At det er mulig!?

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Los-Loco »

Hundebryllup for £ 2000:

http://www.dailymail.co.uk/femail/artic ... emony.html
Christine said: 'They are such a cute couple. Albert is a gentleman and always looks after Betty. As we were doing the vows I started tearing up, it was so beautiful.

'I know people might think I'm a bit mad, but I love my dogs and they are so in love a wedding seemed like the right thing to do.
"Might thing"? Nei, Christine, det er ikke noe folk tror. Du har gitt dem ugjendrivelige bevis, så nå er det noe folk vet!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Los-Loco »

Amerikanere! Syke, syke folk!

http://www.rawstory.com/rs/2014/07/07/r ... ack-smoke/


(vel, i alle fall en del av dem!)
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 735 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Sulliken »

The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
ingen87
Posts: 7044
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 115 times
Been thanked: 157 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by ingen87 »

Hvorfor er det ingen forståsegpåere som kommer og klager på ressursbruken til politiet? :o
Førr Evig!
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: At det er mulig!?

Post by Boombadila »

Fordi noen ganger er det bare greit å holde kjeft? ;)
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
ingen87
Posts: 7044
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 115 times
Been thanked: 157 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by ingen87 »

30 000 i bot er jo hinsides.. En fillesak.. Kan ikke politiet og rettsvesen heller ta de store kriminelle!

Sånn da måtte jeg gjøre det :)
Førr Evig!
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 735 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Sulliken »

En liten rant, bare..

Jeg begynte å poste i Spam of the night-tråden, men, denne treffer mer..

Min kjære samboer igjennom 7 år (forlovet i 6) og mor til min fantastiske datter
er politisk rådgiver i Norges Epilepsiforbund. Hun er faktisk litt flau over at Märta Louise er deres "Høye Beskytter", pga Engleskolen og at hun assosierer med Åpenbare a: Gærninger som, eller b: Svindlere som Lisa Williams.

But I digress.. At det er mer i mellom himmel og jord.. etc, etc, etc er ikke det jeg vil skape debatt om. Jeg og har min tro, for å si det sånn.

"At det er mulig"-aspektet er følgende sitat: fra hjemmesiden demmes, soulspring.no:
Noen ganger treffer du mennesker du føler en umiddelbar kjemi med. Vi hadde et slikt møte med Lisa Willams. (...)

Vi er utrolig glade for at starten på dette som kanskje blir et videre samarbeid er nettopp her i Oslo og Norge. Du la muligens merke til dette ”kanskje”, for vi eksperimenterer litt. Vi er nemlig i litt forskjellig sjangre.

Det er som om vi spiller heavy metal og skal invitere en klassisk musiker inn på scenen med oss.
Where to begin.....

Enhver metalmusiker elsker klassisk. No kidding. Enhver metalfan liker klassisk, og de beste produksjonene av Metal har klassiske orkester som backing. med andre ord. It Fucking works!

(https://www.youtube.com/watch?v=e77tLfkiVn8 <--spiselig for allmuen
https://www.youtube.com/watch?v=cOcgpocEmlA Dumme Birger og Kringkastingsorkesteret.. Verdt å se selv om du hater metal
).

At folk som "kommuniserer med engler" og folk som "kommuniserer med døde".. Not so much.. Evt at de mener at det OGSÅ på mange måter er to sider av samme sak.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: At det er mulig!?

Post by Boombadila »

Folk vil bli lurt.

Det beste med Lisa Williams var da hun måtte avlyse et show pga av uforutsette hendelser.

Go figure.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 735 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Sulliken »

Hun snakker med døde, hun ser ikke fremtiden :lol:
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Los-Loco »

Sulliken wrote:Min kjære samboer igjennom 7 år (forlovet i 6) og mor til min fantastiske datter
Dette burde vel stå i "lure på"-tråden, men skitt au: Det kan selvsagt føres argumenter for å være samboere framfor å gifte seg. Når dere har forlovet dere, så innebærer vel det (i allefall tradisjonelt) en intensjonsavtale om at dere skal gifte dere? Så da blir spørsmålet: hvorfor bruke så lang tid? Når du både har en forlovet som man selv ut fra din ørkorte beskrivelse skjønner er en dame å satse på, og dere har en fantastisk datter, da er det på tide å bestille kake og få det unnagjort!

Forøvrig er jeg helt enig med forloveden din om opplegget til Märtha, selv om jeg i høyeste grad er åpen for langt mer enn hva øyet kan se.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Los-Loco »

Sandberg forstår ikke NRK-humor:

http://www.nettavisen.no/nyheter/--dett ... 88750.html
Jeg reagerer på at NRK publiserer fra humorsiden, uten noen antydning om at dette er «viss-vass».
Nja, at innslaget er laget av nyhetsredaksjonen "Satiriks" burde vel kanskje sette noen på sporet... :tenk

http://www.nrk.no/satiriks/moderate-fyl ... 1.11941526
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: At det er mulig!?

