SUPPORTER 14.08.11

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
rayray80
Posts: 127
Joined: Sun Apr 13, 2008 8:03 pm

SUPPORTER 14.08.11

Post by rayray80 »

Tjaaaaa nå har det vært veeeeldig lite folk stort sett hele sessongen på J-feltet.. det har vært stille under kamp og en DØD supporter-klubb.... desverre... ingen liv og røre, tifo finnes ikke.. ikke en skit som skjer... kunne nesten ha heller funnet en annen plass og sittet å sett kampene.. for virker som ingen orker, ingen bryr seg.. svært få som tar ansvar.. De som virker til å dra til med sang vil jeg rose HØYT.. de andre er jeg svært skuffet over..jeg er bare ærlig... Nå er jeg veldig spent på hvordan trykk man kan få på søndagen... håper det blir iallefall 70 ganger mer liv og interesse for å støtte GLIMT, istede for å bare sitte og prate skit, ikke synge osv osv..

Jeg forventer at vi står samlet, trykker til og synger... håper det blir trommer som trykker til og spiller MYE... ikke bare litt.. Søndagen skal vi vinne, og det med stil... Glimt OG DGH skal vinne!!
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10468
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: SUPPORTER 14.08.11

Post by MhepA »

Mer trommer? Jeg vi si at trommer er et svakhetstegn for en supporterklubb som ikke klarer å lage liv på vanlig måte. Mye mulig dette trengs hos DGH, men minst mulig ville jeg foretrukket i alle fall.

Man kan jo trygt si at aktiviteten på dengulehorde.no ikke er av det helt store slaget. Det er derfor vanskelig for oss utenom å vite hva som skjer i supporterklubben, spesiellt for oss som ikke står på J-feltet hver kamp.

Så til problemstillingen - Hva er det som skal til for å få mere liv på en Glimtkamp? Regner med jeg ikke trenger å gå nærmere inn på de naturlige tiltakene som å rykke opp. Først og fremst er jo reklamering og markedsføringen for supporterklubben NESTEN helt borte. Ikke engang på dgh.no står det noen nytt om supporterklubben. Dette er jo forsåvidt forståelig siden det er enkeltpersoner som styrer dette i deres fritid. Bodø/Glimt selv har ikke vært særlig flinke til å reklamere for klubben sin. Når jeg har fri og tar turen hjem for å se kamp så er det jo lett å forstå hvorfor så få er på kamp. Et fåtall vet at det i det hele tatt er kamp (kanskje litt naivt å si, men). På sitt beste har jeg sett en plakat og muligens noen glimtflagg på bussene som en påminner. Jeg minnes selv tilbake til jeg var liten og sto på stand og solgte drakter, cd-er osv. med full glimtmusikkrulle i glasshuset.

Nå har jeg kanskje snakket meg litt bort i dette innlegget. Jeg vet ikke hva som skjer innad i DGH, men en ting skal være sikker. Det som skjer på søndag er muligens det beste som er prestert av markedsføringsgruppa og generelt hele Glimt (utenom det sportslige) på laaaang tid.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
Post Reply