Nytt forum

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
User avatar
PEMA
Posts: 663
Joined: Tue Mar 25, 2008 8:28 pm

Re: Nytt forum

Post by PEMA »

Nårtid kan vi forvente at den lyse blåfargen er borte...?
Merker at jeg holder meg litt unna nå når alt er så nytt og lyst...
– Det der er ikke gress – det er jo ingenting som er grønt. Å kalle det for gressbane er en fornærmelse mot gress.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10791
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2309 times
Been thanked: 384 times

Re: Nytt forum

Post by liverglimt »

Ja det som er nytt er farlig så du må holde deg unna. ;)

Det blir slik enda noen dager, kanskje en uke eller så. Vi får se an tid og hva utviklerne blir enige om. Vi har som jeg har nenvt flere ganger en del tanker som ikke bare omhandler forumet og da vil vi helst se alt i en sammenheng.

Nå blir de brukervennlige tingene fikset på så får vi ta de andre tingene etterhvert.
@liverglimt
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Re: Nytt forum

Post by Skriket »

liverglimt wrote:Sak og ikke person blir nok lettere framover akkurat fordi man ikke er forutintatt før man har lest posten.
Særlig sia nick'et e d aller første som står i posten, uansett korsn sia man les fra... :roll:
Ækte nordnorsk stolthet!
Magga
Posts: 48
Joined: Wed Mar 26, 2008 9:21 pm

Re: Nytt forum

Post by Magga »

:klapp
Dette blir bare bedre og bedre.. Men må vel venn mæ til dette.. va litt uvant!!

:cry: :? ellers litt sur for at æ va sletta fra forumet.. som noe ubetydelig.. :cry: alle de flotte innleggan æ hadde opparbeida mæ :cry: :lol: :lol:

jaja.. får vel bruk mye tid her inne i framtiden, som om at det ikke hadde skjedd uansett :shock:
Bodø/Glimt til æ DØR!!
Magga
Posts: 48
Joined: Wed Mar 26, 2008 9:21 pm

Re: Nytt forum

Post by Magga »

PEMA wrote:Nårtid kan vi forvente at den lyse blåfargen er borte...?
Merker at jeg holder meg litt unna nå når alt er så nytt og lyst...
Dette er den nye REMA 1000 looken! :glis

Men er nok enig i fargen.. kunne med hell vært noe mørkere her ja.... sånn f.eks. sort og gult!
Bodø/Glimt til æ DØR!!
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Nytt forum

Post by Larsen »

Magga wrote:
PEMA wrote:Nårtid kan vi forvente at den lyse blåfargen er borte...?
Merker at jeg holder meg litt unna nå når alt er så nytt og lyst...
Dette er den nye REMA 1000 looken! :glis

Men er nok enig i fargen.. kunne med hell vært noe mørkere her ja.... sånn f.eks. sort og gult!
Vi har allerede uttalt at dette overhodet ikke er slik forumet er ment å se ut. Vi får på plass en annen stil etterhvert :)
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8382
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 39 times
Been thanked: 171 times

Re: Nytt forum

Post by Boombadila »

Nå vet jeg ikke om det bare er meg det gjelder, men når jeg har lest meg ferdig og trykt på marker alle innlegg som lest, så vises enda delforumet i rødfarge mens alle trådene i den er markert som lest. er dette en feil eller bare jeg som er uvant?

Edit: fikk løst det, var bare ett lokalt coockieproblem.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Nytt forum

Post by Larsen »

Boombadila wrote:Nå vet jeg ikke om det bare er meg det gjelder, men når jeg har lest meg ferdig og trykt på marker alle innlegg som lest, så vises enda delforumet i rødfarge mens alle trådene i den er markert som lest. er dette en feil eller bare jeg som er uvant?

