At det er mulig!?

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 440 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Cheese Smirnoff wrote:Haha. Jeg vil også fordøye maten jeg spiser i flere uker etter at jeg har inntatt måltidet. Pinlig for hunden at han ikke klarte å løpe fra et 50 kilos reptil.
He he, tror ikke du skal undervurdere farten til en Pytonslange! Pytonslanger ligger som regel på lur og kaster seg over byttet med en imponerende hurtighet, og er du først fanget er du ferdig. Tror neppe at du finner noen tamme hunder med reflekser gode nok til å hoppe unna en angripende pytonslange!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Post by NupiSnowJog »

Men er det ikke slik at slanger som spiser for store bytter, dør fordi det blir for mye. Om jeg husker rett var det en slange som døde etter å ha spist en hjort.
ARGH!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Han får en ball...
KristofferElvevoll
Posts: 454
Joined: Sun Apr 03, 2005 6:20 pm
Location: Bodø/Grønnåsen

Post by KristofferElvevoll »

NupiSnowJog wrote:Men er det ikke slik at slanger som spiser for store bytter, dør fordi det blir for mye. Om jeg husker rett var det en slange som døde etter å ha spist en hjort.
Om slanger kan spise seg ihjel vet jeg rett og slett ikke, men de slipper hvert fall å spise på ekstremt lang tid hvis byttet er stort.

Mange slanger dør når de prøver å spise dyr med gevir/horn for geviret/hornene kan stikke hull på slangen. Blir som å bli knivstukket fra innsiden og ut
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

http://www.nettavisen.no/verden/article1656322.ece
Den israelske Novon Mashiah (27) visste ikke at krokodiller var aggressive, men nå har han fått en lærepenge.
Image

Visste ikke at krokodiller var aggressive?! :shock:
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Post by NupiSnowJog »

Det første jeg tenker når jeg ser det bildet er: Hvem i alle dager kunne forholdt seg så rolig at de bare tok et bilde?
ARGH!
KristofferElvevoll
Posts: 454
Joined: Sun Apr 03, 2005 6:20 pm
Location: Bodø/Grønnåsen

Post by KristofferElvevoll »

That's the only way to kill a dog.
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Post by NupiSnowJog »

KristofferElvevoll wrote:
That's the only way to kill a dog.
Da er du syk. Herregud.
ARGH!
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Post by NupiSnowJog »

Det kan du ikke mene???? Så ikke selve klippet, men har sett mye jævlig hundemishandling. Tror sprøyte, evt skudd i panna er mye bedre enn å torturere ett dyr.
ARGH!
KristofferElvevoll
Posts: 454
Joined: Sun Apr 03, 2005 6:20 pm
Location: Bodø/Grønnåsen

Post by KristofferElvevoll »

Utfallet er uansett det samme, og de har vondt i de få minuttene det varer. Hvis det hadde vært for moroskyld så kunne jeg vært enig i at det er forkastelig, men hundene blir mat. I dyrenes verden skilles det ikke på hvordan man tar livet av et bytte. Du har tidligere i denne tråden så fint hevdet at menneske er et dyr, så da må vel samme prinsipp gjelde?
User avatar
Glimt-fan
Posts: 2309
Joined: Fri Mar 26, 2004 8:36 pm
Location: Bodø

Post by Glimt-fan »

Han får en ball...
KristofferElvevoll
Posts: 454
Joined: Sun Apr 03, 2005 6:20 pm
Location: Bodø/Grønnåsen

Post by KristofferElvevoll »

Propaganda film med tillagt musikk, effekter og greier.

Om hundekjøttet blir bedre av at hunder kokes levende vet jeg ikke. At noen synes det er morsomt å plage dyr er en kjennsgjerning, men hvis dette er et gjennomgående problem i hele Kina så må det vel være en grunn til at de slaktes slik?
Jeg synes forresten også det er merkelig at folk reagerer så sterkt bare fordi dette går ut over hunder.

Hvordan tror folk slaktemetodene var før og tildels nå? Eller hvordan religiøse slaktemetoder er?
Hvis man tror at den gjengse kineser har råd til å bruke alskens nye og dyre hjelpemiddler for å slakte dyr så er man bra naiv.
Jeg vet ikke hvordan man slakter dyr generelt i Kina, men ser ikke bort fra at det er mange likheter med hvordan de slakter hunder.


Har før nevnt personer som mener dyr er mer verdt enn mennesker. Les første innlegg og se hva jeg mener.
http://forum.kvinneguiden.no/lofiversio ... 23053.html

Edit: Redsel og smerte gjør at hormoner skilles ut noe som påstås å gjøre kjøttet mørere og mer smakfullt.

Hvis dette er tilfellet så skjønner jeg godt hvorfor fattige kinesere gjør dette. Konkurransen er sikkert stor, og skal man forsørge familien sin så nytter det ikke å komme med kjøtt som er av dårligere kvalitet enn naboens.
KristofferElvevoll
Posts: 454
Joined: Sun Apr 03, 2005 6:20 pm
Location: Bodø/Grønnåsen

Post by KristofferElvevoll »

MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: At det er mulig!?

Post by MhepA »

Det er selvfølgelig mulig, men...

http://atvs.vg.no/player/index.php?id=15715" onclick="window.open(this.href);return false;
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 440 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Los-Loco »

MhepA wrote:Det er selvfølgelig mulig, men...

http://atvs.vg.no/player/index.php?id=15715" onclick="window.open(this.href);return false;
"Vi er normale voksne..." Yeah right! :roll: Ungen blir nå ganske sikkert ikke normal i hvertfall!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16537
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 731 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Sulliken »

Hva f*** er det i veien med folk?

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks ... 370375.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Som om det vil bli noe bedre
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: At det er mulig!?

Post by Cheese Smirnoff »

Sulliken wrote:Som om det vil bli noe bedre

Stakkars, stakkars, stakkars USA. Jeg prøver å si til meg selv at et helt land ikke kan inneholde en idiot-majoritet. Men daglig blir det vanskeligere og vanskeligere.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
NupiSnowJog
Posts: 2001
Joined: Sun Nov 21, 2004 11:02 pm
Location: Bodø wohooo

Re: At det er mulig!?

Post by NupiSnowJog »

http://www.nrk.no/nyheter/utenriks/1.5506125" onclick="window.open(this.href);return false;


Jeg har ikke ord.
ARGH!
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: At det er mulig!?

Post by FSHelgeland »

Det er dessverre alt for mye syke folk her i verden.
Tippeliga 2015
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Re: At det er mulig!?

Post by tomath »

Hun ble altså meldt savnet, men var i familiens kjeller hele tiden? Høres ut som slett politiarbeid.
"If you just talk, I find that your mouth comes out with stuff" - Karl Pilkington
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16537
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 731 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Sulliken »

De "Fikk et brev" fra henne der hun ba om ikke å bli lett etter, og at det brevet bygget opp under teorien om at hun var blitt kidnappet av en sekt. Hun ble selvfølgelig tvunget til å skrive brevet, men det var nok til at politiet ikke mistenkte psykopaten.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Post Reply