Gratulerer Loco!!

Gode råd, tips, ris, ros osv.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Hvorfor ble du moderator Los :?:
ikke et slemt spørs mål!!!
For jeg synes du er en god moderator,men hvordan ble du det!??
Valgte Larsen deg!
Eller stemte dere?
Lurer bare jeg :D
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Larsen er eneveldig diktator her, og praktiserer opplyst enevelde! Han velger selv sitt hoff, og valgte meg som moderator av grunner bare han vet. Fikk en forespørsel, og syntes det hørtes gøy ut, så jeg takket ja.

Nå har vi jo også fått Kesseboy som ny moderator, og det blir nok bra! Forumet har vokst så mye i det siste (i antall brukere og antall innlegg) at Larsen, BørreA og jeg knapt klarer å holde følge. Skal bli godt å få Kesseboy også på laget!

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Post by Kesseboy »

Jeg takker og bukker, og skal gjøre mitt beste for å gjøre dette til et sensurprega forum med strigla meninger og unison enighet! Nei, vent nå litt...

:D

fra Årst til revolver, jeg skal fortsette å være meg selv, og ikke bli noen ny Kjell Magne. Hvis forumveksten fortsetter blir det nok bruk for enda flere :)
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Lars Hasvoll Bakke
Polemikonstabel
Posts: 946
Joined: Fri Feb 20, 2004 10:33 pm
Location: Oslo

Post by Lars Hasvoll Bakke »

Los-Loco wrote:Larsen er eneveldig diktator her, og praktiserer opplyst enevelde! Han velger selv sitt hoff, og valgte meg som moderator av grunner bare han vet. Fikk en forespørsel, og syntes det hørtes gøy ut, så jeg takket ja.

Nå har vi jo også fått Kesseboy som ny moderator, og det blir nok bra! Forumet har vokst så mye i det siste (i antall brukere og antall innlegg) at Larsen, BørreA og jeg knapt klarer å holde følge. Skal bli godt å få Kesseboy også på laget!

Los-Loco har talt!
Hvem er hoffnarr? BWAHAHAHA!
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

Lars Hasvoll Bakke wrote:
Los-Loco wrote:Larsen er eneveldig diktator her, og praktiserer opplyst enevelde! Han velger selv sitt hoff, og valgte meg som moderator av grunner bare han vet. Fikk en forespørsel, og syntes det hørtes gøy ut, så jeg takket ja.

Nå har vi jo også fått Kesseboy som ny moderator, og det blir nok bra! Forumet har vokst så mye i det siste (i antall brukere og antall innlegg) at Larsen, BørreA og jeg knapt klarer å holde følge. Skal bli godt å få Kesseboy også på laget!

Los-Loco har talt!
Hvem er hoffnarr? BWAHAHAHA!




Sikter vel til meg der :?
Vel det er jo ganske enkelt siden jeg er spammer.
Vill ikke vær det mer.
Synes da jeg har sjerpet meg i dets siste :?:
Gratulerer Kesseboy!!!
Gjør nok en god job du :wink:
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Det er gjennomtenkte valg når jeg ser meg ut en ny moderator, det er visse kriterier jeg ser etter uten at jeg går nærmere inn på hva disse er :)

Jeg er meget fornøyd med mine valg og det faktum at de takket ja, og som Los-Loco sier så er det meget godt å ha fått Kesseboy med på laget :)
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Jepp, gode moderatorer du har valgt ut!

Grattis med tittelen Kesseboy :)
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

ja enig der!!!!!
Men Larsen ,noen valg like jeg dårlig som spammer merke mitt!!!!!!!!!
FÅ DET VEK :cry: :cry: :cry:
Føles som jeg sitter i fengsel :(
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Runar Berg!!! wrote:Føles som jeg sitter i fengsel :(
"Og jeg blir litt redd. Jeg blir jævla redd. For at jeg skal sitte, sitte, sitte her til Knugern kommer hjem. Jeg skal sitte, sitte, sitte her og angre på mine synder..."

en hilsen fra Jokke til RB!!! :wink:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

vi fortsetter med litt rennesteinspoesi..:

"Så jeg blir sittende og lure på hva faen jeg har gjort. Kanskje er det bare fylla eller hadde jeg no' dop. Men ingen her i huset virker særlig interessert i å fortelle meg det, så jeg legger meg ned..."

:lol:

RB!!!, du får tenke litt over denne du...
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Runar Berg!!!
Posts: 2403
Joined: Thu Jun 30, 2005 2:43 pm
Location: Øyer.
Contact:

Post by Runar Berg!!! »

dalers wrote:vi fortsetter med litt rennesteinspoesi..:

"Så jeg blir sittende og lure på hva faen jeg har gjort. Kanskje er det bare fylla eller hadde jeg no' dop. Men ingen her i huset virker særlig interessert i å fortelle meg det, så jeg legger meg ned..."

:lol:

RB!!!, du får tenke litt over denne du...


Ja jeg driker ikke å går f##n ikke på DOP :evil:
Sånn nå har jeg tenkt nok :wink:
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Post by Glimt1916 »

Kjøpte hyllest plata til Jokke i går. Sitt og hør på den på jobb nu. Veldig bra etter mi meining, lika spesielt The Cumshots versjon av "øl" og Ricochets versjon av "nederlag". Fikk også lasta ned P3's 3 timers spesial om Jokke i forbindelse med hyllestkonserten på Rockefeller. Finfine greier
Post Reply