Spillertråd: Mounir Hamoud

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
benjoh
Posts: 382
Joined: Tue Jun 14, 2005 9:16 pm
Location: Dønna

Post by benjoh »

madbertha wrote:Adeccoligaen.2007.R18.BodoGlimt.HamKam.PDTV.XviD-BARiSH
User avatar
benjoh
Posts: 382
Joined: Tue Jun 14, 2005 9:16 pm
Location: Dønna

Post by benjoh »

benjoh wrote:
madbertha wrote:Adeccoligaen.2007.R18.BodoGlimt.HamKam.PDTV.XviD-BARiSH
ok men kan jeg laste den opp?
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Post by liverglimt »

brutus wrote:Det heter bååååilln, ikke booooilln! Når skal dere bodøværinger lære korrekt nordnorsk uttale? :evil:
I Bodø og Salten området så sier vi BALL. Det er også med meget tjukk LLLLL. Lær deg det du.
@liverglimt
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 734 times
Contact:

Post by Sulliken »

madbertha wrote:Adeccoligaen.2007.R18.BodoGlimt.HamKam.PDTV.XviD-BARiSH
Hva med en offentlig tracker?
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1079 times

Post by Kesseboy »

Boilln blir vel korrekt skrivemåte. Kort o-lyd blir å, osv. At man da utvider med å skrive booooooilln, det bør vel være greit?
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Må bare si som Liverglimt, det heter Balllllln. Tjukk L, men det er jo en avsporing i denne tråden som omhandler en Mounir i høstform
Tippeliga 2015
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Post by brutus »

FSHelgeland wrote:Må bare si som Liverglimt, det heter Balllllln. Tjukk L, men det er jo en avsporing i denne tråden som omhandler en Mounir i høstform
Jeg går ut fra at du mener "baillllln"??? De som mener Bummen sier "boooooooilln" vil vel opplagt si at den korrekte uttalen av Bodø er "Bådø"? :mrgreen:
DIXI
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

Nei den ien har ingenting der å gjøre det heter ballln der eg kommer i fra... men så har jo eg en del kav ranværing i språket mett så.... Vi må vel kanskje bære innse at det e nyansa i dialekta også nordpå ;-)
Tippeliga 2015
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Bergersen sier til AN at han aldri i løpet av sin aktive karriere har opplevd et lignende miljø, som det er i Glimt.
:shock:
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Det var det jeg også tenkte.. Spent på om det kommer noe mer!
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Post by Frodo Baggins »

heltenjohn wrote:
eidurgud wrote: :shock:
Man kan ikke skrive det uten å utdype det mer!
Er det positivt eller negativt?
Slik det er fremstilt i dagens papirutgave så vil jeg ikke si at det er ment i positiv retning..

Bla. kan man lese at treningene forsures hvis det dømmes feil på trening, og at trenerene har måtte innføre straff for det laget som klager på feile avgjørelser under trening..

Saken er forøvrig slått opp over 2 sider i AN papir, og er etter mitt skjønn sjokkerende lesning. Det er tydelig at ting ikke er som det skal internt i gruppa.
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Post by Frodo Baggins »

heltenjohn wrote:
eidurgud wrote: :shock:
Man kan ikke skrive det uten å utdype det mer!
Er det positivt eller negativt?
Slik det er fremstilt i dagens papirutgave så vil jeg ikke si at det er ment i positiv retning..

Bla. kan man lese at treningene forsures hvis det dømmes feil på trening, og at trenerene har måtte innføre straff for det laget som klager på feile avgjørelser under trening..

Saken er forøvrig slått opp over 2 sider i AN papir, og er etter mitt skjønn sjokkerende lesning. Det er tydelig at ting ikke er som det skal internt i gruppa.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Frodo Baggins wrote:Saken er forøvrig slått opp over 2 sider i AN papir, og er etter mitt skjønn sjokkerende lesning.
Litt sart sjel? :wink:
Det er vel neppe mer sjokkerende enn i mars - når omtrent nøyaktig det samme ble slått opp.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Mendi wrote:Hva er det som er essensen i dette her da, lite AN å få tak i her nede (selv om man skulle tro at flyforbindelsen var såpass god at det lot seg gjøre). Er det bare negative ting eller hva går det i?
Foruten den konkrete hendelsen i går mellom Mounir og Trond, så dreier det seg om at Kenta mener for mange av spillerne er mer opptatt av utenforliggende ting(dømming, hva andre gjør) på trening - istedenfor å konsentrere seg om egen innsats og utvikling på trening.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Med andre ord; AN lager storm i vannglass, som de bruker å gjøre. Fatter ikke at en av sponsorene til klubben klarer å lire av seg så mye negativitet rundt produktet sitt.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

eidurgud wrote:Med andre ord; AN lager storm i vannglass, som de bruker å gjøre. Fatter ikke at en av sponsorene til klubben klarer å lire av seg så mye negativitet rundt produktet sitt.
Nja, vet ikke helt. Synes forsåvidt temaet er interessant å ta opp, og det Kenta sier er sikkert høyst relevant. At AN er en sponsor bør ikke påvirke hva de gjør redaksjonelt. DET blir i så fall veldig feil, spør du meg.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7293
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 442 times
Been thanked: 877 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Synes det er bemerkelsesverdig at spillere klarer å hisse seg opp over dommeravgjørelser på trening! Hva i all verden har det å si at Kent ikke kan konkurrere med Collina?

Har forresten hørt om gode trenere som med overlegg ofte dømmer feil på trening nettopp for å trene spillerne på slike situasjoner, som de jo garantert møter i nesten hver eneste kamp. Hold kjeft og spill videre, er moralen!
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Mulig du har rett, Trap. Skjønner bare ikke hvorfor AN må fokusere på en filleting to dager før en viktig hjemmekamp. Det er sånn de kan skrive i ferien, eller etter sesongslutt. At det klages på dømming på trening er IKKE noe nytt, ei heller at spillere havner i "clinch".
Post Reply