Parken 08

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

mutz
Posts: 1379
Joined: Sun Oct 17, 2004 5:45 am
Location: bodø

Re: Parken 08

Post by mutz »

ROSA parkenbånd er kommet på høyre håndledd!

Og oransje bonger er handlet inn!! :D
gul 2005/2006 og turkis 2006/2007 drakt 17 tilhører nå MEG :D

Stolt medlem a DGH- Cheerleading, Pesslurskolt og DGH- Retards :D
Bix
Posts: 628
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:14 am

Re: Parken 08

Post by Bix »

ER DET ROSA? :D:D:D:D
Hurra!
æ lika han Alo
åsså lika æ å hold bluss
User avatar
glimtpia
Posts: 2858
Joined: Tue Aug 16, 2005 7:11 pm
Location: Egentlig Steigen<3|| Men holder hus i Bodø!

Re: Parken 08

Post by glimtpia »

Nå har jeg også fått parkenbåndet på handa. Men jeg har det på venstre :P
Seier
Parelius
Posts: 1027
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:01 am
Location: Oslo
Contact:

Re: Parken 08

Post by Parelius »

Har hørt at det er lyseblå for oss under 18... skal hente i morgen :D
Ingenting er mer irriterende enn folk som bare fortsetter å snakke når du avbryter.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Parken 08

Post by eidurgud »

Det er ikke fullt så Glimt-bortedrakt-aktig lyseblått, men det er blått, ja..
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: Parken 08

Post by dalers »

Mørk start for Parken:

http://www.ab24.no/default.asp?page=534 ... 2,1&lang=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Trodal
Posts: 479
Joined: Fri May 14, 2004 9:47 am
Location: Bodø

Re: Parken 08

Post by Trodal »

Nå haster det for dem som ikke har skaffet seg festivalpass!

Fra an.no:
Ved 19-tiden onsdag gjensto fattige 85 festivalpass hos selve Parkenfestivalen. Med flere utsalgssteder var det ifølge produksjonssjefen maksimum "et par hundre billetter igjen".
- Jeg tror vi er utsolgt i løpet av dagen i dag. Det er ihvertfall ekstremt nært og vi har solgt mer enn på samme tid i fjor (6.400 billetter), sier Aamodt
http://www.an.no/kultur/parken08/article3731674.ece
Keep on rockin' in the free world!
Trodal
Posts: 479
Joined: Fri May 14, 2004 9:47 am
Location: Bodø

Re: Parken 08

Post by Trodal »

Løp og kjøp: http://www.an.no/kultur/parken08/article3733138.ece

Været ligger også an til å bli ganske bra (lite vind og regn):
http://www.yr.no/sted/Norge/Nordland/Bo ... A5sparken/
Keep on rockin' in the free world!
Bix
Posts: 628
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:14 am

Re: Parken 08

Post by Bix »

I dag hentet jeg armbåndet og kjøpte ti bonger. :D
æ lika han Alo
åsså lika æ å hold bluss
mutz
Posts: 1379
Joined: Sun Oct 17, 2004 5:45 am
Location: bodø

Re: Parken 08

Post by mutz »

Parken Klubb igår va bra!!:D
gul 2005/2006 og turkis 2006/2007 drakt 17 tilhører nå MEG :D

Stolt medlem a DGH- Cheerleading, Pesslurskolt og DGH- Retards :D
Trodal
Posts: 479
Joined: Fri May 14, 2004 9:47 am
Location: Bodø

Re: Parken 08

Post by Trodal »

Da er det utsolgt, kun noen få dagspass igjen til i kveld :D

Stiller med åpent sinn til det meste, og håper på mange fine konsertoppelvelser.
På forhånd er det dog disse 5 (i prioritert) rekkefølge jeg gleder meg mest til å se:
1. Madrugada: Ti år siden jeg første gang (i romjula 98) så Høyem og Burås spille på Kafka. Dette blir nok både litt trist og vemodig (av åpenbare årsaker) og samtidig en heidundrende flott avlsutning på festivalen. Siste Madrugadakonsert man får oppleve ever?
2. Bob Hund: Hvis de er like fantastiske live som sist jeg så de for 7-8 år siden blir dette knall.
3. Clutch: Nytt bekjentskap for meg, deilig riffabsert og funky testosteronrock. Perfekt festivalmusikk!
4. Kaizers Orchestra: Svikter aldri live, og med ei god sisteplate (nesten like bra som debutskiva) borger det for en fin avslutning av første dag.
5. Waterboys: Spent på reportoaret. Blir det mye fra "Room to roam" og "Fishermans Blues" blir dette fort et av festivalhøydepunktene.

God festival!
Keep on rockin' in the free world!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: Parken 08

Post by dalers »

Festivalen er godt i gang...

http://www.ab24.no/default.asp?page=534 ... 1,1&lang=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Kråkesølv var gårdagens høydepunkt!

Festivalforventninger?

