Forslag til oppdatering av prosilver SE

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
JimL
Posts: 97
Joined: Mon Sep 28, 2009 2:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Forslag til oppdatering av prosilver SE

Post by JimL »

Lagt til banner, denne utformingen låser dessverre bredden på temaet, alternativ banner kan jo vurderes men syntes dette så bra ut. Ser jo også i ettertid at jeg har laget den for bred i forhold til bredden her på forumet (fulgte standard oppsett), dette kan fint justeres før eventuell innførsel.

Fjernet breadcrumbs / tekststørrelse - boks under banner. Dersom denne faktisk blir brukt kan vi lett hente denne fram igjen, jeg bare bruker den ikke selv og da er det fy-fy å kaste bort skjermplass på toppen av siden på denne.

Prøvde meg litt fram med å få gul bakgrunn / gule kanter / gult noe men disse fargene ser rett og slett bedre ut. Forslag mottas med takk.

Image
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8382
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 171 times

Re: Forslag til oppdatering av prosilver SE

Post by Boombadila »

vil ha breadcrums, ellers så den bra ut.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
Mariasha
Posts: 2713
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 40 times

Re: Forslag til oppdatering av prosilver SE

Post by Mariasha »

Vil også ha gjerne ha breadcrumbs, bruker det hele tiden, i og med at "Se uleste innlegg" ikke finnes på alle sidene. Det er jo for så vidt bare en vane, siden logoen kan føre til forsiden uansett, men tipper det er en del som browser forumet etter underforum også, og da er breadcrumbs praktisk. Det hadde forresten vært awesome om "Se uleste innlegg"-linken fantes på alle sider, f.eks. der tekststørrelseknappen ligger nå – forutsett at den ikke brukes noe særlig, selvfølgelig.

Ellers er jeg enig i at det ser ok ut. Synes også, som nevnt tidligere, at bredden som den er nå er litt smal, så synes den ser bedre ut på skjermskuddet – selv om det jo er litt vanskelig å bedømme når det ikke er 100% størrelse.
JimL
Posts: 97
Joined: Mon Sep 28, 2009 2:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: Forslag til oppdatering av prosilver SE

Post by JimL »

Breadcrumbs back by popular demand :glimt

Image
JimL
Posts: 97
Joined: Mon Sep 28, 2009 2:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: Forslag til oppdatering av prosilver SE

Post by JimL »

Mariasha wrote:Det hadde forresten vært awesome om "Se uleste innlegg"-linken fantes på alle sider, f.eks. der tekststørrelseknappen ligger nå – forutsett at den ikke brukes noe særlig, selvfølgelig.

Ellers er jeg enig i at det ser ok ut. Synes også, som nevnt tidligere, at bredden som den er nå er litt smal, så synes den ser bedre ut på skjermskuddet – selv om det jo er litt vanskelig å bedømme når det ikke er 100% størrelse.
Med denne bredden lar det seg gjøre. Kan jo også vurderes å fjerne tekststørrelse :)

Demo her:
http://jimleirvik.com/playground/forums/phpbb3/

bruker: test
pass: tester
User avatar
Kesseboy
Posts: 15799
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1213 times
Been thanked: 1100 times

Re: Forslag til oppdatering av prosilver SE

Post by Kesseboy »

Det ser fint ut, men jeg tror problemet med brukervennligheta ligger i at alle separatorene, som er lyse og gule, kolliderer med den lyse teksten på den mørke bakgrunnen. Mon tro hvordan dette blir seende ut med mørk tekst på hvit bakgrunn, og rammeverket for øvrig sånn som det er?
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
JimL
Posts: 97
Joined: Mon Sep 28, 2009 2:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Re: Forslag til oppdatering av prosilver SE

Post by JimL »

Kunne dette være noe?

Image
Post Reply