Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
mortsto
Posts: 7420
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by mortsto »

Nice one PEMA. Disse såkalte spekulasjonene på Hødds side kommer jo etter DITT utsagn. Det er ingen i den tråden som sier noe før sitatet ditt limes inn. Ellers er det ingen vits i å være snurt. Folk her er ikke "opprørte, sinte, forbannet og hoderistende." Jeg bare betviler at det ble spekulert noe før du kom med påstanden. Innekamp tror jeg de fleste er positive til.
User avatar
PEMA
Posts: 663
Joined: Tue Mar 25, 2008 8:28 pm

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by PEMA »

Hvordan kan spekulasjonene komme etter mitt utsagn? Mitt innlegg på glimtforum kom ca 8 timer etter at det ble spådd tvil om kampen skulle gå på Høddvold. NIIIICE ONE.
– Det der er ikke gress – det er jo ingenting som er grønt. Å kalle det for gressbane er en fornærmelse mot gress.
mortsto
Posts: 7420
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by mortsto »

Ah. Nå skjønner jeg. "På tide å fokusere på seriestarten, sjølv om ski ville vere det naturlige valget på Høddvoll akkurat no." Samt han som skriver "Ser også at Bodø/Glimt hevder dei skal spele på Høddvold..." som et fleipete svar på at Glimt skriver navnet på stadion deres feil. Konklusjonen er naturligvis at det spekuleres i Sunnmørshallen. Jeg må bare legge meg flat her.

Nuvel. Nok avsporing for min del. Sliteseier. 0-1 ved Kahlili eller JJ

Forn

Hamoud - Eek - Rønning - Bjørnskau

Karlsen - Berg - Haukås

Robertsen - Khalili - Johansen
Gvandreassen

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by Gvandreassen »

Liker midtbanen du setter opp morsto. Da er det greit å ha Rønning som arbeidshest som kan komme inn uti andre omgang.
User avatar
PEMA
Posts: 663
Joined: Tue Mar 25, 2008 8:28 pm

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by PEMA »

Nok avsporing ja :)
Jeg tror også på en jevn match der vi kommer til å slite mot slutten.
Håper det holder inn til poeng, men samtidig som at vi næmest er helt nødt til å ta 3 poeng her om det skal kjempes om opprykk i år.

Liker lagoppstillingen med den midtbanen Karlsen, Berg og Haukås.
Gutta utfyller hverandre godt med denne, men det gjenstår nå å se om Kåre har skjønnt dette.

Tipper 1-2 tap i premieren, dessverre.
Så er det opp til gutta å bevise at dette blir en bedre opplvelse enn sist sesong.
– Det der er ikke gress – det er jo ingenting som er grønt. Å kalle det for gressbane er en fornærmelse mot gress.
bjornagain
Posts: 217
Joined: Sat Mar 29, 2008 7:01 pm
Location: Ulsteinvik
Been thanked: 1 time

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by bjornagain »

PEMA wrote:Siden flere av dere er opprørte, sinte, forbannet og hoderistende til dette med at kampen mulignes ikke går på Høddvold så er dette en diskusjon mellom mennesker som bor i Ullsteinvik:

http://www.hodd.no/forum.asp?page=1524, ... c|0|463623

Som dere ser av det siste innlegget så tror de at kampen går på høddvold. Så nå som dere som er sinte og gale av mine spekulasjoner, har fått sett at det har blitt spekulert hvor kampen skal spilles. Håper ikke dere har fått alvorlige problemer etter at jeg kom med sjokknyheten.
Ojoj, i alle dager... nå sitter jeg med litt dårlig samvittighet her. Nå er det jo vanskelig med ironi på trykk, så la meg bare si med en gang at jeg ikke mener det jeg skriver nå ironisk. Det var ikke meninga å ta ille opp det du skreiv tidligere, og det var ikke meninga å framstå som hverken opprørt eller sint. Jeg ville bare vise at her i Ulsteinvik er det ingen som regner med at kampen går noe annet sted enn Høddvoll (og ikke Høddvold, sånn for ordens skyld). På Hødd sitt forum som du viser til er det to antydninger til spekulasjoner rundt dette (så vidt jeg kan se), og den ene av de to viser til og linker til ditt innlegg, PEMA, der du tar opp temaet.

Kan forøvrig komme med en ny link:
http://www.vikebladet.no/frapapir/article324175.ece
Denne gangen også med video :-)

Så igjen: Unnskyld. Og jeg gleder meg til søndag. I gult. :D :glimt
Autumnus sunt flavum!
User avatar
PEMA
Posts: 663
Joined: Tue Mar 25, 2008 8:28 pm

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by PEMA »

Kanskje litt ironi fra min side og kanskje litt missforståelse kontra Høddvoll og Høddvold. Kanskje litt ønskespekulasjon der man håper på å spille på en bane og ikke en potetåker ala Dette er ikke gress, det er en fornærmelse mot gress å kalle dette for en gressbane ;)
Nå har jeg forresten LEST hele saken her og innrømmer at det der ble jo bare surr, men gøy at det er aktivitet på forumet her igjen. Men håper fortsatt at ikke man skal spille på den myra der.. for en bane.. blir gjørmekamp.
– Det der er ikke gress – det er jo ingenting som er grønt. Å kalle det for gressbane er en fornærmelse mot gress.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15807
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1214 times
Been thanked: 1101 times

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by Kesseboy »

AN i dag melder om at seriestarten er i fare for Christian Berg. På treninga fredag blei Thomas Rønning brukt på den sentrale plassen, men man gjorde også forsøk på å bruke Rønning og Haukås på defensive plasser, og Karlsen på en offensiv. Vet ikke helt om jeg liker noen av delene ...
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Vassvik
Posts: 1407
Joined: Fri Jan 28, 2005 12:16 pm
Location: Narvik

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by Vassvik »

Håper for alt i verden at Berg blir klar til kamp! Han kan bli en real oksetunge på vektskålen, spesielt siden det er en bortekamp.

