Tilbakemelding på moderering!

Gode råd, tips, ris, ros osv.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Tilbakemelding på moderering!

Post by FSHelgeland »

Hvorfor i verden skal vi absolutt herpe alle forumets tråder? Er jo snart ingen tråder hvor vi diskuterer det som er trådstarters intensjon. Hvis vi skal ha det slik så kan vi like godt ha bare en tråd hvor alt diskuteres. Selve meningen med forumet blir jo borte.

Jeg føler for at dette med nettikette må strammes inn og at vi alle må gå i oss selv og tenke over hva vi svarer og hvor. Får vi til dette så vil forumet straks fungere bedre og aktiviteten vil nok ta seg opp igjen.

Håper alle som ser denne tråden tenker litt gjennom problemstillingen, når en del av oss har klart kunststykket å bli bedre og holde oss i skinnet så vil det også bli lettere for forumets moderatorer å ta tak i de øvrige. Jeg vil også påpeke at det burde være unødvendig for oss andre å være hobbymoderatorer, det er jo strengt tatt ikke vår jobb, men av og til så klarer man ikke å la være.

Tenk nå gjennom dette alle sammen, og vennligst ikke herp denne tråden!
Har endret navnet på tråden i forhold til hva den nå blir brukt til.
Tippeliga 2015
supahman
Posts: 477
Joined: Wed Mar 26, 2008 2:20 am

Re: Hvorfor?

Post by supahman »

Image
Sebulba
Posts: 540
Joined: Thu May 18, 2006 8:35 pm
Location: Bodø

Re: Hvorfor?

Post by Sebulba »

supahman wrote:Image

Hvem er Roger ? :glis
«Fotball er en sport der 22 spillere løper etter en ball, og til slutt vinner Tyskland!». Gary Lineker
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Re: Hvorfor?

Post by Sulliken »

Image

Dette er Roger

:skål
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Hvorfor?

Post by Cheese Smirnoff »

Det kan da umulig være bare en Roger?
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Hvorfor?

Post by Larsen »

La nå ikke Fshelgelands poeng gå dere hus forbi.


Forøvrig vil jeg si at jeg også må ta mitt ansvar for at ting har sklidd ut, har desverre ikke hatt så mye tid til forum som jeg har hatt tidligere. Pekri10 er heller ikke spesielt aktiv lenger noe han gav beskjed til om meg for en god stund siden.

Med andre ord så er jeg på utkikk etter flere moderatorer, når det er på plass noen flere aktive moderatorer vil også forumet få bedre oppfølging enn tilfellet er akkurat nå.

J
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5648
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 183 times
Been thanked: 354 times

Re: Hvorfor?

Post by poteten »

Trenger du moddiser?
Kritisk
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Hvorfor?

Post by Larsen »

Stemmer :)
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5648
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 183 times
Been thanked: 354 times

Re: Hvorfor?

Post by poteten »

Kan man søke, eller plukker du ut, som en slags draft?
Kritisk
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Hvorfor?

Post by Larsen »

Jeg håndplukker alltid moderatorene, en er allerede klar og en annen på tur :)
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: Hvorfor?

Post by FSHelgeland »

Pm er sendt
Tippeliga 2015
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10786
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2300 times
Been thanked: 383 times

Kamptråd:Fredrikstad-Bodø/Glimt Man 21. apr 2008 kl. 19:00

Post by liverglimt »

Da er det duket for tv-kamp. Blir sikkert masse folk og enda flere som ser tv. Glis skal på sin første tur utenom Oslo. Og vi får kanskje se Derek på banen igjen.

