Til moderatorene

Gode råd, tips, ris, ros osv.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Til moderatorene

Post by penthouse »

Dette være ironi, ellers er du den største fjotten i manns minne
Hvis takhøyden her på forumet ikke er større enn at dette må slettes så er jeg faktisk for stor til å være her.
...og til dere som svarer at det er godt å bli kvitt meg.. takk, det samme
So long, glimtforum.net
BørreA
Posts: 557
Joined: Fri Dec 03, 2004 9:43 am
Location: Bodø

Post by BørreA »

Skjønner ikke helt hva dette handler om - kan du fortelle hvilken tråd det her er snakk om og hvem som har skrevet hva - som er blitt slettet av moderator?
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

http://glimtforum.net/phpBB2/viewtopic. ... c&start=30
Taskeladdn wrote:Håper Ola blir... Trur han er mannen vi bør satse på fremover..
Dette være ironi, ellers er du den største fjotten i manns minne


Dette ble fjernet
So long, glimtforum.net
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Dubare ytrer meningen din... men samtidig "rakker du ned" på han som skrev det.
Men fortsatt, hadde ikke blitt lei meg om du skrev det til meg.
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

K1M wrote:Dubare ytrer meningen din... men samtidig "rakker du ned" på han som skrev det.
Men fortsatt, hadde ikke blitt lei meg om du skrev det til meg.
Vi har vel alle blitt "rakket ned på" i større og mindre grad. Her i Nord-Norge bør vi tåle såpass. "Fjott" er ikke et stort skjellsord.
So long, glimtforum.net
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Det er det jeg mener jeg også.
Men andre kan ha andre synspunkter enn oss på dette området, og det må vi bare leve med.
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

K1M wrote:Det er det jeg mener jeg også.
Men andre kan ha andre synspunkter enn oss på dette området, og det må vi bare leve med.
Greit nok, så lenge synspunktene ikke er å slette innlegget man ikke liker.
So long, glimtforum.net
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Men en ting skal sies, når en moderator har endre/slettet noe på mine innlegg (har forøvrig ikke fått noen slettet enda, tror jeg), så har jeg fått PM som forklarer hva de har gjort, og hvorfor.

Dette er noe jeg mener alle moderatorene BURDE gjøre.
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

Vi får vente og se hva de sier...
So long, glimtforum.net
BørreA
Posts: 557
Joined: Fri Dec 03, 2004 9:43 am
Location: Bodø

Post by BørreA »

Kanskje moderatorene boikotter Penthouse?
:D
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Haha! :D
Sorry, men måtte faktisk trekke på smilebåndet nå!
Deilig å smilelitt, for første gang på fleeeeere timer...
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15810
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1101 times

Post by Kesseboy »

Det aktuelle innlegget ble fjernet av meg. Slike personkarakteristikker hører ikke hjemme i den typen diskusjon, og var i det tilfellet ikke egna til annet enn å få hele tråden til å spore av. Jeg fjerna både sterkere og svakere karakteristikker i går. Dersom du hadde skrevet det samme på en annen dag hadde det kanskje fått passere, men bare kanskje. Nedsettende personkarakteristikker får du eventuelt ta på priv, eller ideelt sett ansikt til ansikt.

Fantomet har talt.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
penthouse
Posts: 270
Joined: Wed Sep 15, 2004 1:44 pm
Location: Bodø, Bodøsjyen
Contact:

Post by penthouse »

Kesseboy wrote:Det aktuelle innlegget ble fjernet av meg. Slike personkarakteristikker hører ikke hjemme i den typen diskusjon, og var i det tilfellet ikke egna til annet enn å få hele tråden til å spore av. Jeg fjerna både sterkere og svakere karakteristikker i går. Dersom du hadde skrevet det samme på en annen dag hadde det kanskje fått passere, men bare kanskje. Nedsettende personkarakteristikker får du eventuelt ta på priv, eller ideelt sett ansikt til ansikt.

