mulig annet enn å sitte og lese.

Og å la være å gå inn på forumet når Glimt nettopp har vunnet 5-1 er nærmest umulig..
*Sukk* her har jeg nylig kjeppjaget Fra Oslo ut herfra så hun fikk lest til prøver og nå må jeg gjøre det samme med deg, kan alle som har nært forestående prøver pelle seg snarest ut av forumet!!

Vi kan jo ikke ha på oss at vi er skyld i dropp i karakterene heller :wink:
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

KOFFØR slæpp DÅKKER norsktenamen på onsdag????? Gjør vi åsså d???? Neppe... :roll: Synd du ikkje har fri fredag åsså, da hadde d blidd SKIKKELI langhelg på dæ..
Ækte nordnorsk stolthet!
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Jeg har ikke fri imorra, og på tirsdag må jeg stå opp senest kl 7..jeg som er vant å legge meg da *klage*

Bra du tar ansvar Larsen, de barna de barna ;)
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Larsen wrote:Vi kan jo ikke ha på oss at vi er skyld i dropp i karakterene heller :wink:
Makan t ansvarsfraskrivelse skal man leite længe etter...
Ækte nordnorsk stolthet!
Mariasha
Posts: 2704
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 65 times
Been thanked: 35 times

Post by Mariasha »

Vi slipper den fordi vi har sånn nytt eksamenssystem, og hun synes vi burde få det for tort og svie.. Det er forsåvidt ikke fri, men frivillig oppmøte :) Og tort og svie? Psj, vi får skrive eksamen på data, så jeg er storfornøyd.

Og Larsen; burde vel eegentlig hørt på deg, men har ikke karakterene mine sunket allerede, så troor jeg jeg skal klare å holde de oppe de siste ukene.. Forhåpentligvis :p Det blir bare en litt sen kveld, men det er forsåvidt ikke noe nytt.
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Sakli d da... Dåkker får skrive eksamen, og førr så vidt alle de andre stilan åsså på data, åsså skal DÅKKER få fri.. Ka me å gje åss stakkara som slit me skrivekrampe på slutten av kvær førbanna tentamen fri... Mye, mye bedre idè :D
Ækte nordnorsk stolthet!
Post Reply