Klagemuren

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

brawno wrote:Never underestimate the power of kebabmage :!: :shock:
Eller penicillin-rompe :lol:
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
Lars Hasvoll Bakke
Polemikonstabel
Posts: 946
Joined: Fri Feb 20, 2004 10:33 pm
Location: Oslo

Post by Lars Hasvoll Bakke »

Fikk smelt ett sånt gnagsårplaster fra Compeed på hælen, og det va nu nok te at æ klarte å spasser heim fra Skivika nu nettop. Hadde da også hjelp av ei ihjelkjørt brøytestikke fra Kvalvika på turen, som æ døpte Gandalv, som sæ hør og bør førr en orange spaserstav med refleksa.

God natt.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

faen.. det kommer til å bli en tung uke på jobb, pga tapet i dag. Helt utrolig hvor fotball har en tedens til å påvirke psyken min...
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Shell, jævla løgnere!

Dette skal liksom være "solsikkebrød", men det er jo bare loff med noen få solsikkefrø i :?

Bastards!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Buuuhuu... klokka er 01:29, og jeg er såvidt begynt med semesteroppgaven som skal inn i morgen. :cry: :cry:
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Post by Stibern »

Klokka er 09.17 og jeg skal nå begynne med semesteroppgaven som skal leveres i dag :cry:
L.U*H.G
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Trøst dæ me at du ikkje e aleina, æ har så mye at æ orke ikkje bynne.. Syns uansett mer synd på de som skal levere semesteroppagve i dag, og som så vidt har bynt...
Ækte nordnorsk stolthet!
Stibern
Posts: 1590
Joined: Wed Mar 24, 2004 11:00 am
Location: Bodø

Post by Stibern »

Jeg vil klage over min avhengighet til dette forumet. Jeg har en semesteroppgave som skal leveres og et tidspress som fy. Allikevel må jeg inn å sjekke forumet hvert 5min. Det har blitt en besettelse :!:
L.U*H.G
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Mine sorger er over. Siste oppgave for semesteret er levert. Hallelujah! (Vel, det kan jo tenkes at jeg får den i retur med krav om et par ting som må forbedres...)
Vi e' gul, og vi e' spræk. Heia Glimt!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Kommunikasjonsproblemer med Glimtadmin og Glimtweb
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Post by Sulliken »

Kul tur til Riga, men Akk så dyr.. resultatet, Minimalt med penger frem til 10 mai
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Lars Hasvoll Bakke
Polemikonstabel
Posts: 946
Joined: Fri Feb 20, 2004 10:33 pm
Location: Oslo

Post by Lars Hasvoll Bakke »

Revolvo wrote:Æ har aaaalt for mye lekse som æ må gjør idag =/ Koffer har ikke noen fortalt mæ at det kan vær lurt å bruk litt ekstra tid av ferien til sånt? ;p Ouff!
Leksa på videregående e ikke til førr å gjøres. Hvis det ikke hete prøve/tentamen/eksamen eller innleveringsoppgave, så e det ingen som sjekka.
Mariasha
Posts: 2713
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 40 times

Post by Mariasha »

Derfor er det så koselig å ha kjemitentamen på fredag og mattetentamen på mandag.. Kjemien er særlig kos, siden vi visstnok skal gå gjennom nytt stoff på torsdag, som vi dermed må kunne til fredag, uten at noen er helt sikre på hva slags stoff det egentlig er snakk om, slik at det er umulig å lese på forhånd.

Ah, som jeg elsker kjemi og Aud.
User avatar
milla
Posts: 896
Joined: Tue Jul 20, 2004 9:38 pm
Location: Bartebyen

Post by milla »

E drittlei 1. div allerede. Koffer kan ingen vis målet der han Brenes skåra på brassespark i går?! Hadde vi vært i eliteserien hadde d vel vært nominert til rundens mål... uten at æ har sett d å dermed har nå særlig belegg for å si d æ sir.
Glimt - i medgang og motgang
DGHmedlem nr 19, drakt nr 5 :D
Medlem av Musketøsene
Mariasha
Posts: 2713
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 40 times

Post by Mariasha »

Jeg drømte til og med at vi fikk se målet til Brenes, og jeg husker jeg ble så glad.. Lurer på hvordan det var i forhold til målet jeg drømte om :p
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Post by MacDaddy »

Revolvo wrote:
Lars Hasvoll Bakke wrote: Leksa på videregående e ikke til førr å gjøres. Hvis det ikke hete prøve/tentamen/eksamen eller innleveringsoppgave, så e det ingen som sjekka.
Dessverre for min del så heite det prøve og innlevering denne gangen =/
Prøver leser man til i friminuttet før prøven ;)
http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Post by MacDaddy »

Må klage litt på at Telenor bruker hele 8 dager på å portere mobilnr. mitt. Helt for jævlig å sitte her med ny telefon uten å kunne bruke den pga operatørlås.. :evil:
http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarin
Posts: 449
Joined: Mon Mar 22, 2004 2:54 pm
Location: Volda, Møre og Romsdal

Post by Tarin »

1. Mp3-spillern min er død, og på vei til Irland for reparasjon.
2. Jeg har helsikes mye stress med Russeavis, og folk er treeege.
3. Jeg må lese ferdig "Gymnaslærer Pedersen" til neste tirsdag.
Tippeligaen 2008.
Lars Hasvoll Bakke
Polemikonstabel
Posts: 946
Joined: Fri Feb 20, 2004 10:33 pm
Location: Oslo

Post by Lars Hasvoll Bakke »

MacDaddy wrote:Må klage litt på at Telenor bruker hele 8 dager på å portere mobilnr. mitt. Helt for jævlig å sitte her med ny telefon uten å kunne bruke den pga operatørlås.. :evil:
Tenk at det skal være mulig i VERDENS RIKESTE LAND!!!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15801
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1100 times

Post by Kesseboy »

Lars Hasvoll Bakke wrote:
MacDaddy wrote:Må klage litt på at Telenor bruker hele 8 dager på å portere mobilnr. mitt. Helt for jævlig å sitte her med ny telefon uten å kunne bruke den pga operatørlås.. :evil:
Tenk at det skal være mulig i VERDENS RIKESTE LAND!!!
I 2006!!!
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Post Reply