Spillertråder

Gode råd, tips, ris, ros osv.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Eget spillertråd-forum?

Ja
20
57%
Nei
15
43%
 
Total votes: 35

User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Så lenge du søke på "Spillertråd" så får hvertfall æ opp alle spillertrådan...Søke æ derimot på "Spillertråder" får æ bære tre treff...
Ækte nordnorsk stolthet!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

Jeg har testet litt mer på søk. Spillertråder kommer opp. De gangene jeg virkelig trenger å søke så er det på tekst i trådene og det er håpløst. Må bla igjennom alle sidene for å finne det, eller er det noe jeg har oversett?
@liverglimt
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 734 times
Contact:

Post by Sulliken »

Søkte på spillertråd. Fikk nå opp Thiago, Erik Hoftun, Bjørndal og denne tråden.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

Fastsearchen gir ikke samme resultat som å trykke på den avanserte søkesiden. Snakker om kokkelimonke...

Sullik prøv å klikke inn på søk øverst i menyen også skriver du spillertråd. :-)
@liverglimt
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 734 times
Contact:

Post by Sulliken »

tungvint
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

Sulliken wrote:tungvint
Helt enig, den suger...
@liverglimt
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Evt. så lager en av moderatorene eller en annen frivillig en tråd som KUN inneholder linker til spillertråder til spillerne. Denne får så den litt tvilsomme ære og bli prioritert.

Vips - intet behov for noe eget forum.

Den som etablerer tråden må da også vedlikeholde den - kanskje med støtte fra Moderatorene.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Post by Novi »

Er ikke noe fan av spillertåder i det hele og store, for min del... I det hele tatt å ha tråder på flere titalls sider er meget oversiktlig, og veldig vanskelig for "nye" interesserte å delta i tråden. I tillegg hender det at nye (eller gamle, forsåvidt) brukere oppretter tråder om en aktuell sak, men får da svar om at det diskuterer vi allerede i underside 14 av den og den tråden. Det gjør det vanskelig for nye å komme på banen, samtidig som at det blir et ork å se hvillke nye ting som faktisk diskuteres.

Det var nå min mening da.
Una mas cerveza.
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Post by Novi »

Er ikke noe fan av spillertåder i det hele og store, for min del... I det hele tatt å ha tråder på flere titalls sider er meget oversiktlig, og veldig vanskelig for "nye" interesserte å delta i tråden. I tillegg hender det at nye (eller gamle, forsåvidt) brukere oppretter tråder om en aktuell sak, men får da svar om at det diskuterer vi allerede i underside 14 av den og den tråden. Det gjør det vanskelig for nye å komme på banen, samtidig som at det blir et ork å se hvillke nye ting som faktisk diskuteres.

Det var nå min mening da.
Una mas cerveza.
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Post by Novi »

Om man er vant eller ikke, så hender det gjerne at man er interessert i å diskutere forskjellige saker, små som store. i en spillertråd kan det blir flere diskusjoner som går på forskjellige ting (spillestil, erstattere, kontraktssaker, personlige saker osv.), og da å kjøre flere diskusjonstemaer simultant i én tråd klarer jeg ikke se helt fordelen med. Selvsagt skal vi ikke ha flere tråder som går på de samme tingene, men moderatorene fungerer såpass bra her på forumet at det bør ikke være det helt store problemet.

Er i tillegg meget tidkrevende å gå gjennom spillertråder for å se etter nyheter. Mange av brukerne leser ikke papir-AN hver dag, og får dermed ikke med seg alle nyhetene. Om disse nyhetene i tillegg skal hjemmes i lange tråder hele tiden, blir det rotete å a) få vite om ting som skjer og b) diskutere ting som interesserer en, men som er vanskelig å finne pga at det ligger i en lang tråd.

Er jo bare å gå inn på hvilket som helst annet lags forum å prøve å orientere seg som ny bruker, og da er ikke synet av 12 spillertråder og en rekke kamptråder det enkleste utgangspunktet.
Una mas cerveza.
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Post by Novi »

Om man er vant eller ikke, så hender det gjerne at man er interessert i å diskutere forskjellige saker, små som store. i en spillertråd kan det blir flere diskusjoner som går på forskjellige ting (spillestil, erstattere, kontraktssaker, personlige saker osv.), og da å kjøre flere diskusjonstemaer simultant i én tråd klarer jeg ikke se helt fordelen med. Selvsagt skal vi ikke ha flere tråder som går på de samme tingene, men moderatorene fungerer såpass bra her på forumet at det bør ikke være det helt store problemet.

Er i tillegg meget tidkrevende å gå gjennom spillertråder for å se etter nyheter. Mange av brukerne leser ikke papir-AN hver dag, og får dermed ikke med seg alle nyhetene. Om disse nyhetene i tillegg skal hjemmes i lange tråder hele tiden, blir det rotete å a) få vite om ting som skjer og b) diskutere ting som interesserer en, men som er vanskelig å finne pga at det ligger i en lang tråd.

Er jo bare å gå inn på hvilket som helst annet lags forum å prøve å orientere seg som ny bruker, og da er ikke synet av 12 spillertråder og en rekke kamptråder det enkleste utgangspunktet.
Una mas cerveza.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Hva med å sortere spillertrådene i "hovedtråden" etter nummeret på drakten?

Alternativt etter hvilken lagdel de spiller i og deretter sortert på drakta.

Det vil også gi rom for noen åpne linjeskift innimellom.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Post Reply