Money, money, money, men det vet du vel...MhepA skrev:Har vært lite TIFO i det siste. Er ferien over snart?

Moderator: Larsen
Money, money, money, men det vet du vel...MhepA skrev:Har vært lite TIFO i det siste. Er ferien over snart?
Det er det. Men til og med Glimts nedslagsfelt er begrenset hva gjelder inntekter via effektsalg. På det som DGH så langt har trykket opp og solgt har hatt like mye med branding og markedsføring som med de store inntekter å gjøre. En har nærmest som oftest gått i null.... Men vi tenker stadig på tanken...Glimt1916 skrev:E det noen måte DGH kan tjen penga på?
Det koster mer jo færre du trykker opp. Det vet du vel som jobbet i Glimtshop?eidurgud skrev:Det koster ikke så mye å få trykket opp noen t-skjorter eller skjerf eller krus, ja - you name it!
Og ingenting av dette ka noe særlig ekstra kronasjer i kassa. Så her bør en være smart før en går inn i noe. Dessuten så kan det bli opprør på neste årsmøte hvis det viser seg at vi gjør krumspring underveis med tanke på budsjetteidurgud skrev:Førr Evig-skjortene solgte godt, det samme gjorde jakka med DGH-logoen. Man trenger ikke trykke opp millioner av skjorter for å få ting til å gå i pluss!
I know exactly what u meanGlimt1916 skrev:Om den ikke end opp med å se ut som en tradisjonel Glimt cupfinalegenser da
Ja, det vet jeg. Derfor vet jeg også at det ikke blir så fryktelig dyrt å trykke opp 100-150 t-skjorter, f. eks.dalers skrev:Det koster mer jo færre du trykker opp. Det vet du vel som jobbet i Glimtshop?
Hvordan har det seg, egentlig? Det må ha vært en fryktelig dårlig deal som ble gjort den gang?Og ingenting av dette ka noe særlig ekstra kronasjer i kassa.
Det er klart, i år blir det nok vanskelig - men som du sier så finner dere kanskje smutthull..Dessuten så kan det bli opprør på neste årsmøte hvis det viser seg at vi gjør krumspring underveis med tanke på budsjettMen kanskje vi finner et smutthull?
Jeg har bedt tidligere og jeg ber igjen:Snorreth skrev:TIFO mot Brann må vel være kunstgresstema? [EDIT: *ironialarm*]
Karikaturtegning av Brann eller Bakke alene som er redd for å sette beina på plast som om det skulle være farlig.
Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest