Nytt forum

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8369
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 165 times

Re: Nytt forum

Post by Boombadila »

Antar at det går fremover, og at kommer det ikke i morra, så kommer det plutselig 8)
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10689
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2201 times
Been thanked: 362 times

Re: Nytt forum

Post by liverglimt »

Arbeidet er nedlagt pga intens masing.
@liverglimt
Bix
Posts: 628
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:14 am

Re: Nytt forum

Post by Bix »

Kult. Etter et halvt år er det kanskje ikke så veldig rart at det etterlyses litt? Savner et litt mer Glimt-aktig utseende selv. Mest med tanke på hvordan vi vises utad, men jaja.
æ lika han Alo
åsså lika æ å hold bluss
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10689
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2201 times
Been thanked: 362 times

Re: Nytt forum

Post by liverglimt »

Vi lanserte forumet rett før sesongstart. Det var i Mars. Det er etter mine beregninger 4 måneder. Men rundhåndet skal vi være. Jeg har sagt hele tiden at dette er fritidsarbeid. Jobben er i gang, men det er veldig lite inspirerende å jobbe når det mases i tide og utide. Det kommer når det kommer og blir bra når det lanseres. Eller ett relansert forum om man vil. Sånn rundt beregnet så blir det lansert mellom 20 august og 20 november. Skulle ikke siste dato være innen rekkevidde så blir det vel rundt jul.

Hvis ikke det er svar nok, så er det bare å melde seg frivillig. Det er nok av jobb som skal gjøres. Men som med alle andre ting så har folk en tendens til å stikke hue i sanden. Fortsett med det, men lukk munnen og hold fingrene unna maseinnlegg. Det blir sånn rundt regnet 1 måneds utsettelse PER innlegg for framtiden. :wink:
@liverglimt
Bix
Posts: 628
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:14 am

Re: Nytt forum

Post by Bix »

Jeg talte fra når denne tråden ble startet.
æ lika han Alo
åsså lika æ å hold bluss
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10689
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2201 times
Been thanked: 362 times

Re: Nytt forum

Post by liverglimt »

11 februar-18 juli er 5 mnd og 1 uke, sånn bare for å pirke, siden du pirker. :lol:
@liverglimt
ingen87
Posts: 7029
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 113 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Nytt forum

Post by ingen87 »

Julegave til alle på Glimtforum! :)
Førr Evig!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10689
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2201 times
Been thanked: 362 times

Re: Nytt forum

Post by liverglimt »

Vi håper og tror selvfølgelig på at det skal skje før jul. Men det har skjedd en del ting i sommer som har ført til utsettelser. Det vil si at tiden ikke har strekt til som planlagt. Jeg skulle blant annet ha vært i Bodø nå, men sitter her på GC i 2 uker til. Pluss en del andre ting.
@liverglimt
ingen87
Posts: 7029
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 113 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Nytt forum

Post by ingen87 »

Jeg er FOR at det er ferdig den 24 desember. Da kan vi alle sitte på Glimtforum å kose oss frem til man skal åpne gaver! :D Tro så raskt tiden vil gå da :D Man glemmer nissen, og vil heller ha Hamoud ned pipa utpå kvelden! :D
Førr Evig!
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Re: Nytt forum

Post by NupiSnowJog »

Jeg er ikke sånn superdatakyndig, men i den grad jeg kan få litt opplæring, så kan jeg sikkert hjelpe til! :glimt
ARGH!
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Nytt forum

Post by FSHelgeland »

Nå er det vel ikke jobben som er det største problemet, det er vel mere det at Liverglimt sitt firma er i ferd med å ta av, slik at han har lite tid til å gjøre den. Så lenge han har gitt oss et velfungerende forum igjen, så skal vi kanskje være fornøyde til han får tid å gjøre resten av jobben. Jeg er hvertfall strålende fornøyd med det han har gjort til nå.
Tippeliga 2015
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Re: Nytt forum

Post by NupiSnowJog »

Jada, jeg bare siktet til at han trengte frivillige jeg.
ARGH!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10689
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2201 times
Been thanked: 362 times

Re: Nytt forum

Post by liverglimt »

Nupi er notert som en potensiell frivillig. :)

Jeg kommer tilbake til behov etterhvert.
@liverglimt
Sebulba
Posts: 540
Joined: Thu May 18, 2006 8:35 pm
Location: Bodø

Re: Nytt forum

Post by Sebulba »

Jeg kan sikkert knote litt i ledige stunder hvis det er behov.
«Fotball er en sport der 22 spillere løper etter en ball, og til slutt vinner Tyskland!». Gary Lineker
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5565
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 167 times
Been thanked: 322 times