Tør ikke spå noe utfall på morgendagens kamp, da jeg ikke vil jinxe bortekampene våre i år. Det må dog sies at intet mindre enn seier er godt nok, om det er opprykk som er det endelige mål. (hvilket det selvsagt er..)
Andres meninger støter meg.
Shredd
Posts: 1579
Joined: Wed Mar 26, 2008 3:51 pm

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by Shredd »

Er i det hele tatt usikker på om jeg vil at Christian Berg skal spille i morgen. La han heller få en ekstra uke på å bli 100 % i stedet for å la han gå utpå en bedriten Høddvoll-matte å risikere å slå opp skaden igjen.

Edit: Etter å ha sett bilde av Høddvoll skal jeg innrømme at den ikke er så ille som fryktet, rett skal være rett. Men likevel er min personlige mening at å belaste en ankel, som nettopp har vært skadet på en noe ujevn vårbane som fort gir litt etter, virker som en dårlig ide.
Ville Lehtinen
Posts: 3418
Joined: Sun Aug 28, 2005 2:42 pm
Location: Oslo/Steigen
Has thanked: 42 times
Been thanked: 57 times
Contact:

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by Ville Lehtinen »

Christian Berg ser ut til å være laget av papir de siste to sesongene, så det er kanskje bare lurt å begynne å spille TR eller Haukås inn i ankerrollen først som sist.
User avatar
PEMA
Posts: 663
Joined: Tue Mar 25, 2008 8:28 pm

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by PEMA »

Hvor finner du bilder av Høddvoll?
– Det der er ikke gress – det er jo ingenting som er grønt. Å kalle det for gressbane er en fornærmelse mot gress.
Mariasha
Posts: 2713
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 40 times

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by Mariasha »

ingen87
Posts: 7104
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 127 times
Been thanked: 194 times
Contact:

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by ingen87 »

Det der bildet engster meg! Sjekk det tafatte kroppsspråket! :shock:
Førr Evig!
bjornagain
Posts: 217
Joined: Sat Mar 29, 2008 7:01 pm
Location: Ulsteinvik
Been thanked: 1 time

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by bjornagain »

ingen87 wrote:Det der bildet engster meg! Sjekk det tafatte kroppsspråket! :shock:
Det kan jo MULIGENS ha noe å gjøre med været her i Ulsteinvik i dag... :-)
Autumnus sunt flavum!
User avatar
maud
Posts: 332
Joined: Sat Apr 23, 2005 5:19 pm
Location: Valnesfjord

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by maud »

Lykke til kl 18 folkens. Måtte de gule vinne.

Vises kampen på NRK i år også?
FØRR EVIG
ingen87
Posts: 7104
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 127 times
Been thanked: 194 times
Contact:

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by ingen87 »

bjornagain wrote:
ingen87 wrote:Det der bildet engster meg! Sjekk det tafatte kroppsspråket! :shock:
Det kan jo MULIGENS ha noe å gjøre med været her i Ulsteinvik i dag... :-)
Får håpe det ikke har noe med at de gruer seg til første bortekamp i uvær og dårlig gressmatte! 8)
Førr Evig!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by MhepA »

I fjor var det mye problemer med dekningen. Håper det har blitt ordnet til nå.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Mjh
Posts: 1229
Joined: Wed Dec 01, 2010 9:10 pm
Location: Horten
Has thanked: 1 time

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by Mjh »

Hos NRK? Jeg håper virkelig alt funker i dag. :glimt
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by MhepA »

Jepp. Var ikke akkurat sjeldent jeg bare måtte drite i å se kampen fordi den for det første hakket så mye at jeg kun fikk se 5-10 sekunder om gangen, og for det andre så hang jo kampen 10 minutter etter nærmest.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
ingen87
Posts: 7104
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 127 times
Been thanked: 194 times
Contact:

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by ingen87 »

Dere oppe i Bodø: Hvordan er egentlig engasjementet i byen foran serieåpninga? Det virker for meg at det er svært dødt, men så bor jo jeg 3 mil sør for landets hovedstad.. Men gikk inn på an.no for å lese litt om dagens kamp og kanskje noe om laguttak, men det er ingen per-match artikkel ute på an.no.. Slik smitter over til en allerede giddaslaus bykjerne i Bodø!
Førr Evig!
User avatar
Mjh
Posts: 1229
Joined: Wed Dec 01, 2010 9:10 pm
Location: Horten
Has thanked: 1 time

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by Mjh »

Lurer litt jeg og! Kommer til bodø 8. April og forventer stemning på første hjemmekamp. :)
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10478
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by MhepA »

Bor ganske nært Sør Arena og i går testet de ut lyden i anlegget og spilte tippeligafanfaren. Da ble jeg bra kampgira.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8382
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 39 times
Been thanked: 171 times

Re: Kamptråd // Hødd - Bodø/Glimt // 3. april // Kl. 1800

Post by Boombadila »

Vil ha innsats og mål i dag!
lagoppstillinga er ikke det viktigste for meg i dag, bare vi spiller med et lag som fungerer!
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
Post Reply