Sensur

Gode råd, tips, ris, ros osv.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
Andreassen
Posts: 67
Joined: Wed Jul 27, 2005 12:14 pm

Sensur

Post by Andreassen »

Hurra for sensuren Los loco.

Glimtforum er dermed i samme divisjon med regimer man ellers ikke liker å assosiere seg med.

Tror ikke akkurat personvernet har blitt overtrampet av ytringsfriheten her. Spillerne må tåle debatten som går. Og at vi tross en flere uker lang debatt ikke har hørt noe fra klubben bekrefter bare dette.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15801
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1100 times

Post by Kesseboy »

Jeg synes man har operert på grensen til det generelle personvernet her. Det individuelle personvernet er nok ikke krenket, siden ingen navn er nevnt, men man har mistenkeliggjort ei hel gruppe mennesker på en måte som jeg personlig ikke synes er passende. Jeg synes på ingen måte at de grep Los-Loco har tatt på noen måte plasserer glimtforumet i "divisjon med regimer," men ser det heller som en fordel at moderatorene er seg sitt redaksjonelle ansvar bevisst.

EDIT: Jeg ønsker debatten om alkoholbruk i fotballmiljøer velkommen, men det bør foregå på generelt grunnlag, og ikke knytta opp mot påstått observerte hendelser.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

At du ennå ikke har tatt hintet overrasker meg...

Hvis du er så missfornøyd med hvordan Los-Loco har opptrådt her, kunne du sendt han en pm istedet for å lage en helt ny og usaklig tråd...
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Los Loco Gjør bare jobben sin!
Andreassen
Posts: 67
Joined: Wed Jul 27, 2005 12:14 pm

Post by Andreassen »

Jeg har intet problem med å være i mindretall ganske enekelt fordi jeg tror fakta bør fram i dagens lys.

Har ingen tro på å diskutere sensur med vedkommede som sensurerer.

Vente til sesongen er over og vi muligens står i 1. divisjon? Javel, er nok mange som spør seg da hvorfor ingen tok opp problemene underveis.
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Men Andreassen siden du ofte og og kjører i taxi bilen din og helt sikkert har kamera så synes jeg du da kan ta bilder av episoder som du ikke synes er positivt og vise til Glimtledelsen så har du noe som du underbygger dine påstander.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Los-Loco
Posts: 7343
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 465 times
Been thanked: 899 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Flyttet dette temaet hit til tilbakemeldingforumet, hvis vi skal diskutere "sensuren" har på forumet, så passer det bedre her enn under Glimt.

By the way, i dette forumet har ikke jeg moderatorrettigheter, mao ingen fare for at jeg skal stenge denne også!

Andreassen; grunnen til at jeg stengte de to trådene er at diskusjonen har gått høyt flere ganger om det samme temaet, og det har aldri ført til noe som helst positivt. Derimot har vi oppnådd spredning av en haug med ubekreftede rykter og til tider navngiving av enkeltpersoner og utbrodering av deres påståtte oppførsel. Alt i alt en hel masse sur stemning. Det er ikke det vi trenger nå! La oss vente med denne debatten til plassen er berget (evt nedrykket er et faktum).

Hvis du har problemer med den såkalte sensuren, ta det opp med Larsen, så kanskje han åpner trådene igjen. Skulle han imiddlertid være enig med meg må du nok bare leve med det.

Los-Loco har talt!
Tarin
Posts: 449
Joined: Mon Mar 22, 2004 2:54 pm
Location: Volda, Møre og Romsdal

Re: Sensur

Post by Tarin »

Andreassen wrote:Hurra for sensuren Los loco.

Glimtforum er dermed i samme divisjon med regimer man ellers ikke liker å assosiere seg med.
Rarhhrahrahrhhhr! REVOLUSJON.

Sytpeis.
Tippeligaen 2008.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Re: Sensur

Post by Trapattoni »

Andreassen wrote:Glimtforum er dermed i samme divisjon med regimer man ellers ikke liker å assosiere seg med.
Du tar deg selv rimelig høytidelig, får en si.
Fint at bygdesladderen ikke får leve fritt her. Den lever i beste velgående rundt omkring ellers, så det er greit å slippe den her.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Los-Loco wrote:Hvis du har problemer med den såkalte sensuren, ta det opp med Larsen, så kanskje han åpner trådene igjen. Skulle han imiddlertid være enig med meg må du nok bare leve med det.

Los-Loco har talt!
Vi er nok helt på linje her Los-Loco.
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Synes LOS Loco har gjort det bra jeg :!:
Glimt1916
Posts: 5630
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 431 times
Been thanked: 437 times

Re: Sensur

Post by Glimt1916 »

.
Post Reply