Abiodum fikk som fortjent?

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
glimtpia
Posts: 2858
Joined: Tue Aug 16, 2005 7:11 pm
Location: Egentlig Steigen<3|| Men holder hus i Bodø!

Post by glimtpia »

Seier
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

Moss - som byttet bort Nystrøm med Kalsæg? Narr meg ikke til å le!
User avatar
Los-Loco
Posts: 7343
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 465 times
Been thanked: 899 times
Contact:

Post by Los-Loco »

HamKam reagerte på at Glimt sendte inn bilder og klage så sent, og mer enn antydet at det var fordi man i Glimt spekulerte i at Abiodun skulle få karantene til Molde-kampen.

Så søker altså HamKam selv om utsettelse på klagefristen, og leverer klage i siste liten, slik at NFF ikke rekker å behandle klagen før helgen, og nevnte Molde-kamp. Hmm, hvem er det nå egentlig som spekulerer her? :lol:
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
kamma
Posts: 25
Joined: Fri Aug 06, 2004 9:34 pm
Location: HAMAR

Post by kamma »

Vi anket innenfor tidsfristen.
User avatar
FSHelgeland
Posts: 7755
Joined: Sun May 15, 2005 1:18 pm
Location: Mosjøen

Post by FSHelgeland »

SupahMan wrote:Jeg er egentlig revnende likegyldig hvem han må stå over mot, så lenge han må stå over. Hensikten var jo aldri å time det slik at han måtte stå over mot Molde. Hensikten var at han skal bøte for sin idiotiske oppførsel.
Må bare si meg enig, hensikten er jo heller ikke å straffe klubben. Hensikten er jo å straffe spillere som ikke kan oppføre seg ute på en fotballbane. Så for meg er det også revnende likegyldig hvem han må stå over mot.
Tippeliga 2015
kamma
Posts: 25
Joined: Fri Aug 06, 2004 9:34 pm
Location: HAMAR

Post by kamma »

Klagefristen er 6 dager. Og dere klaget etter 7 dager. Etter alle normale regnestykker da, så var dere en dag for sent ute. Eller har dere en annen skolegang der oppe i nord? Dere teller kanskje bare tørrfisker og tannbørster?
User avatar
Los-Loco
Posts: 7343
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 465 times
Been thanked: 899 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Snorreth wrote: Når det gjelder tannbørtster, så vet jeg ikke, men har ikke hørt om skoler som teller dem :lol:
Nei, når det gjelder tannbørster, er det bare én som teller! 8)
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
yellow
Posts: 2023
Joined: Sun May 15, 2005 9:21 am
Location: Hamar
Contact:

Post by yellow »

kamma wrote:Klagefristen er 6 dager. Og dere klaget etter 7 dager. Etter alle normale regnestykker da, så var dere en dag for sent ute. Eller har dere en annen skolegang der oppe i nord? Dere teller kanskje bare tørrfisker og tannbørster?
Skrullekjærring!
Disiplinærutvalget godtok og ikke minst, BEHANDLET(!!!!!) klagen. Da er det vel ett fett hva du mener om klagefrist eller ikke!
Og forhåpentligvis får "sympatiske" Abiodun det han har blitt tildømt og fortjener.
Så kan han, Erlandsen, du og resten av søppelbanden dra oppi Vallset og plukke jordbær og høgge ved resten av året.
BODØ/GLIMT FOR EVIG! - EVIG TRO!

COME ON GLIMT, PRIDE OF THE NORTH!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10786
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2300 times
Been thanked: 383 times

Post by liverglimt »

yellow wrote:
kamma wrote:Klagefristen er 6 dager. Og dere klaget etter 7 dager. Etter alle normale regnestykker da, så var dere en dag for sent ute. Eller har dere en annen skolegang der oppe i nord? Dere teller kanskje bare tørrfisker og tannbørster?
Skrullekjærring!
Disiplinærutvalget godtok og ikke minst, BEHANDLET(!!!!!) klagen. Da er det vel ett fett hva du mener om klagefrist eller ikke!
Og forhåpentligvis får "sympatiske" Abiodun det han har blitt tildømt og fortjener.
Så kan han, Erlandsen, du og resten av søppelbanden dra oppi Vallset og plukke jordbær og høgge ved resten av året.
Også kan di dra på Rokosjøen og fange gjedde med fingra når isen har lagt seg. :lol:
@liverglimt
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Post by eidurgud »

User avatar
Råket
Posts: 127
Joined: Wed Jun 29, 2005 1:15 pm
Location: Bodø

Post by Råket »

Norges fotballforbund kan jo ikke vær helt som andre forbunder rundt i verden.. Går det ann å motsi seg selv!!!
Bodø/Glimt Superlag
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5648
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 183 times
Been thanked: 354 times

Post by poteten »

Egentlig så var dette bra, men jeg må innrømme at den selvmotsigelsen NFF kommer med, er rar. Jeg ville heller mer akseptert at lengden mellom hendelse og rapportering tilsier at det ikke var alvorlig nok og dermed støttes anken.
Kritisk
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10786
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2300 times
Been thanked: 383 times

Post by liverglimt »

Jaja, greit nok så har de ihvertfall ikke det å skylde på når vi går forbi. 8)
@liverglimt
Post Reply