Oj jeg gleder meg allerede, har vi en mulighet til å ta 3 poeng? Ja klart det, men målet er å ta med poeng hjem!
@liverglimt
G-s-enz
Posts: 5429
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 210 times
Been thanked: 280 times

Re: Kamptråd:Fredrikstad-Bodø/Glimt Man 21. apr 2008 kl. 19:00

Post by G-s-enz »

Glede meg til den :)

Men her skal vi være ekstremt heldig om vi får med oss poeng,Fredrikstad er vel ca Norges beste Hjemmelag de to siste sesongan,men jeg sa jo også før Stabæk kampen at vi sku være gla om vi i det hele tatt fikk poeng,alt kan skje i fotball :glimt


Spent på omfanget av skaden til Birkir,håpe han er frisk og klar
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
glimtrox
Posts: 477
Joined: Tue Apr 12, 2005 2:33 pm
Location: Glomfjord

Re: Kamptråd:Fredrikstad-Bodø/Glimt Man 21. apr 2008 kl. 19:00

Post by glimtrox »

Denne kampen blir spennende.Fredrikstad er veldig gode hjemme og har fått en god start på sesongen med seier over Molde og RBK. Den spilleren jeg bekymrer meg for er selvsagt Tarik. Klarer vi å stoppe han på samme måte som brasilianeren i dagens kamp, tror jeg vi har en god sjanse for poeng Fredrikstad stadion :glimt
Go shave your wrists Gillett!
Glimtfan
Posts: 2420
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:37 am

Re: Kamptråd:Fredrikstad-Bodø/Glimt Man 21. apr 2008 kl. 19:00

Post by Glimtfan »

Det her blir nok en av de vanskeligste kampene. Fredrikstad er generelt meget gode hjemme og har vist relativt god form hittil. Midtbanen deres er ikke sensasjonelt god og ikke like temposterk som den Stabæk og Lyn har, men de har en Tarik som er livsfarlig og de er gode defensivt på midten. Ligger vi særdeles kompakt og midtbanen klarer å gjøre jobben sin i 90 minutter, så kan vi ta poeng. Men det blir yhyre vanskelig, samtidig så må vi ta poeng noen poeng på bortebane i år om vi skal holde oss.
ingen87
Posts: 7096
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 127 times
Been thanked: 185 times
Contact:

Re: Kamptråd:Fredrikstad-Bodø/Glimt Man 21. apr 2008 kl. 19:00

Post by ingen87 »

Deleksamen i genetikk på tirsdag!! :o Passer så truolig dårlig å dra til Fredrikstad på den kampen! :/
Førr Evig!
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5648
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 183 times
Been thanked: 354 times

Re: Kamptråd:Fredrikstad-Bodø/Glimt Man 21. apr 2008 kl. 19:00

Post by poteten »

Siden FFK nå omsider vant på bortebane, så må vel de også en gang tape hjemme. 8)
Kritisk
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10786
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2300 times
Been thanked: 383 times

Re: Kamptråd:Fredrikstad-Bodø/Glimt Man 21. apr 2008 kl. 19:00

Post by liverglimt »

poteten wrote:Siden FFK nå omsider vant på bortebane, så må vel de også en gang tape hjemme. 8)
Det satser vi på. For vi må dra til plankebyen med det for øyet at vi skal vinne. :twisted:
@liverglimt
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5648
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 183 times
Been thanked: 354 times

Re: Kamptråd:Fredrikstad-Bodø/Glimt Man 21. apr 2008 kl. 19:00

Post by poteten »

Jeg er ganske sikker på seier. Skal sette 500 kroner på det nå til uka.
Kritisk
BoForPres
Posts: 1169
Joined: Sun May 01, 2005 1:51 pm
Location: Bodø

Re: Kamptråd:Fredrikstad-Bodø/Glimt Man 21. apr 2008 kl. 19:00

Post by BoForPres »

Glimtfan wrote:Det her blir nok en av de vanskeligste kampene. Fredrikstad er generelt meget gode hjemme og har vist relativt god form hittil. Midtbanen deres er ikke sensasjonelt god og ikke like temposterk som den Stabæk og Lyn har, men de har en Tarik som er livsfarlig og de er gode defensivt på midten. Ligger vi særdeles kompakt og midtbanen klarer å gjøre jobben sin i 90 minutter, så kan vi ta poeng. Men det blir yhyre vanskelig, samtidig så må vi ta poeng noen poeng på bortebane i år om vi skal holde oss.
Høyresiden deres er derimot dårlig. (se RBK - FFK) Hvis Trond kan finne undulaten i seg kan dette blir riktig så morro!
FORZA GLIMT!

