Eliteserien: Bodø/Glimt-Ranheim søndag 27.05 kl. 18.00

Moderators: Sulliken, Larsen

Larsson
Posts: 1632
Joined: Tue Nov 17, 2015 10:59 am
Has thanked: 8 times
Been thanked: 233 times

Re: Eliteserien: Bodø/Glimt-Ranheim søndag 27.05 kl. 18.00

Post by Larsson »

Jeg håper jo seff ikke han mislykkes, men jeg har ikke sett mye fra PB som sier at han skal være bedre enn Angel.

Og det virker jo ikke som at klubben heller tror det. Kontrakten går vel ut til nyttår, han får ikke spille og det er ingenting som tyder på at kontrakten er nær å bli forlenget. Og det er ingenting som tyder på at andre - og bedre - klubber enn Glimt er interesserte.

Så får man tolke det som man vil. Jeg tolker det som at han ikke er god nok.
User avatar
Novi
Posts: 11454
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 605 times
Been thanked: 795 times

Re: Eliteserien: Bodø/Glimt-Ranheim søndag 27.05 kl. 18.00

Post by Novi »

Var en smal tolkning når det gjøres på bakgrunn av at vurderingen til et lag som ikke har vært rå på å se talent i egne spillere. Nå har ingen sett mye av Berg i det hele tatt. Han har plutselig fått starte i vanskelige kamper mot RBK, men ikke sett han få spille seg inn på laget mot mer overkommelig motstand. Bedre enn Angel er han nok ikke per d.d., men muligheten til å passe bedre inn på dagens Glimt-lag? Ikke umulig. Større utviklingspotensiale? Vil tro det. Større videresalgspotensial? Uten tvil. Større publikumsyndling? Oh yes.

Dersom Patrick Berg skulle få umiddelbar suksess i den rollen ved karantene/skade på Angel, så bør det være oppsigelsesgrunn på Bjørkan i seg selv - når det er blitt hentet en islending som er sendt tilbake og brukt mye penger på Angel, i samme rollen. Med uthevelse på DERSOM, altså :)
Una mas cerveza.
Post Reply