Edit: fikk løst det, var bare ett lokalt coockieproblem.
Nei, jeg hadde samme problemet. Men nå trenger jeg ikke tenke mer på det altså, takk :)


Forøvrig ligger det en ny stil inne, dette er også en standardstil som kommer med forumet.
Fordelen her er for de som synes det ble vel mye endringer på en gang så ligner Subsilver2 veldig mye oppsettmessig på det gamle.

Gå inn på Brukerkontrollpanel-->Innstillinger, endre Min forumstil: til Subsilver2. Trykk ok og refresh så ser alt litt mer kjent ut :)
(dette er dog heller ikke slik forumet er ment å se ut)
Bix
Posts: 628
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:14 am

Re: Nytt forum

Post by Bix »

AAAAAAAH! *kose på subsilver2*
æ lika han Alo
åsså lika æ å hold bluss
Manning
Posts: 41
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:52 pm
Location: Trondheim/Bodø

Re: Nytt forum

Post by Manning »

Jeg liker igrunn fargene og det som hører med.

Pittelitt frustrende at den forrige brukeren min ble slettet. Hva var grunnen til det?
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Nytt forum

Post by Larsen »

Vi har fått med oss at flere brukernavn har forsvunnet og beklager dette, forklaringen gir Liverglimt her:
liverglimt wrote:Årsaken til at enkelte er blitt slettet ligger i en elendig base fra før. Nå er denne skjerpet og fikset. Da gikk desverre noen ting heden. Det gjelder både brukere og enkelte tråder. Vi fikk en avkorting på cirka 15000 poster. Så da kan dere tenke selv at enkelte tråder blir litt rare. Uansett så mener jeg at det er verdt det med tanke på stabiliteten som vi får framover.
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: Nytt forum

Post by dalers »

liverglimt wrote:Sak og ikke person blir nok lettere framover akkurat fordi man ikke er forutintatt før man har lest posten.
AMEN to that :hedre

Men så har jeg bare ETT nostalgi-ønske: at det kommer en versjon som en kan velge hva bakgrunn gjelder. Jeg mener den heter Orange101. Den er den aller første versjonen før Larsen begynte å fucke det hele opp med sine ulesbare mørke sider.... :D
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Nytt forum

Post by FSHelgeland »

Larsen wrote: Forøvrig ligger det en ny stil inne, dette er også en standardstil som kommer med forumet.
Fordelen her er for de som synes det ble vel mye endringer på en gang så ligner Subsilver2 veldig mye oppsettmessig på det gamle.

Gå inn på Brukerkontrollpanel-->Innstillinger, endre Min forumstil: til Subsilver2. Trykk ok og refresh så ser alt litt mer kjent ut :)
(dette er dog heller ikke slik forumet er ment å se ut)
:D Lever fint med dette inntil videre :D
Tippeliga 2015
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Nytt forum

Post by Larsen »

dalers wrote: Men så har jeg bare ETT nostalgi-ønske: at det kommer en versjon som en kan velge hva bakgrunn gjelder. Jeg mener den heter Orange101. Den er den aller første versjonen før Larsen begynte å fucke det hele opp med sine ulesbare mørke sider.... :D
Ja, det var en veldig bra stil. Desverre var det en grunn til at det ble sluttet med den stilen.
Mannen som originalt laget Orange101 har sluttet å oppdatere templaten for noen år siden og på slutten fungerte ikke templaten som den skulle.
Den eneste grunnen til at Orange101 ikke ble fjernet helt fra det gamle var at så mange var så glad i det enda det ikke lengerte fungerte skikkelig.

