Spillertråder

Gode råd, tips, ris, ros osv.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Eget spillertråd-forum?

Ja
20
57%
Nei
15
43%
 
Total votes: 35

User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 734 times
Contact:

Spillertråder

Post by Sulliken »

Går det an å pakke alle spilletrådene som nå er dukket opp inn i en egen bolk? Hvis men kan ha underforumet "spillertråder" i "bodø/glimt"-forumet hadde det jo vært genialt, Men gjerne et helt eget forum og.


Poenget er at selve bodø/glimt-forumet begynner å bli temmelig uoversiktelig.. syns jeg
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Det er veldig viktig med egne spillertråder og endelig har det blitt en trend også på dette forum, men vi diskuterer ikke alle spillerne samtidig så jeg ser ingen grunn til å lage et eget rom til slike tråder.
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 734 times
Contact:

Post by Sulliken »

Hvorfor ikke? Det må være greit å ha alle de plassert i et eget forum, slik at man finner den tråden man er ute etter med en eneste gang.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

Sulliken wrote:Hvorfor ikke? Det må være greit å ha alle de plassert i et eget forum, slik at man finner den tråden man er ute etter med en eneste gang.
Enig!
@liverglimt
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Det meste braste jo løs etter kampen mot MK.
Jeg opprettet en tråd og det var Trond Olsen. Det var forøvrig den første etter denne store kampen.
Men trådene går bort etterhvert og så lenge man ikke lager ny så går det fint ann å hente opp disse etterhvert som det blir diskusjoner.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

Sulliken wrote:Hvorfor ikke? Det må være greit å ha alle de plassert i et eget forum, slik at man finner den tråden man er ute etter med en eneste gang.
Trenger vel ikke et eget forum for å finne en tråd? Går jo to sekunder å bla 4 sider...!!! Da vil jeg ha eget rom for Kamptrådene og eget rom for tråder der vi diskuterer engelske lag under Fotball Generelt 8)

EDIT: kunne godt tenkt meg et eget rom hvor vi samler alle våre tråder om ulike festivaler og konserter. HEY, vil ha et egen politikkrom også
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Dalers går det ikke med uhorvelig mye Cola til så mye Rom?
Tippeliga 2015
MacDaddy
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 2136
Joined: Thu Jul 21, 2005 6:18 am
Location: Bodø
Contact:

Post by MacDaddy »

Kan jo ikke være noe problem å søke opp en tråd om den ikke ligger på første side.. Søk etter "spillertråd" og alle spillertrådene kommer opp på en side, legg til navn på spiller og du finner garantert tråden du leter etter. Vi trenger altså ikke et eget forum til spillertråder spør du meg..
http://www.youtube.com/watch?v=SyzDOcOw5qY" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5570
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 167 times
Been thanked: 322 times

Post by poteten »

Går for eget forum. Mest oversiktlig, det.
Kritisk
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

FSHelgeland wrote:Dalers går det ikke med uhorvelig mye Cola til så mye Rom?
Nå snakker vi... :klapp
@liverglimt
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

MacDaddy wrote:Kan jo ikke være noe problem å søke opp en tråd om den ikke ligger på første side.. Søk etter "spillertråd" og alle spillertrådene kommer opp på en side, legg til navn på spiller og du finner garantert tråden du leter etter. Vi trenger altså ikke et eget forum til spillertråder spør du meg..
Det er slik jeg også ser saken. Søkefunksjonen er undervurdert.
Dalers illusterer ellers godt at det etterhvert har begynnt å komme vel mange ting som foreslås eget forum uten at det, i alle fall etter min mening, er noen god grunn til det.

Jeg har aldri vært tilhenger av mengder av underkategorier og synes det mest av alt blir rot når man deler opp for mye , når man på eksempelvis på VGD klarer seg med Fotball-norsk så burde vi klare oss godt med de eksisterende skillelinjene. (ja, jeg vet forøvrig at kvaliteten på VGD er særs tvilsom)
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

Det enkleste ville jo vært å gitt alle brukerne hver sitt rom..
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 734 times
Contact:

Post by Sulliken »

Jeg mener uansett det hadde vært mer rydding, søkefunksjon eller ikke. Klart men ikke skal ha eget forum for alt mulig;l det får være grenser for katalogføring, men spillerne er jo da noe av det mest vesentlige på et fotballag, og jeg syns de fortjener egen "plass". Dessuten så ligger spilletrådene og tar opp plass i det ordinære forumet. Alt "flyter" jo utover...
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

