BHK-tråden - Støtt opp om topplaget BHK!

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5648
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 183 times
Been thanked: 354 times

Post by poteten »

Om ikke Glimt finner tilbake til sitt gamle jeg, begynner å smile, være ydmyke og ikke minst, begynne å spille ordentlig fotball igjen ( :lol: ) så kan det se slik ut.. ;)

Jeg elsker god sport. God sport er god underholdning. Og akkurat nå er BHK mange mil foran Glimt. Diverre, kanskje. De skulle vært på samme nivå. :)
Kritisk
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Illustrer vel ganske godt hvor mange medgangssupportere det finnes i denne byen. Stakkars BHK når de ikke legger leverer varene. Jaja, i det minste sitter folk godt og varmt inne i hallen.
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5648
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 183 times
Been thanked: 354 times

Post by poteten »

Larsen wrote:Illustrer vel ganske godt hvor mange medgangssupportere det finnes i denne byen. Stakkars BHK når de ikke legger leverer varene. Jaja, i det minste sitter folk godt og varmt inne i hallen.
Om du tenker på meg, så kan du slå fra deg den tanken. ;) Jeg støtter Glimt i tykt og tynt, men det har blitt såpass mye utenomsportslig de siste to-tre årene at klubben Glimt dør i hjertet. Dråpen var vel sist helg da opptil flere Glimtspillere ikke hadde lært noen ting som helst og var stupfulle timer etter matchen. Det er trist. Veldig trist.

Og BHK har jeg støttet siden 93, men årets første kamp kommer i forbindelse med at jeg har gått kveldsskift hver gang de har spilt hjemme. :)


Og jeg tror at de aller, aller fleste i byen har et lidenskapelig forhold til Glimt. Men siden Bodø er en mindre by, og spillerne oppfører seg som de eide byen ute på byen, såeh.. ja.

Og BHK har hatt sine trofaste støttespillere i mange år, men mange vet ennå ikke hvor god stemning man kan lage av kamper som den sist til BHK. Spør Liverglimt. :lol:
Kritisk
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10787
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2303 times
Been thanked: 383 times

Post by liverglimt »

eiv wrote:Skjønner ikke helt hvordan du får onsdag klokka 18 til å bli så mye bedre enn lørdag klokka 18...
JAJA, hvis du var på myra kl 18.00 på lørdag så fikk du ihvertfall ikke med deg kampen. :roll:
poteten wrote:Og BHK har hatt sine trofaste støttespillere i mange år, men mange vet ennå ikke hvor god stemning man kan lage av kamper som den sist til BHK. Spør Liverglimt. :lol:
Jeg har prøvd å engasjere meg i håndball, men sport hvor bjeller er hovedingrediens blandt tilskuerne får meg til å grøsse. Det skal likevel nevnes at av dame eller herre utøvelse av sporten så foretrekker jeg spillet til herrene. Så hvem vet, kanskje jeg hadde blitt en medgangssupporter om jeg hadde bodd i isødet. 8)
@liverglimt
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5648
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 183 times
Been thanked: 354 times

Post by poteten »

Jeg har ennå ikke hørt en bjelle i Spektrum. ;)
Kritisk
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Den var vel ikke først og fremst rettet mot deg, selv om jeg forsåvidt skrev den med vilje slik at det skulle virke sånn :wink:

Men det er et hjertesukk, selv om det forsåvidt er både fint og flott at BHK drar 1500 tilskuere så blør fortsatt hjertet mitt av det faktum at det knapt nok kom mer på Glimtkampen.
Dersom akkurat den trenden fortsetter kan vi like godt gi opp eliteseriespill.

Forøvrig tror jeg ikke lenger Glimtspillerene er noe værre enn andre lag, faktisk er jeg ganske sikker på det. Rykter vil eksempelvis ha det til at slike aktiviteter bidro sterkt til VIFs fall etter seriegullet. Det går i det hele tatt mange historier om spillere rundt om i Norge. Etter å ha bodd i Trondheim et år så jeg "artige" ting der også for å si det sånn.

Det som irriterer meg er at her har vi muligheten til å bli bedre på akkurat dette punktet enn andre lag, slik Los-Loco har argumentert.

Men, nå sporet jeg av en tråd som handler om BHK. Beklager :oops:

Forøvrig må jeg bare påpeke at det ikke burde være spesiet vanskelig å lage god stemmning inne i hall :wink:
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5648
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 183 times
Been thanked: 354 times

Post by poteten »

Larsen wrote:Den var vel ikke først og fremst rettet mot deg, selv om jeg forsåvidt skrev den med vilje slik at det skulle virke sånn :wink:

Men det er et hjertesukk, selv om det forsåvidt er både fint og flott at BHK drar 1500 tilskuere så blør fortsatt hjertet mitt av det faktum at det knapt nok kom mer på Glimtkampen.
Dersom akkurat den trenden fortsetter kan vi like godt gi opp eliteseriespill.

Forøvrig tror jeg ikke lenger Glimtspillerene er noe værre enn andre lag, faktisk er jeg ganske sikker på det. Rykter vil eksempelvis ha det til at slike aktiviteter bidro sterkt til VIFs fall etter seriegullet. Det går i det hele tatt mange historier om spillere rundt om i Norge. Etter å ha bodd i Trondheim et år så jeg "artige" ting der også for å si det sånn.

