ES-R21 Bodø/Glimt-Sarpsborg Søndag 2/9 Kl. 18:00 (Resultat: 3-1)

Moderators: Sulliken, Larsen

dagobert
Posts: 1018
Joined: Fri Sep 02, 2005 7:37 pm
Location: Harstad
Has thanked: 29 times
Been thanked: 2 times

Re: ES-R21 Bodø/Glimt-Sarpsborg Søndag 2/9 Kl. 18:00 (Resultat: 3-1)

Post by dagobert »

Glimt selvfølgelig!
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: ES-R21 Bodø/Glimt-Sarpsborg Søndag 2/9 Kl. 18:00 (Resultat: 3-1)

Post by Novi »

Liker Geir Bakke. Syns først han var litt vel anonym som trener, men han er en 'stayer'. Leverer resultater, og sier generelt smarte ting etter kamp. Her var han åpenbart svært skuffet over å ha tapt, og da er litt skryt av Glimt enkleste måten å få pressen til å ti stilt om alt "sliten etter E-cup-kamper"-maset.
Una mas cerveza.
Larsson
Posts: 1632
Joined: Tue Nov 17, 2015 10:59 am
Has thanked: 8 times
Been thanked: 233 times

Re: ES-R21 Bodø/Glimt-Sarpsborg Søndag 2/9 Kl. 18:00 (Resultat: 3-1)

Post by Larsson »

ecke wrote: Mon Sep 03, 2018 12:03 pmJeg håper og tror at Bjørkan husker sesongen 2016 med 6 tap på 7 kamper fra medio september og ut. Jeg mener at de bør være på sikker grunn, og mer enn 4 poeng til, før de starter å eksperimentere!
Det gjør jeg også, men i et hypotetisk tilfelle vil fire poeng på de to neste tilsi at Start maksimalt har 18 poeng. Og jeg sier på ingen som helst måte at man skal skifte ut hele laget. Men jeg ser ingen grunn til at ikke Håkon Evjen får 4-5-6 kamper denne høsten. Det har han fortjent. Wollen Steen bør også få muligheten. Jeg synes han har vært lovende de gangene han har spilt. En bedre fotballspiller enn Brede Moe på alle måter.

Det klikker for meg hvis Patrick Berg får minutter Morten Konradsen eller andre på kontrakt utover nyttårsaften 2018 kunne fått. Gi tiden til de som faktisk ønsker å være i klubben (og som er god nok, men det er en annen diskusjon).
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: ES-R21 Bodø/Glimt-Sarpsborg Søndag 2/9 Kl. 18:00 (Resultat: 3-1)

Post by Novi »

Larsson wrote: Tue Sep 04, 2018 9:50 am Det klikker for meg hvis Patrick Berg får minutter Morten Konradsen eller andre på kontrakt utover nyttårsaften 2018 kunne fått. Gi tiden til de som faktisk ønsker å være i klubben (og som er god nok, men det er en annen diskusjon).
En generell praksis jeg er enig i. Men "god nok" er viktig - du vil kanskje ikke at Herrem erstatter Opseth foran Tagbajumi, selv om kontrakten er lengre? Sånn ut fra dine karakteristikker av Herrem her inne tidligere :-)

P. Berg er jo ferdig, og lite tyder på at spilletid for ham gjør annet enn å promotere ham selv overfor andre klubber. Evjen, MÅK, Hanssen bør få sine sjanser.
Una mas cerveza.
Larsson
Posts: 1632
Joined: Tue Nov 17, 2015 10:59 am
Has thanked: 8 times
Been thanked: 233 times

Re: ES-R21 Bodø/Glimt-Sarpsborg Søndag 2/9 Kl. 18:00 (Resultat: 3-1)

Post by Larsson »

Ser poenget ditt, men alle som har litt kjennskap til fotball og dens mekanismer skjønner at Herrem er ferdig etter denne sesongen. Som de sier i amerikansk idrett: Do not listen to what they say, look at what they do. Klubben ville aldri hentet inn Marco hvis Herrem hadde vært et reellt alternativ til Opseth.
Post Reply