Spørreundersøkelse

Ta en pause fra fotballen og kom og fortell en vits. Eller fortell noe helt annet.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Spørreundersøkelse

Post by MhepA »

TRIMTEX ER EN UTSTYRSLEVERANDØR INNEN IDRETTER SOM f.eks. ORIENTERING, SKI, SYKKEL og FRIIDRETT.

Er du en potensiell kunde eller har du vært kunde hos Trimtex Sport? I så fall trenger jeg litt hjelp hos deg. Hvis du kunne tatt deg 2 minutter og svart på en spørreundersøkelse jeg sender til deg på mail så hadde jeg satt stor pris på det.

Bare send mailen din/din bedrits/idrettslags mail til meg så sender jeg spørreundersøkelsen til deg iløpet av kort tid!

:glimt

Hurra hurra!
Last edited by MhepA on Wed Nov 09, 2011 3:30 pm, edited 1 time in total.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Spørreundersøkelse

Post by Cheese Smirnoff »

Jeg vet ikke om jeg kan være potensiell kunde når jeg ikke vet hva Trimtex Sport er. Dessuten er jeg generelt bare nysgjerrig på hva det er. Så kunne du utfylle? :wink:
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
Ville Lehtinen
Posts: 3417
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 56 times
Contact:

Re: Spørreundersøkelse

Post by Ville Lehtinen »

MhepA wrote:Bare send mailen din/din bedrits/idrettslags mail til meg
:mrgreen:
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Spørreundersøkelse

Post by MhepA »

Cheese Smirnoff wrote:Jeg vet ikke om jeg kan være potensiell kunde når jeg ikke vet hva Trimtex Sport er. Dessuten er jeg generelt bare nysgjerrig på hva det er. Så kunne du utfylle? :wink:
Nå er det utfyllt :)
Litt av poenget er at jeg lager en markedsplan for nettopp Trimtex, og hvis du er aktiv innen en av idrettene og ikke har hørt om Trimtex blir det plutselig meget relevant
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Post Reply