I MEDGANG OG MOTGANG!
Mr Røsten
Posts: 1426
Joined: Tue Jun 14, 2005 8:57 pm
Location: Bodø

Re: Kamptråd:Fredrikstad-Bodø/Glimt Man 21. apr 2008 kl. 19:00

Post by Mr Røsten »

Spørs om ikke FFK går i fella og gjør en dårlig kamp etter å ha prestert over evne på Lerkendal. Det villei alle fall vært typisk, i positiv forstand.
FØRR EVIG
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Re: Kamptråd:Fredrikstad-Bodø/Glimt Man 21. apr 2008 kl. 19:00

Post by Vassvik »

Dere tar alle feil! Her taper vi så det synger! Og jeg kommer til å få høre det i "3 ukær fremmover at guttæne møøøkær på stadion da se!" Jeg har så lenge gått og gruet meg til dette oppgjøret, fordi jeg desverre vet hva det skitne laget er i stand til på hjemmebane - av en eller annen grunn!

Andre lag har en stygg tendens til å legge seg fort bakpå her i Fredrikstad, og det fører desverre til at FFK kan kjøre lompekontringer gangpågang og gå tidlig opp i ledelsen. Klarer vi dog, av en eller annen grunn, å holde nullen til pause, er dette et åpent oppgjør som for all del kan snuble i vår favør!

Mitt høyeste ønske er at GLIS klarer å mobilisere en dugelig armé å stille opp med på stadion. La oss i det minste markere oss på tribunene som verdige motstandere! Vel møtt i Fredrikstad, kjære venner!
Andres meninger støter meg.
binford
Posts: 19
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:48 pm

Re: Kamptråd:Fredrikstad-Bodø/Glimt Man 21. apr 2008 kl. 19:00

Post by binford »

Vassvik wrote:Andre lag har en stygg tendens til å legge seg fort bakpå her i Fredrikstad, og det fører desverre til at FFK kan kjøre lompekontringer gangpågang og gå tidlig opp i ledelsen. Klarer vi dog, av en eller annen grunn, å holde nullen til pause, er dette et åpent oppgjør som for all del kan snuble i vår favør!
Hva er egentlig lompekontringer mot etablert, dypt forsvar? :wink:
talfh
Posts: 4055
Joined: Mon Jul 04, 2005 3:36 pm
Location: Bodø

Re: Kamptråd:Fredrikstad-Bodø/Glimt Man 21. apr 2008 kl. 19:00

Post by talfh »

Håper at Birkir er klar til denne kampen, han virker som en utrolig god spiller! Må si jeg var imponert over han i første omgangen mot stabæk...
Ellers så må vi tørre å spille fotball å angripe FFK!
Tror dette blir en åpen kamp, der vi fort kan plukke 1 poeng eller 3. Er fornøyd så lenge vi ungår tap i fredrikstad :glimt
You'll Never Walk Alone
Knuta
Posts: 10042
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 336 times
Been thanked: 452 times

Re: Kamptråd:Fredrikstad-Bodø/Glimt Man 21. apr 2008 kl. 19:00

Post by Knuta »

talfh wrote:Håper at Birkir er klar til denne kampen, han virker som en utrolig god spiller! Må si jeg var imponert over han i første omgangen mot stabæk...
Ellers så må vi tørre å spille fotball å angripe FFK!
Tror dette blir en åpen kamp, der vi fort kan plukke 1 poeng eller 3. Er fornøyd så lenge vi ungår tap i fredrikstad :glimt
Glimt er i den heldige situasjonen i år at alle lag skal angripe Glimt. Det er et fint utganspunkt. I mine kalkyler ligger Glimt likt med skjema med 3 kamper og 4 poeng. Glimt må fortsette å stresse driblefantene til FFK (som de gjorde mot Stabæk), så kan dette gå veien.
Post Reply