Re: Nytt forum

Post by poteten »

Folk har vel stort sett meldt seg frivillig hele tiden, Liverglimt. ;) Så det skal ikke stå på det. Er jo bare å si hva du trenger hjelp til, så får du konkrete tilbakemeldinger.
Kritisk
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10689
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2201 times
Been thanked: 362 times

Re: Nytt forum

Post by liverglimt »

Vi snakker ikke på hvordan det skal se ut, vi snakker hardbarket programmering for å få til ett skikkelig utseende. Jeg har hatt hjelper hele veien med mye, men som jeg har nevnt er jeg på øya nå og skulle egentlig ikke vært her. Derfor har jeg kommet i en klemme med hensyn til utviklingen. Jeg vet hvor vi skal, jeg vet hvordan vi når dit, jeg må bare disponere ressursene riktig så blir det bra.

Så hvis jeg skulle ønske, ja da ønsker jeg meg en som kan ta php programmeringen.

EDIT: Med fare for å bli missforstått, det er ikke snakk om fullstendig omprogrammering, men om det er noen som føler de kan bidra så ja meld deg. Vis meg hva du har gjort før så finner vi ut av det.
@liverglimt
Sebulba
Posts: 540
Joined: Thu May 18, 2006 8:35 pm
Location: Bodø

Re: Nytt forum

Post by Sebulba »

Jeg kan som sagt prøve å hjelpe til i ledige stunder, men jeg er også endel opptatt med andre ting.
«Fotball er en sport der 22 spillere løper etter en ball, og til slutt vinner Tyskland!». Gary Lineker
Amnith
Posts: 5
Joined: Mon Jun 09, 2008 11:17 am

Re: Nytt forum

Post by Amnith »

Nå vil jeg vel gjerne si at et design er mer grafisk enn det er PHP-programmering. Men om det trengs hjelp til PHP-programmering, stiller jeg meg til disposisjon.

Edit: Om du vil vite om tidligere arbeid, spør på PM, så jeg ikke fremstår som en "skrytkuk" på forumet. ;)
«Heia vårres karra!»
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16506
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 956 times
Been thanked: 723 times
Contact:

Re: Nytt forum

Post by Sulliken »

Men.. siden du fremdeles er på GC, Liverglimt og (som jeg forstod det) skal til Bodø.. Får vi se deg i Oslo i sommer/høst da? (legg merke til at jeg er totalt off topic og maser ikke om nytt utseeende eller retting på bugs ;) )
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10689
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2201 times
Been thanked: 362 times

Re: Nytt forum

Post by liverglimt »

Jeg skal til Oslo i agust så vi ses nok ja. Kanskje jeg rekker kampen på nadderud. Jeg skal litt fram og tilbake utover høsten, så kanskje vi ses på briskeby en iskald dag i september. :lol:
@liverglimt
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8369
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 165 times

Re: Nytt forum

Post by Boombadila »

Vi får vel ta forummøte på Last train da 8)

En ting jeg lurer på med dette forumet er følgende; antall svar som blir vist per side, er dette en forumstandard som kan justeres av hver enkelt bruker? Det vil si at antall svar per side kan settes inviduellt av den enkelte bruker? Eller må vi holde oss til standarden?
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10689
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2201 times
Been thanked: 362 times

Re: Nytt forum

Post by liverglimt »

Det er standardinnstillinger. Dine personlige innstillinger som er mulig finner du i brukerkontrollpanel. Så langt jeg vet og kunne finne i farta så er antall innlegg per side en admininnstilling.
@liverglimt
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10689
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2201 times
Been thanked: 362 times

Re: Nytt forum

Post by liverglimt »

Da er endelig en uke med venting over. Vi har fått tilbake en gjennopprettet versjon etter et litt ublidt møte med noen tyrkiske fjortiser. Jeg skal gjennomgå sikkerheten igjen, selv om jeg er er rimelig sikker på at dette er ett sikkerhetshull hos webhotellet. Anyway, de har gjort jobben sin og vel så det. Stor takk til dem. :klapp

Kos dere med ett gjenopprettet forum!
@liverglimt
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10461
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 175 times

Re: Nytt forum

Post by MhepA »

Vet ikke om det bare er meg eller har aktiviteten på forumet blitt mye dårligere etter at nyforumet kom?
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Nytt forum

Post by Larsen »

Whoaa, flashback.

Hørte det der ganske mye da jeg først startet med phpBB forum, mange syntes det hele ble altfor fancy :wink:
Post Reply