moderering

Gode råd, tips, ris, ros osv.

Moderators: Larsen, Mod-gruppen.

liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: moderering

Post by liverglimt »

Dette forumet har stor takhøyde, men skittkasting og personhetsing er ikke ønskelig. Å omtale moderatorer slik som du gjør i ditt innlegg resulterer i at du blir ignorert. Det er ingen som bryr seg om hva du mener. Det er faktisk totalt uinteressant. Ja jeg blir personlig nå, det har jeg rett til fordi du sammenligner moderatorstaben med relativt kjente personer. Jeg er ingen kjent person, du har heller ingen rett til å sette meg i bås med dem. Du aner ikke hvilke holdninger jeg har til verken det ene eller det andre.

Du er herved ignorert.
@liverglimt
Banii
Posts: 149
Joined: Sun Mar 21, 2004 3:52 pm
Location: Trondheim

Re: moderering

Post by Banii »

Note to self: Spydigheter/ironi/humor aksepteres ikke som virkemidler for å fremme et poeng.
"I honestly believe that in certain parts of America now, people have started to mate with vegetables."
- JC
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: moderering

Post by FSHelgeland »

Det er mye som tolereres, men når man går til det skritt at man trekker inn personer så er grensen for hva som tillates ganske tynn. Jeg er selv glad i å bruke poenger, kverulere litt for å få i gang debatter. Det er ikke dermed sagt at det er rett, og hvertfall ikke hvis man må bruke andre for å få det til. Føler meg heller ikke helt hjemme i karakteristikken av at her er lite takhøyde, her er jo faktisk innlegget ditt som skapte en helt annen debatt en den opprinnelige tråden som det stod i skilt ut og fått et annet sted hvor det kan debatteres, det kaller ikke jeg lav takhøyde. Hadde det vært lav takhøyde så hadde vel bare innleggene blitt fjernet.
Tippeliga 2015
Banii
Posts: 149
Joined: Sun Mar 21, 2004 3:52 pm
Location: Trondheim

Re: moderering

Post by Banii »

De 10 innleggene som "fremprovoserte" mitt innlegg ble jo slettet, og er ikke sett siden.

Føler mitt innlegg når blir brukt for å legitimere handlingsmåtene, og for å skape en illusjon av takhøyde.
"I honestly believe that in certain parts of America now, people have started to mate with vegetables."
- JC
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Re: moderering

Post by FSHelgeland »

Var vel neppe 10 innlegg som ble slettet, men det er nok korrekt at de verste ble slettet. Så kan du jo også gå litt i deg selv og spørre om grunnen. Det er vel neppe bare det at vi er sarte sjeler som ikke tåler noe? Handlingsmåtene trenger vi ikke legitimere, innlegg som går godt over streken vil også i fremtiden bli fjernet. Ser også du mener at det er en illusjon at det er takhøyde her inne, jeg mener fortsatt at det er god takhøyde her. Du er av en annen formening, og den skal du få lov til å ha.
Tippeliga 2015
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: moderering

Post by Cheese Smirnoff »

Flott at det fortsatt går ann å diskutere med noen av moderatorene! Selv om man er moderator er det fortsatt flere titalls brukere som er minst like interessert i å bruke forumet.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: moderering

Post by liverglimt »

Jeg bare svarte på den måten jeg syntes innlegget fortjente. Det er alltid og skal alltid være mulig å ta en debatt. Jeg klarer å holde meg saklig så lenge debattantene gjør det. Når det kommer useriøst p... preik så fortjener det svar i samme ordelag.
@liverglimt
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: moderering

Post by eidurgud »

Hvorfor ble tiltråden moderert?
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: moderering

Post by Kesseboy »

Rett og slett fordi det var i ferd med å urtarte til en "du er teit"-"nei du er teitere"-"glimtforum er best"-"nei isbergetforum er bedre"-"debatt" som det ikke er verdt å kaste bort lagringsplass på.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: moderering

Post by Cheese Smirnoff »

Bra at det blir moderert, slik at vi slipper Isberget-standard på diskusjonen.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: moderering

Post by eidurgud »

Personlig så mener jeg det var helt feil. Man klarte fint å holde en "fin tråd" i tråden, selv om det kom enkelte sleivspark samtidig. Såpass bør man tåle.

At det faktisk var Mr. North som ville ha den moderert, sier meg bare at han var hårsår etter å ha tapt diskusjonen :wink:
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 735 times
Contact:

Re: moderering

Post by Sulliken »

Enig med Kesseboy. Det begynte å skli ut i skiten. Greit å moderere vekk "jeg har større tiss enn deg"-innleggene
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: moderering

Post by eidurgud »

Da får vi være uenige om det. :wink:

Jeg føler ikke det var så ille som dere skal ha det til.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: moderering

Post by Kesseboy »

Det var ikke så ille, egentlig. Men erfaringa viser at det, spesielt i TIL-tråden, har en tendens til å utarte verre og verre. Derfor valgte jeg å bare strupe det først som sist.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: moderering

Post by eidurgud »

Roger that.
Parelius
Posts: 1027
Joined: Thu Mar 27, 2008 9:01 am
Location: Oslo
Contact:

Re: moderering

Post by Parelius »

*slette*
Ingenting er mer irriterende enn folk som bare fortsetter å snakke når du avbryter.
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Re: moderering

Post by tomath »

Jeg ser at spammeren som var her for et par dager siden fortsatt ikke har fått slettet brukerkontoen sin og har ett innlegg stående igjen. Skyldes dette en forglemmelse eller er det et bevisst valg?
"If you just talk, I find that your mouth comes out with stuff" - Karl Pilkington
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: moderering

Post by liverglimt »

Hvem mener du Tomath?
@liverglimt
User avatar
tomath
Posts: 3134
Joined: Sun Aug 28, 2005 5:42 pm
Has thanked: 92 times
Been thanked: 152 times

Re: moderering

Post by tomath »

ha74li053, altså han som er siste registrerte bruker. Han har ett innlegg stående igjen, men sendte vel opprinnelig en 4-5 innlegg som jeg tror inneholdt samme linken.
"If you just talk, I find that your mouth comes out with stuff" - Karl Pilkington
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: moderering

Post by Larsen »

Det er nok en glipp, borte nå i alle fall. Takk :)
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Re: moderering

Post by Kesseboy »

Det var nok et jeg bare ikke fikk med meg. Han hadde flere enn 4-5, litt forskjellige også, men trodde jeg ble kvitt alle.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Post Reply