Kampdager i 2011

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
torstein86
Posts: 94
Joined: Wed Feb 10, 2010 12:13 pm

Kampdager i 2011

Post by torstein86 »

10. april Glimt - Sandefjord
- Stand 17-18.00 utenfor J-feltet
Billettsalg, Glimtmusikk, salg av medlemskap.

Hva kan Den Gule Horde gjøre for at opplevelsen på kamp skal bli enda bedre vår våre medlemmer og tilskuerne for øvrig?

Kan du bidra med noe for å få dette til?

Kom gjerne innom stand ved J-feltet søndag.
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Kampdager i 2011

Post by MhepA »

Jeg kan desverre ikke bidra med det, men stand i glasshuset og city nord på kampdagen er jo absolutt en publikumstiltrekning. Det som er synd er vel at dere neppe har muligheten for å selge biletter andre steder enn J-feltet. Men det hjelper jo også til på supporterutstyrsfronten.

Her er mitt tips til å lage bedre stemning blant DGH. Vet at det ikke er så populært, men vennegjengen som står nederst på J-feltet er nødt til å spre seg rundt. Det er dere som gir lyd og øverst er det få. Når jeg sto sammen med DGH for to år siden sto jeg ofte øverst og ga alt jeg klarte.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
kimbo
Posts: 437
Joined: Tue Mar 25, 2008 11:57 pm
Location: Rønvika
Contact:

Re: Kampdager i 2011

Post by kimbo »

Da jeg var i militæret i Kristiansand for et år siden var det vanlig å se markering av kampene til start med flagg og plakater over stort sett hele byen dvs, offentlige bygg, kjøpesentere, flyplassen osv.
Kunne kanskje være en tanke for å trekke flere
Positivitetsmafian
rayray80
Posts: 127
Joined: Sun Apr 13, 2008 8:03 pm

Re: Kampdager i 2011

Post by rayray80 »

MhepA wrote: som står nederst på J-feltet er nødt til å spre seg rundt. Det er dere som gir lyd og øverst er det få.
Jeg står som regel nederst, og der er det som regel godt med trykk. Tips til dem som står lengre opp, stå tettere.. står man spredd som er veldig typisk, føler man liksom seg litt alene. Da tror jeg det er "flaut" å synge..
Stå tettere... som ett tips...
rayray80
Posts: 127
Joined: Sun Apr 13, 2008 8:03 pm

Re: Kampdager i 2011

Post by rayray80 »

kimbo wrote:Da jeg var i militæret i Kristiansand for et år siden var det vanlig å se markering av kampene til start med flagg og plakater over stort sett hele byen dvs, offentlige bygg, kjøpesentere, flyplassen osv.
Kunne kanskje være en tanke for å trekke flere

LIKER!!!! :glimt :glimt :glimt :klapp
Post Reply