1. Raga (mine personlige favoritter)
2. Clutch (aldri hørt om, men flere "rykter" gjør dette superspennende)
3. Waterboys (kommer kremlåtene?)
4. bob hund (lever de opp til live-forventningene?)
5. Madrugada (har sett dem på Samfunnet flere ganger (i 99 første gang) og i London noen år senere, men hvordan blir det uten Burås?)



Ellers så er det jo å håpe at bodøværingene kommer for å HØRE og SE alle de spennende bandene og ikke sitter hjemme i garasjer og kjellerrm og vorser for så å få med seg de to siste bandene hver dag. La oss vise at vi ikke vektlegger bare FEST i ordet FESTIVAL :P Dessuten, hva er bedre enn å tilbringe to hele dager i Parken ilamme kjente og ukjente venner? :skål
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Trodal
Posts: 479
Joined: Fri May 14, 2004 9:47 am
Location: Bodø

Re: Parken 08

Post by Trodal »

dalers wrote: Ellers så er det jo å håpe at bodøværingene kommer for å HØRE og SE alle de spennende bandene og ikke sitter hjemme i garasjer og kjellerrm og vorser for så å få med seg de to siste bandene hver dag. La oss vise at vi ikke vektlegger bare FEST i ordet FESTIVAL :P Dessuten, hva er bedre enn å tilbringe to hele dager i Parken ilamme kjente og ukjente venner? :skål
Amen i kirka til det! Greit nok at man ikke nødvendigvis vil/har anledning til å se alt, men at noen gidder å betale festivalpass for å sitte hjemme og vorse og kun å få med seg de to siste artistene er en gåte for meg (etter folketettheten å dømme var i alle fall dette tilfellet for en god del i fjor).
Keep on rockin' in the free world!
mutz
Posts: 1379
Joined: Sun Oct 17, 2004 5:45 am
Location: bodø

Re: Parken 08

Post by mutz »

Mine, glede seg mest til:

1. Halvdan Sivertsen!! Steike ta kor bra og arti det kommer til å bli.
2. Howl, gleda mæ til å høre dem LIVE!
3. The Roots, stili stili STORT!
4. Superfamily, Dem må være en BRA for å slå Samvirkelaget i Årets beste LIVE artist!
5. Clutch, e dem så bra som folk skal ha det til?!? E dem det, så må det bare bli bra!
gul 2005/2006 og turkis 2006/2007 drakt 17 tilhører nå MEG :D

Stolt medlem a DGH- Cheerleading, Pesslurskolt og DGH- Retards :D
mutz
Posts: 1379
Joined: Sun Oct 17, 2004 5:45 am
Location: bodø

Re: Parken 08

Post by mutz »

Har litt løst til å sette inn Madrugada der en plas.. men mest fordi det kommer til å bli en kjempefin avsluttning på Parken, å kansje den siste gangen vi får sett dem LIVE?!?!?
gul 2005/2006 og turkis 2006/2007 drakt 17 tilhører nå MEG :D

Stolt medlem a DGH- Cheerleading, Pesslurskolt og DGH- Retards :D
Bix
Posts: 628
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:14 am

Re: Parken 08

Post by Bix »

Fantastisk å møte to fantastisk dritingse lærere i kveld. :D
æ lika han Alo
åsså lika æ å hold bluss
User avatar
glimtpia
Posts: 2858
Joined: Tue Aug 16, 2005 7:11 pm
Location: Egentlig Steigen<3|| Men holder hus i Bodø!

Re: Parken 08

Post by glimtpia »

Nå er det klart for OL finale i håndball!! : )
Seier
mutz
Posts: 1379
Joined: Sun Oct 17, 2004 5:45 am
Location: bodø

Re: Parken 08

Post by mutz »

for en fin dag i Parken igår :)

Howl; fantastisk:)
Superfamily; skjønna at dem vant årets beste live band! For noen fantastiske korgutta:)
1990s; okei, fin do og ølkø musikk
Clutch; skikkeli tøft!! Overraska veldig!
The Roots; litt skuffanes.. Fikk værtfall the seed, men ikke birthday girl:(
Kaizers; e kaizers, dem leverte
gul 2005/2006 og turkis 2006/2007 drakt 17 tilhører nå MEG :D

Stolt medlem a DGH- Cheerleading, Pesslurskolt og DGH- Retards :D
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: Parken 08

Post by dalers »

dalers wrote:Festivalforventninger?

