Årsmøte DGH 2012

Rent supporterrelaterte saker!

Moderators: Sulliken, Larsen

ingen87
Posts: 7042
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by ingen87 »

Noen som vet hvor mange medlemmer det er i DGH nå? Og hvor mange det var ved sesongslutt ifjor?
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by liverglimt »

Det får du nok ikke svar på her. Fjorårets styre meldte seg ut herfra, dvs de er registrert, men bruker ikke siden lenger. Som flere har påpekt, det er en liten klikk for seg selv, og det kommer de nok til å bli med omtrent samme styre som i fjor. Jeg vil si det så enkelt, Bodø/Glimts supportere har talt, de trenger ingen organisert gul horde! :shock:
@liverglimt
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5570
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 167 times
Been thanked: 322 times

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by poteten »

Hvorfor meldte de seg ut herfra? Bare pga forumet de selv skulle få aktiv?
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by liverglimt »

Ja det var så de skrev når de fikk eget forum. All kommunikasjon fra DGH skulle gå via deres egen hjemmeside/forum. Til tross for at majoriteten av deres målgruppe frevkenterer dette forumet. :D
@liverglimt
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by Cheese Smirnoff »

Og hvilken kommunikasjon kommer fra DGH? "Vi vil rekruttere nye, og få tilbake gamle supportere, men å bli synlig, inkluderende og engasjerende har vi ikke ressurser til."

Jeg trives best blant supporterne på bortekampene.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 732 times
Contact:

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by Sulliken »

Jeg er nok litt bias her, både som moderator på denne siden og GLIS-er, men likevel.
poteten wrote:Hvorfor meldte de seg ut herfra? Bare pga forumet de selv skulle få aktiv?
Hva i alle dager var poenget med det? Det skurrer fryktelig hos meg. Jeg lurer på hva i alle dager som har skjedd med DGH, og hva de har tenkt på. Fint og flott med eget forum, men Glimtforum.net er ingen konkurrent, vi er målgruppa.

Glimtforum.net er solid etablert Glimtsupporternes forum igjennom mange år, med et solid brukerantall. Så hvorfor ikke bruke den plattformen på nett med størst potensiale for å skaffe nye og få tilbake gamle medlemmer til supporterklubben? Det er HER vi med Glimt i hjertet har diskutert i "alle" år. (Vi hadde faktisk 9-årsdag for to uker siden, Hipp, Hipp)

Det er ikke rart at ordet "klikk" har dukket opp ved et par anledninger, hvis det virkelig stemmer at de er borte fra dette forumet.

Litt juvenilt over det hele... "vi har vår egen. For tenk" Snakk om å skyte seg selv i foten
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by liverglimt »

:skål 9 årsdag det gikk meg hus forbi. Får huske på å feire tiårsdag til neste år! Nok en unnskyldnign til å drikke en flaske rødt! :lol:

Dette forumet er ikke verdens vakreste, ei heller det beste, men vi drifter det på frivillig basis og det skal vi fortsette med. Da slipper det å være avhengig av ett styre som byttes ut hvert år. Jeg har satt meg som mål å få endret en del ting her, slik at vi blir litt mer "øpp tu deit". :D

Jeg bekymrer meg ikke for supporterskaren til glmt, de får diskutere det de vil her, men Dgh har som sulliken påpeker skutt seg selv i foten ved å melde seg selv ut av det mest aktive forumet for dere målgruppe. Medlemmer kan lett rekrutteres her. Så får vi se hvor lang tid det tar før det sittende styret innser at de må snu på kursen for å no sine medlemmer. Årsmøtereferatet var jo ikke mye lystig lesing og tildels mangelfult.
@liverglimt
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5570
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 167 times
Been thanked: 322 times

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by poteten »

Høres veldig umodent ut av en supporterklubb.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 732 times
Contact:

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by Sulliken »

liverglimt wrote: Så får vi se hvor lang tid det tar før det sittende styret innser at de må snu på kursen
Hadde akkurat en god telefonsamtale med en i styret i dgh om dette. Så får vi se hva som skjer.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
DenGuleHorde
Posts: 4
Joined: Thu Feb 28, 2013 4:54 pm
Contact:

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by DenGuleHorde »

Hei!

Det har ikke vært en bevisst handling fra DGH's side å boikotte dette forumet, og vi har ikke bedt våre medlemmer om å la vær å bruke dette forumet heller. At de som satt i styret i fjor valgte å la være å bruke dette forumet er noe som hver enkelt må stå for, og det gjelder det styret som sitter nå også. Vi har ingen policy som sier at medlemmene i DGH ikke får lov til å bruke andre forum enn det som er på dengulehorde.no.

Når det er sagt, så har vi nå opprettet en profil her som vi kommer til å bruke aktivt. Vi kommer ikke til å bruke denne profilen til å diskutere med andre forumbrukere, men for å publisere info med.