Søkefunksjonen er ikke bra. Det blir alltid alt for mange treff så den er rett og slett møkkadårlig!
@liverglimt
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

liverglimt wrote:Søkefunksjonen er ikke bra. Det blir alltid alt for mange treff så den er rett og slett møkkadårlig!
Men i detta tilfellet, kor d e snakk om eget forum førr spillertråda, så e d ikkje nå problem å gjøre som MacDaddy allerede har sagt.. Bruk søkeordet "spillertråder", så får du opp alle spillertrådan.. D kan da ikkje være nå problem!
Ækte nordnorsk stolthet!
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

liverglimt wrote:Søkefunksjonen er ikke bra. Det blir alltid alt for mange treff så den er rett og slett møkkadårlig!
Enig, men likevel er det rett og slett ikke bruk for eget rom for spillerne. De mest "aktuelle" spillerne diskuteres til en hver tid øverst på Glimt-rommet. DET kaller jeg oversiktlig. Hvis det skulle bli et eget rom for spillerne så vil det uansett, 5 ganger daglig, dukke opp eksterne spillertråder ute på Glimt-rommet.

Case closed...

Hilsen arrogantdalers 8)
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Post by MhepA »

dalers wrote:
liverglimt wrote:Søkefunksjonen er ikke bra. Det blir alltid alt for mange treff så den er rett og slett møkkadårlig!
Enig, men likevel er det rett og slett ikke bruk for eget rom for spillerne. De mest "aktuelle" spillerne diskuteres til en hver tid øverst på Glimt-rommet. DET kaller jeg oversiktlig. Hvis det skulle bli et eget rom for spillerne så vil det uansett, 5 ganger daglig, dukke opp eksterne spillertråder ute på Glimt-rommet.

Case closed...

Hilsen arrogantdalers 8)

HEELT ENIG
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 734 times
Contact:

Post by Sulliken »

Kan noen forklare meg hvorfor det nettopp dukket opp 3 spillertråder da jeg søkte på ordet spillertråd?

Søkefunksjonen er røøøten

EDIT: prøvde en gang til, og denne gangen dukket kun Bjørdal og Hoftun opp

Edit2: Hvorfor i all verden er det begrensninger på antall søk?
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Post by Kesseboy »

Dersom du søker på ordet spillertråd med standardinnstillinger for søket, så får du opp treff fra alle tråder som inneholder ordet "spillertråd," som f.eks. denne. Løsningen blir da, dersom du søker etter en spesiell spillers tråd, å søke etter ordet spillertråd pluss spillerens navn (f.eks. etternavn).

Jeg er ikke noen kjempetilhenger av søkefunksjonen i denne typen forum, men den funker stort sett greit.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 734 times
Contact:

Post by Sulliken »

Da fikk jeg ingen treff whatsoever.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

Sulliken wrote:Da fikk jeg ingen treff whatsoever.
Ingen bombe. Jeg sliter voldsomt med å bruke søk her. Jeg er realtivt vant med å bruke forum og søkfunksjoner i jobbsammenheng. Men denne suger som ei neg... dame :lol:

Derfor applauderer jeg å ha en egen seksjon for spillertråder.

Dalers kan bare fortsette å dobbelposte alle sine linker til dgh. Så senest i dag at samme linken ligger to plasser. Er det å vente at det blir uorden. Man må jo ikke lete etter noe lenger! :twisted:
@liverglimt
dalers
Posts: 8254
Joined: Sun May 09, 2004 1:35 pm
Location: dengulehorde.no

Post by dalers »

liverglimt wrote:Dalers kan bare fortsette å dobbelposte alle sine linker til dgh. Så senest i dag at samme linken ligger to plasser. Er det å vente at det blir uorden. Man må jo ikke lete etter noe lenger! :twisted:
:lol:
Supporter-rommet er jo så lite besøkt :D
Jeg lager ihvertfall ikke nye tråder :wink:
Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom
Danny Blanchflower, Tottenham 1954-64
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

Det skal du ha du er ingen enorm trådstarter. Der har vi absolutt noen som er alt for rask på avtrekkeren. Det er noe moderatorene kan gjøre noe med. Begrense rettigheter til dem som er fæle å ødelegge ett godt system.

Det er alt for mange tråder i forumet. Ja til flere seksjoner!
@liverglimt
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Post by Kesseboy »

Sulliken wrote:Da fikk jeg ingen treff whatsoever.
Merkelig det, så lenge jeg får riktig treff hver gang. :?
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Post Reply