Angående treghet på forumet...

Nye temaer her bør leses!

Moderator: Larsen

Post Reply
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Angående treghet på forumet...

Post by Larsen »

Flere dager av februar måned har vært preget av at forumet blir utrolig tregt på kveldstid ca fra kl 20.00 og utover, så tregt at det i praksis blir ubrukelig.
Dette er selvfølgelig en meget frustrerende situasjon for oss alle sammen og slik kan det ikke fortsette, jeg har vært i kontakt med min webhost flere ganger angående deres servere og etter gårdagens sammenbrudd så ser det ikke ut som om de har klart å løse problemet.

Jeg ønsker å ha forumet så raskt og stabilt som mulig for meg og dere og har gitt utrykk for dette til min webhost, så får vi se om de klarer å etterfølge mine ønsker.

Jeg har også begynnt å se etter andre løsninger hos andre webhoster i fall at dette ikke blir løst tilfredstillende av nåværende leverandør.

Dere skal i alle fall vite at problemet overhodet ikke blir ignorert og at jeg vil komme frem til en løsning som fungerer.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Jeg er meget frustrert over at problemet ennå ikke har fått en løsning, siste beskjed jeg fikk fra min webhost kom tidligere i dag og lyder som følgende:
Hei,

Vi er oppmerksom på dette problemet og jobber iherdig med en snarlig løsning på
dette. Vi beklager alle ulempene dette måtte ha medført.
Siden jeg tross alt har hatt forumet hos samme leverandøs i 2 år uten noen store problemer før dette vedvarende tregheten i februar så gir jeg dem enda litt tid og håper også dere har litt tålmodighet igjen.

Jeg kan ikke annet enn å beklage at brukervennligheten av forumet ligger langt unna det akseptable.


P.s

Jeg vil forøvrig ha meg frabedt at problemene her gis navn som Kesseboysyndromet eller Pekri10syndromet, disse er helt usedvanlig uskyldige i det hele. :)
Post Reply