1. Raga (mine personlige favoritter)
2. Clutch (aldri hørt om, men flere "rykter" gjør dette superspennende)
3. Waterboys (kommer kremlåtene?)
4. bob hund (lever de opp til live-forventningene?)
5. Madrugada (har sett dem på Samfunnet flere ganger (i 99 første gang) og i London noen år senere, men hvordan blir det uten Burås?)
Kort sammendrag i et sammensurium:

1. Clutch (herregud hvor seint jeg fikk oppleve og oppdage dette bandet. Jeg er nyforelsket!)
2. Waterboys! (utrolig hvor lite det betydde at de kjente låtene ikke kom som perler på en snor. De viste for meg at det ER verdensfantastiske!! Hele bandet i storform!)
3. Madrugada. (BØR de legge bandet dø selv om Burås har gått bort? Etter å ha sett Norges beste rockeband holde HØY internasjonal klasse er jeg usikker. Et verdig punktum uansett)
4. bob hund (morsomste, artigste og mest underholdende)
5. Raga. (En munter Krohn bommer HELT på setlisten og skaffer seg ingen nye fans. Jeg er redd for at Raga har spilt sin beste konsert...)
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Trodal
Posts: 479
Joined: Fri May 14, 2004 9:47 am
Location: Bodø

Re: Parken 08

Post by Trodal »

Oppsummering av årets Parken: Fan-tastisk :mrgreen:
Keep on rockin' in the free world!
User avatar
Los-Loco
Posts: 7272
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 434 times
Been thanked: 871 times
Contact:

Re: Parken 08

Post by Los-Loco »

Parkenfestivalen går med overskudd, kan an melde i dag! No shit!? :shock: Skal vel ha gjort rimelig mye galt i planleggingen dersom det ikke blir overskudd når festivalen er utsolgt og de setter omsetningsrekord på drikke! :roll:
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Trodal
Posts: 479
Joined: Fri May 14, 2004 9:47 am
Location: Bodø

Re: Parken 08

Post by Trodal »

Los-Loco wrote:Parkenfestivalen går med overskudd, kan an melde i dag! No shit!? :shock: Skal vel ha gjort rimelig mye galt i planleggingen dersom det ikke blir overskudd når festivalen er utsolgt og de setter omsetningsrekord på drikke! :roll:
Jo, du kan så si. Men det virker ikke som overskudd er det som preger alle musikkfestivaler ehr til lands, for å si det litt forsiktig. Virker som om Parkenledelsen er fornuftige folk som setter tæring etter næring. Dog hadde det vel vært greit om de hadde litt større buffer og handlingsrom, at de har råd til å gå på en liten bommert uten å måtte legge ned hele greia.
Keep on rockin' in the free world!
Trodal
Posts: 479
Joined: Fri May 14, 2004 9:47 am
Location: Bodø

Re: Parken 08

Post by Trodal »

dalers wrote:
dalers wrote:Festivalforventninger?

1. Raga (mine personlige favoritter)
2. Clutch (aldri hørt om, men flere "rykter" gjør dette superspennende)
3. Waterboys (kommer kremlåtene?)
4. bob hund (lever de opp til live-forventningene?)
5. Madrugada (har sett dem på Samfunnet flere ganger (i 99 første gang) og i London noen år senere, men hvordan blir det uten Burås?)
Kort sammendrag i et sammensurium:

1. Clutch (herregud hvor seint jeg fikk oppleve og oppdage dette bandet. Jeg er nyforelsket!)
2. Waterboys! (utrolig hvor lite det betydde at de kjente låtene ikke kom som perler på en snor. De viste for meg at det ER verdensfantastiske!! Hele bandet i storform!)
3. Madrugada. (BØR de legge bandet dø selv om Burås har gått bort? Etter å ha sett Norges beste rockeband holde HØY internasjonal klasse er jeg usikker. Et verdig punktum uansett)
4. bob hund (morsomste, artigste og mest underholdende)
5. Raga. (En munter Krohn bommer HELT på setlisten og skaffer seg ingen nye fans. Jeg er redd for at Raga har spilt sin beste konsert...)
Enig med deg ang de fire første (dog med rangeringen Waterboys, Madrugada, Bob Hund, Clutch). Velger å bytte ut din femmer med Kaizers (i sterk konkurranse med Halvdan, Lukestar og Superfamily). Synes ikke det var mange som var dårligere enn Raga (dessverre), så når du har dem på femteplass må det være med Krohn-brillene på :D
Keep on rockin' in the free world!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: Parken 08

Post by dalers »

Trodal wrote:, så når du har dem på femteplass må det være med Krohn-brillene på :D
Har kun Raga med fordi jeg bare skulle kommentere min opprinnelige liste. Og den er til og med satt opp såpass rotete at det kommer ikke en gang fram at jeg heller mot at Waterboys ga meg den desidert største opplevelsen! :oops:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
Bix
Posts: 628
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:14 am

Re: Parken 08

Post by Bix »

Kaizers: Småskuffet over setlisten, men de er alltid herlige.
Halvdan Sivertsen: Fantastisk morsomt.
Superfamily: Kjempesøte. Skulle ønske jeg hadde hørt mer av dem på forhånd, og at jeg fikk sett hele konserten.
Waterboys: :D
Bob hund: De var ganske søte.
Raga: Helt ok.
Madrugada: K j e d e l i g.
Øl, type Mack: nej tack!

Alt det andre... Fin stemning, i alle fall! Huskitj my, sjø.
æ lika han Alo
åsså lika æ å hold bluss
Post Reply