Spørsmål

Gode råd, tips, ris, ros osv.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1289
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Spørsmål

Post by Buster »

Jeg syns forumet er helt supert. Et spørsmål bare. Var ikke jeg innom et sted hvor man kan redigere rekkefølgen innleggene kommer - jeg mener det. Er det noen som kan si meg om det går an å se de siste innleggene først, og hvor denne innstillingen er?
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Hvis du ser i bunnen av innlegget mitt så kan man redigere rekkefølgen der, den boksen kommer etter det jeg husker alltid på det nederste innlegget på en side.

Den kommer ikke til å ha varig kraft, dvs. neste gang du går inn på en tråd så må du gjøre det samme på nytt-ganske tungvint altså.


Det letteste er å trykke direkte på det sidetallet man ønsker å komme inn på... :roll:
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1289
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Post by Buster »

Aha, takk skal du ha for den. Du har rett det er litt tungvint, men grunnen til at jeg spurte er jo positivt da. Det er så stor aktivitet på forumet at det er lange tråder.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Det er en viss forskjell på glimt.no og her ja :klapp
User avatar
Los-Loco
Posts: 7343
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 465 times
Been thanked: 899 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Har et spørsmål Larsen;

Jeg bruker flowerprofilen, men av en eller annen grunn kan jeg ikke lenger se antall innlegg hver bruker har hatt når jeg er innlogget. Det funker bra i den orange profilen. Er ikke helt sikker men jeg mener det vistes før!?

Noe du kan gjøre?


Los-Loco har talt!
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Jeg tror kanskje den funskjonen er slått av i den stilen, da har det antageligvis vært sånn hele tiden.

Skal sjekke om jeg finner ut hvilke filer jeg må endre for at dette skal vises, men jeg kan desverre ikke love at jeg får tid til å ordne dette på en lang stund.

Drar til Bodø på en lengre påskeferie og har dermed ikke tilgang på forum filene som ligger på denne maskinen, finner jeg ikke ut av det idag så lover jeg å sjekke nærmere når jeg kommer tilbake.
Post Reply