Antall medlemmer

Gode råd, tips, ris, ros osv.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Antall medlemmer

Post by eidurgud »

Først, ja, jeg har lite å gjøre akkurat nå.

Jeg har funnet ut at av de 920 registrerte nick'ene er det 273 som ikke har postet ett eneste innlegg på forumet. Mange ble registrert i 2004, så det er vel lite sansynlig at de faktisk er i bruk. Går det ikke ann å slette de nick'ene som ikke er i bruk, slik at vi får et korrekt antall registrerte brukere?
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Du har fritidsproblemer! ;)
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
tjongs
Posts: 2571
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:17 pm
Location: Bodø
Has thanked: 94 times
Been thanked: 178 times

Post by tjongs »

Ikke vet jeg, men kan jo tenkes at det er en del folk som har registrert seg, og logger automatisk på for å ha oversikt over uleste tråder og sånt...selv om de ikke skriver selv.
.......men så ble superlaget født!!!
Dessuten mener jeg at Tromsø bør ødelegges.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

tjongs wrote:Ikke vet jeg, men kan jo tenkes at det er en del folk som har registrert seg, og logger automatisk på for å ha oversikt over uleste tråder og sånt...selv om de ikke skriver selv.
Jeg vet at en del er registrerte uten nødvendigvis skrive noe slik du skriver tjongs, umulig å skille mellom de som gjør dette og de som ikke er her inne lenger så det er nok ingen fordel å begynne å slette brukere :)
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 735 times
Contact:

Post by Sulliken »

sende mail til de inaktive om at de har saa og saa lenge igjen foer brukeren blir slettet..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Tippe d e endel arbeid å gjør d...
Ækte nordnorsk stolthet!
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Post by Taskeladdn »

Hmmm... Er det virkeligt så vanvitti irriterende.. At det er registrert noen brukere som ikke er aktive i forumet ? Er bare et tall som er der... Godt muligt di fleste er regs av folk som er regget på nytt med annet nick.. Men det spiller da ingen rolle..
For dem som har den store trangen til å vite hvor mange brukere det er som har skrevet på forumet.. Så er vel regnestykket allerede tatt..
923 minus 273
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Som sagt, jeg hadde ikke noe å gjøre da jeg fant ut dette. Det irriterer ikke meg i det hele tatt!
Post Reply