Fantomet har talt.
Ok, da refererer jeg meg selv:
penthouse wrote:Hvis takhøyden her på forumet ikke er større enn at dette må slettes så er jeg faktisk for stor til å være her.
...og til dere som svarer at det er godt å bli kvitt meg.. takk, det samme
So long, glimtforum.net
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Vel jeg støtter Kesseboy her, innlegget ditt vitner om mangel på respekt for andres meninger penthouse.
Uansett hvor uenig du er så trenger man ikke å komme med slike karateristikker av andre, det innbyr ikke til debatt i det hele tatt.

Skulle alle komme med lignende utsagn hver gang man var uenige med noen så ville saklighets nivået her inne raskt synke til et skikkelig bunnivå.

Jeg synes egentlig at det er merkelig at du velger å forlate forumet over en slik grunn penthouse.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Larsen wrote:P.S sjekk dine PM`s Eidurgud!!

Har sendt bilder nå.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7357
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 475 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Kesseboy wrote:Det aktuelle innlegget ble fjernet av meg. Slike personkarakteristikker hører ikke hjemme i den typen diskusjon, og var i det tilfellet ikke egna til annet enn å få hele tråden til å spore av. Jeg fjerna både sterkere og svakere karakteristikker i går. Dersom du hadde skrevet det samme på en annen dag hadde det kanskje fått passere, men bare kanskje. Nedsettende personkarakteristikker får du eventuelt ta på priv, eller ideelt sett ansikt til ansikt.

Fantomet har talt.
Skal bare slenge meg på her, for å understreke at moderatorene er på linje.

Synes Kesseboy har et viktig poeng når han sier at innlegget kanskje ville fått stå i en annen situasjon. Vi opplevde tidenes topp her på forumet etter nedrykket, og med den trafikken som var ble det nesten håpløst for oss å holde kontrollen med alt som ble skrevet. Med et så skyhøyt frustrasjonsnivå som det naturlig nok var, trengte vi ikke ytterligere ildfakler for å "høyne stemningen".

Vi har allerede sett flere diskusjoner mellom supporterne utarte seg til drittkasting mellom personer framfor konstruktive meningsutvekslinger. For å bruke fotballspråket er det en del som veldig fort kommer med knottene først i en takling, og som gjerne sikter på ankler framfor ball.

Og for å fortsette fotballallegoriene: At Kesseboy fjernet Penthouse´s innlegg, kan sammenliknes med en dommer som gir et litt strengt gult kort i begynnelsen av en kamp; det føltes kanskje urettferdig, men har likevel en preventiv effekt for stygge taklinger og ufinheter senere i kampen.

Men at du forlater Glimtforum på grunn av dette, Penthouse, det er egentlig noe forunderlig. Man legger da ikke opp som spiller pga av et gult kort, samme hvor urettferdig det måtte føles?

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Tarin
Posts: 449
Joined: Mon Mar 22, 2004 2:54 pm
Location: Volda, Møre og Romsdal

Post by Tarin »

Ytringsfriheten er krenket! REVOLUSJON, NÅ!

Eller ikke.

Primadonna. :roll:
Tippeligaen 2008.
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Re: Posting uten noen form for innhold

Post by Skriket »

Magga wrote:Er det ikke mulig å gi kimbo et gult kort eller? Nå har han/hun vært inne på de fleste trådene å svart med få setninger eller enstavelsesord! Mange av trådene han/hun henter opp er søkkgamle og har liten eller ingen betydning for dagens situasjon!

Bare meg eller er det irriterende?? :evil:
Ikke bære dæ.. I går svarte han på 10 innlegg me enstavelsesord, på 25 min.. Å mange av innleggan va som du si i GAMLE tråda...
Ækte nordnorsk stolthet!
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Posting uten noen form for innhold

Post by FSHelgeland »

Skriket wrote:
Magga wrote:Er det ikke mulig å gi kimbo et gult kort eller? Nå har han/hun vært inne på de fleste trådene å svart med få setninger eller enstavelsesord! Mange av trådene han/hun henter opp er søkkgamle og har liten eller ingen betydning for dagens situasjon!

Bare meg eller er det irriterende?? :evil:
Ikke bære dæ.. I går svarte han på 10 innlegg me enstavelsesord, på 25 min.. Å mange av innleggan va som du si i GAMLE tråda...
Hmmm har vi fått oss en ny spammer????
Tippeliga 2015
Post Reply