Glimt supportere på isbergetforum.com

Gode råd, tips, ris, ros osv.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Glimt supportere på isbergetforum.com

Post by Frodo Baggins »

Som moderator på Isberget's forum synes jeg det er hyggelig at andre lags supportere registerer seg på vårt forum og skriver innlegg. Men i det siste har det vært noen Glimtsupportere som har skrevet innlegg som kun er egnet til å provosere, og det faller ikke i god jord hos emg...

Hvis man har tenkt å registrere seg på vårt forum, kun i den hensikt for å skrive provoserende meldinger så kan man like godt la være. Innleggene slettes fortløpende, og brukernavnet blir slettet, og IP-adressen blokkert. Nå vet jeg ikke om det er noen av brukerne her inne som er skyldige, men jeg legger denne infoen her alikevel.

Til de av dere som skriver saklige, gode og hyggelige innlegg, fortsett med det..

Mvh Frodo Baggins.
Christoph
Posts: 869
Joined: Mon Mar 29, 2004 2:21 pm
Location: Oslo

Post by Christoph »

Støttes!
User avatar
Kesseboy
Posts: 15801
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1100 times

Post by Kesseboy »

Ettertrykkelig.

Jeg kan jo gjøre oppmerksom på at å sylte ned Isbergets forum med usakligheter som gjengjeldelse for eventuelle sleivspark som måtte komme andre veien, er en uakseptabel måte å reagere på. Her på forumet sletter vi også innlegg fortløpende, stenger tråder og gjør i grunn det moderatorer skal gjøre. Det er ikke nødvendig med noen fortropp.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Støttes selvsagt, slik oppførsel er særdeles unødvendig.
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

Det burde være en selvfølge at supportere som gjester andres forum viser respekt og folkeskikk!

Å opptre slik på andre klubbers forum faller kun tilbake på en selv, og setter sin egen klubb i dårlig lys.
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
Panzer
Posts: 748
Joined: Tue Mar 15, 2005 11:41 am
Location: Bodø

Post by Panzer »

Ja vi har vel hatt vår andel polkagriser på dette forumet som ikke har oppført seg....
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Det støttes. Men jeg har også lyst til å si at det er mange fra Tromsø, spesielt en (ikke jeg som sa Mr.North nå) :wink:
Guess Who's Back?

heia Brånån:D
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Runar Berg!!! wrote:Det støttes. Men jeg har også lyst til å si at det er mange fra Tromsø, spesielt en (ikke jeg som sa Mr.North nå) :wink:
det er vel ca 62000 fra tromsø
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Espen_
Posts: 52
Joined: Fri Mar 12, 2004 7:52 pm
Location: Bodø

Post by Espen_ »

Støtter selvsagt det at man skal oppføre seg og ha modne diskusjoner, og det er uten tvil nødvendig å holde seg til sak for at det skal kunne fungere. Personangrep er totalt hjernedødt... :?
medlem nr 320 i Den Gule Horde
2007
Post Reply