Post by Cheese Smirnoff »

Det som gir satire et forsprang på annen humor er at dumme mennesker ikke forstår den.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 735 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Sulliken »

:klapp :klapp :klapp :klapp

Fantastisk sagt, Ostevodka!
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Los-Loco »

Nektet å sitte ved siden av kvinner:

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/luftf ... /23304440/

Jeg håper inderlig at flyselskapet svartelistet disse folkene, slik at de ikke får fly mer. Spøkefugler som sier et "feil" ord som minner om terror, og folk som har tatt seg noen glass for mye og lager bråk blir kastet av flyet av væpnet politi ( i en del tilfeller helt berettiget). Det burde også denne type folk bli. Velger man først vekk den største, viktigste og mest betydningsfulle nyvinningen med det moderne samfunnet, nemlig likebehandling av kvinner, så bør man heller ikke få nyte godt av andre moderne fordeler som flykommunikasjon. Men det er nå altså bare min ydmyke mening om saken.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Loffen
Posts: 452
Joined: Sun Mar 30, 2008 1:39 pm
Location: Oslofoten
Has thanked: 70 times
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Loffen »

De nye sedlene:

http://e24.no/naeringsliv/slik-blir-de- ... k/23311328

Skal innrømme at jeg ikke er en veldig stor fan av Snøhetta i det hele tatt, men dette tar kaka. Noe så estetisk grusomt har jeg ikke sett siden bestemor ga meg en TIL-caps i presang, julaften anno '98. I fare for å bruke et negativt ladd uttrykk så vil jeg allikevel tro det finner sin rette betydning i denne sammenheng: "Degenerert kunst"...
Her i huse et vi torsketunge!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10719
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2223 times
Been thanked: 366 times

Re: At det er mulig!?

Post by liverglimt »

Piksler er i denne sammenheng en nytelse. Vakkert! :geeku
@liverglimt
Loffen
Posts: 452
Joined: Sun Mar 30, 2008 1:39 pm
Location: Oslofoten
Has thanked: 70 times
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Loffen »

liverglimt wrote:Piksler er i denne sammenheng en nytelse. Vakkert! :geeku
Virkelig? 8)

Hva er dine tanker om bortedrakta til Pool 13-14 sesongen?
Her i huse et vi torsketunge!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10719
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2223 times
Been thanked: 366 times

Re: At det er mulig!?

Post by liverglimt »

:lol:
Veldig delt, som grafisk ingeniør, super, som supporter. Må jeg si det?? :roll:
@liverglimt
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 735 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Sulliken »

Han premiedusten her skal inn i regjeringsapparatet..
http://mobil.an.no/nyheter/article7641570.ece

Hvem i alle dager stemte det gjenget der inn i regjeringskontorene?
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
ingen87
Posts: 7044
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 115 times
Been thanked: 157 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by ingen87 »

Oh lord!
Førr Evig!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: At det er mulig!?

Post by Kesseboy »

Blir gøy å høre om alle møtene med Trond Giske i stortingsgangene ...
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Re: At det er mulig!?

Post by Glimt1916 »

Tror han kan ha en stor fremtid i Frp. Han skjønner hva folk vil ha, er en populist av dimensjoner, og vet hvordan han skal bruke media. Personlig synes jeg han virker som en kjip fjott, men men.
Ville Lehtinen
Posts: 3417
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 56 times
Contact:

Re: At det er mulig!?

Post by Ville Lehtinen »

For de som har stemt på han fremstår han sikkert som en handlingens mann med evne til å skjære gjennom og få ting gjort, for meg fremstår han som en brautende og ubehøvlet fyr som liker å ta loven/ljåen i egne hender.

Men sant skal sies, støtten hans til Mads Gilbert under Gazakrigene på tross av politisk uenighet står det stor respekt av!
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: At det er mulig!?

Post by Cheese Smirnoff »

Dette var jo veldig beleilig for Karlsen som lovte å gå av til nyttår hvis ikke Bodø hadde full sykehjemsdekning før Stormen åpner. På denne måten slipper han å bli stilt til veggs for valgflesket sitt som han ikke klarte å gjennomføre.

Tom Cato Karlsen er en av få maktpersoner i Norge jeg er reelt redd for. Han er maktsmart, beregnende og har et menneskesyn som ikke hører hjemme i Norge i 2014. Han er flink til å gå i strupen på motstandere på ofte svært tynt grunnlag og komme unna med det. Med han luskende rundt i regjeringa får FrP neppe mindre innflytelse.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: At det er mulig!?

Post by bjornage »

Han kan spillet og er veldig god til å spille det. Tror han kan ha en god fremtid i FrP, han er en type politiker som er som skapt for dem all den tid han har image som handlingens mann og ikke er en typisk diplomatisk og byråkratisk styrt politiker. Da hjelper det også at han er en åpenbart smart, velutdannet, særdeles karismatisk og ikke fremmedgjør seg for velgerne. Dette i en tid der mange fra samme parti særlig på by- og fylkesnivå fremstår som løse kanoner med en fæl og forutsigbar mediestrategi. Tror han fremstår for mange som den moderne FrPer, en partiet ønsker å fremme.

Kunne aldri tenkt meg å stemme på han eller FrP for den saks skyld, men på en eller annen måte sitter jeg med langt mer respekt for han enn jeg gjør for mange, mange andre fra samme parti.
Post Reply