Orange101 er en phpBB2-template og fungerer ikke i det hele tatt til phpBB3.
Tiøringen
Posts: 44
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:08 am

Re: Nytt forum

Post by Tiøringen »

Tøfft med nytt forum :D
Minner meg på at jeg er gift med en 850 :glis

Take a look...


http://forum.volvoforum.no/
ingen87
Posts: 7104
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 127 times
Been thanked: 194 times
Contact:

Re: Nytt forum

Post by ingen87 »

Prøver et lite testinnlegg her bare for å se hvordan det funker! :wink: :ball + :glimt = :skål
Førr Evig!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Re: Nytt forum

Post by dalers »

Larsen wrote:
dalers wrote: Men så har jeg bare ETT nostalgi-ønske: at det kommer en versjon som en kan velge hva bakgrunn gjelder. Jeg mener den heter Orange101. Den er den aller første versjonen før Larsen begynte å fucke det hele opp med sine ulesbare mørke sider.... :D
Ja, det var en veldig bra stil. Desverre var det en grunn til at det ble sluttet med den stilen.
Mannen som originalt laget Orange101 har sluttet å oppdatere templaten for noen år siden og på slutten fungerte ikke templaten som den skulle.
Den eneste grunnen til at Orange101 ikke ble fjernet helt fra det gamle var at så mange var så glad i det enda det ikke lengerte fungerte skikkelig.

Orange101 er en phpBB2-template og fungerer ikke i det hele tatt til phpBB3.
Jeg forandrer mit ønske til: NOE LIKNENDE som Orange101 8) Mørkt på lyst er alltids lettere å lese enn lyst på mørkt.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
supahman
Posts: 477
Joined: Wed Mar 26, 2008 2:20 am

Re: Nytt forum

Post by supahman »

Registrerte brukere: ecke, Google [Bot], kimera, stormp, supahman, Trapattoni, Yahoo [Bot]

Hmm...skeptisk...
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10791
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2309 times
Been thanked: 384 times

Re: Nytt forum

Post by liverglimt »

supahman wrote:Registrerte brukere: ecke, Google [Bot], kimera, stormp, supahman, Trapattoni, Yahoo [Bot]

Hmm...skeptisk...
Når man ikke vet bedre så kan man bli skeptisk. ;)
@liverglimt
supahman
Posts: 477
Joined: Wed Mar 26, 2008 2:20 am

Re: Nytt forum

Post by supahman »

Det tolker jeg uhemmet og hemningsløst og deilig og utvetydig som et svar i retning at det ikke er noen grunn til å bekymre seg!!!1111
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10791
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2309 times
Been thanked: 384 times

Re: Nytt forum

Post by liverglimt »

supahman wrote:Det tolker jeg uhemmet og hemningsløst og deilig og utvetydig som et svar i retning at det ikke er noen grunn til å bekymre seg!!!1111
Riktig. ;)
@liverglimt
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Re: Nytt forum

Post by Hågen »

dalers wrote:Jeg forandrer mit ønske til: NOE LIKNENDE som Orange101 8)
Støttes veldig!!
Sebulba
Posts: 540
Joined: Thu May 18, 2006 8:35 pm
Location: Bodø

Re: Nytt forum

Post by Sebulba »

Larsen wrote:
Forøvrig ligger det en ny stil inne, dette er også en standardstil som kommer med forumet.
Fordelen her er for de som synes det ble vel mye endringer på en gang så ligner Subsilver2 veldig mye oppsettmessig på det gamle.

Gå inn på Brukerkontrollpanel-->Innstillinger, endre Min forumstil: til Subsilver2. Trykk ok og refresh så ser alt litt mer kjent ut :)
(dette er dog heller ikke slik forumet er ment å se ut)
Dette var bedre ja :klapp
«Fotball er en sport der 22 spillere løper etter en ball, og til slutt vinner Tyskland!». Gary Lineker
T1N av KT
Posts: 142
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:48 pm

Re: Nytt forum

Post by T1N av KT »

Gratulerer med nytt forum. Jeg benyttet anledningen til å skifte brukernavn.
Lykke til med en ny sesong! Måtte Molde og Glimt holde sanke mer heder!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Nytt forum

Post by MhepA »

Jeg lurer på om det går ann å ordne slik at om man trykker på en link så åpnes det ei ny side eller ny fane?
Istedenfor at det går videre fra Glimtforum slik at man må trykke tilbake for å åpne Glimtforum igjen.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Post Reply