Det som irriterer meg er at her har vi muligheten til å bli bedre på akkurat dette punktet enn andre lag, slik Los-Loco har argumentert.

Men, nå sporet jeg av en tråd som handler om BHK. Beklager :oops:

Forøvrig må jeg bare påpeke at det ikke burde være spesiet vanskelig å lage god stemmning inne i hall :wink:
Det er veldig lett å lage god stemning i en hall. Det er genialt! :)

Jeg har bodd i en del byer med elitelag oppover årene og har en lignende konklusjon.

RBK-spillerne visste å feste, men det var ikke før etter at Nils Arne sluttet at det tok av. (Mangel av autoritet).

VIF-spillerne tok fullstendig av etter gullet. Også før gullet. Jeg satt sågar på nachspiel midt i Oslo natten før Enga hevet gullet i Skien. Men; det var helt klart undertallet i VIF som dreiv på sånn.
Godset sleit lenge, helt til Fagermo kom - og i Lillestrøm er det langt fra sånn. Det er vel kanskje den mest seriøse klubben sånn sett. Også i Bergen er spillerne sett ute, men aldri overstadig beruset (iallefall ikke som jeg har hørt i det siste).

Problemet til Glimt er ikke at de fester, Larsen. Problemet til Glimt er at de fester i overkant mye og i overkant hardt.

Det gjør noe med en å se en av byens store sønner ligge kravlende i sitt eget spy i en grøft klokka halv fire om natta, dagen etter en "seier". ;)


Sånn, nok om Glimt.


I BHK er det heldigvis ikke sånn. Håper jeg.
Kritisk
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

poteten wrote:I BHK er det heldigvis ikke sånn. Håper jeg.
Vel, vel. Du ser tydeligvis det du vil se.
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5648
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 183 times
Been thanked: 354 times

Post by poteten »

Trapattoni wrote:
poteten wrote:I BHK er det heldigvis ikke sånn. Håper jeg.
Vel, vel. Du ser tydeligvis det du vil se.
Nei, jeg har bare ikke sett dem slik jeg har sett Glimt-spillerne. Så ikke kom med sånt vås. Opplys meg heller da. ;)
Kritisk
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10476
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Hvor mange tilskuere tar Bodøhallen egentlig?
En gang Glimt, alltid GLIMT!
klekkus
Posts: 28
Joined: Sat Aug 11, 2007 5:47 pm
Location: Bodø

Post by klekkus »

Åpningskampen for denne sesongen (som var min første håndball kamp) Var det ny tilskuer rekord. Mener det var rundt 2500.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

fantaste wrote:Husker Junkeren Bekkelaget i nordlandshallen. Det var forrige årtusens verste snøvær den dagen, men over 3500 tilskuere på kampen. Det var jævlig tøft
Er du fra Oslo, eller?
Det skrives Bækkelaget, og burde uttales deretter - ikke slik som østlendingene, med "e". Samme problemet med Stabæk.
Neste er vel at de sier Bodo og Ostlandet istedet for Bodø og Østlandet


:wink:
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5648
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 183 times
Been thanked: 354 times

Post by poteten »

klekkus wrote:Åpningskampen for denne sesongen (som var min første håndball kamp) Var det ny tilskuer rekord. Mener det var rundt 2500.
Mot Elverum? Nei, det var 1300-1500 da.
Kritisk
Christoph
Posts: 869
Joined: Mon Mar 29, 2004 2:21 pm
Location: Oslo

Post by Christoph »

poteten wrote:
klekkus wrote:Åpningskampen for denne sesongen (som var min første håndball kamp) Var det ny tilskuer rekord. Mener det var rundt 2500.
Mot Elverum? Nei, det var 1300-1500 da.
1498, faktisk. :wink:
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10476
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Satses det på full hall mot Sandefjord og Drammen da?
Jeg regner med jeg skal på hvertfall èn av de kampene =)
En gang Glimt, alltid GLIMT!
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Post by MacDaddy »

eidurgud wrote:
fantaste wrote:Husker Junkeren Bekkelaget i nordlandshallen. Det var forrige årtusens verste snøvær den dagen, men over 3500 tilskuere på kampen. Det var jævlig tøft
Er du fra Oslo, eller?
Det skrives Bækkelaget, og burde uttales deretter - ikke slik som østlendingene, med "e". Samme problemet med Stabæk.
Neste er vel at de sier Bodo og Ostlandet istedet for Bodø og Østlandet


:wink:
Tettstedet i Bærum kommune heter Stabekk, idrettsforeningen heter Stabæk.
Det er altså ikke bare lett for bærumingene, lett å bli forvirra her altså.. :roll:
http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

MacDaddy wrote:Tettstedet i Bærum kommune heter Stabekk, idrettsforeningen heter Stabæk.
Det er altså ikke bare lett for bærumingene, lett å bli forvirra her altså.. :roll:
:lol: Men media (les: tv) sier Stabekk til Stabæk og Bekkelaget til Bækkelaget. Rart at de ikke sier Berum til Bærum da..
Post Reply