Funker PM?

Gode råd, tips, ris, ros osv.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

Post Reply
boarntze
Posts: 8
Joined: Tue Apr 13, 2004 3:21 pm
Location: Bodø

Funker PM?

Post by boarntze »

Hei!
Jeg har sendt to PMer - en til Larsen og en til Los-Loco - begge ligger fortsatt i utboksen.
Betyr det at de ikke er sendt? At jeg har gjort noe gærnt? At systemet har en feil?

Mvh boarntze :shock:
User avatar
Los-Loco
Posts: 7352
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 470 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Heisann!

PM'ene ligger i utboksen helt til mottaker logger seg inn i sin innboks, og leser innlegget. På den måten kan du vite når mottaker har lest PM'en din.

Larsen har dessverre litt dårlig nettilgang for tiden, og jeg har litt mer enn vanlig å gjøre på jobb på grunn av ferieavvikling, så vi er nok ikke like aktive som vi skulle ønske å være. Men jeg har iallfall lest meldingen din og svart på den!


Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1289
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Post by Buster »

Mener du at du prioriterer jobb foran diskusjonsforumet til Glimt? En liten skrape i glasuren der Los-Loco!!!
User avatar
Los-Loco
Posts: 7352
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 470 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Buster wrote:Mener du at du prioriterer jobb foran diskusjonsforumet til Glimt? En liten skrape i glasuren der Los-Loco!!!
he he, sjefen skulle bare visst hvor mange jobbtimer som går med til div Glimt-engasjement... :D

Heldigvis er jeg en effektiv arbeider som kan ta igjen det forsømte når det trengs. Så har jeg jo en tålmodig sjef også da... :wink:


Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Hvilket yrke har du ??
User avatar
Los-Loco
Posts: 7352
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 470 times
Been thanked: 911 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Nokia wrote:Hvilket yrke har du ??
Er juridisk rådgiver.


Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Kjekt og vite, kanskje man en dag trenger litt rådgiving :glis
Post Reply