Det spørres om hvor mange medlemmer DGH hadde i fjor, og det svaret er 116 betalende medlemmer. Antallet som har meldt seg inn til nå i år er 16. Vi kommer til å kjøre i gang en verve-konkurranse etterhvert, mer info om dette vil komme i løpet av kort tid.

For de som ønsker å melde seg inn i supporterklubben, så kan det gjøres her: http://www.dengulehorde.no/store/

Betal enten med PayPal, eller med kort - veldig enkelt!

Eventuelle spørsmål kan sendes på pm her på forumet, på mail til post@dengulehorde.no, på Twitter eller Facebook, vet ikke hvor aktuell denne tråden blir etterhvert. Eventuelt så kan man bruke DGH-tråden som er klistret.
User avatar
poteten
Moderator
Moderator
Posts: 5570
Joined: Fri Apr 08, 2005 6:20 pm
Location: Trondheim
Has thanked: 167 times
Been thanked: 322 times

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by poteten »

Heisann, Den gule Horde. Det har vært en nesten helt bevisst handling å boikotte dette forumet. Kanskje ikke i ordets rette betydning, men Eidurgurds innlegg var slik:
Med ny profil på internett ønsker vi å skape et nettsamfunn for alle glimtsupportere. Slik situasjonen har vært har ikke Den Gule Horde vært i stand til å påvirke driften av glimtforumet.net i noen retning, vi har selvfølgelig tilbudt oss å betale for driften, men heller ikke dette var ønskelig. For at glimtsupporterene der ute skal få en gjennomført, moderne og profesjonell opplevelse på nett leverer derfor vi hele pakka. Her styrer vi også selv, så sosiale medier, Tapatalk, osv er selvfølgelig inkludert.
Dette er indirekte misnøye med å ikke få lov til å leke konge på haugen. I tillegg har dere også lagd et konkurrerende forum integrert i deres hjemmeside, som jo er kanskje Norges dårligst oppdaterte supporterside.

Ikke vet jeg hva styret tenkte, eller tenker nå, men å flytte diskusjonene, og ikke bare infoen, inn hit, er nok helt sikkert ganske trygt, uten at dere mister autoritet.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 732 times
Contact:

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by Sulliken »

Dog skjønner jeg at de vil ha et eget forum basert på dghere.. og ha eierskap til det selv

Her er vi Glimtsupportere fra alle leire.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by eidurgud »

Jeg personlig gikk helt vekk fra å bruke dette forumet, det er ingen hemmelighet. At det var en policy fra DGHs side er ikke tilfelle i det hele tatt.

Jeg innrømmer at det var feil å la vær å bruke dette forumet som en informasjonskanal på lik linje med twitter, facebook og hjemmesiden til DGH.

Et par ting jeg vil ta opp når jeg først skriver:

- Vi har spurt flere ganger, flere steder, om hva som må til for å få folk til å melde seg inn i DGH. Flere kommer med masse forslag som DGH kan/bør/må gjøre. Vel og bra det, men hvor er alle disse når det skjer noe? DGH er ingenting uten medlemmer. DGH er ingenting uten dere! Uten medlemmer så kan vi likegodt legge ned supporterklubben, for at alt skal være avhengig av 2-3 stykker i styret gir ingen mening.

- Det er ekstremt trist at folk ser på DGH som en "klikk". Det er ikke sant, men det har ingenting å si. Jeg kjente kanskje 1/10 av de som var medlemmer i fjor, f.eks. Å bruke uttrykket "det er bare en liten gjeng venner som er DGH" er både feil og merkelig på samme tid. Er ikke alle som har Glimt i hjertet venner? Synger vi ikke det, selv om vi ikke nødvendigvis kjenner samtlige på J-feltet?

Styret i supporterklubben kan ikke gjøre alt sammen selv. Vi kan ikke trylle frem medlemmer. Vi ønsker såklart at alle skal syns det er kult å stå på J-feltet igjen, og at det skal være stas å være medlem i DGH - men hvordan skal vi kunne få til avtaler med bedrifter når vi ikke har medlemmer? Vi har ingenting å slå i bordet med, som vi kan gi tilbake til bedriftene vi kontakter.

Til slutt vil jeg si at dette muligens vil virke som sutring på flere, men det er ikke ment som det i det hele tatt.

(Helt til slutt vil jeg forresten nevne at det jobbes med å få til et medlemsblad for DGH. Etter planen skal det komme ut 2-3 ganger i løpet av året. I fjor var vi i kontakt med et firma som skulle lage DGH-skjerf (det samme firmaet som vi bestilte DGH-banneret vårt fra). De har enda ikke klart å levere skjerfene, hva som skjer i den saken er enda uavklart. Vi har i år kontaktet et annet firma, og er i ferd med å få produsert opp luer med DGH-logoen på. Det er ikke allverden, men det er en begynnelse. Vi prøver..)
ingen87
Posts: 7042
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by ingen87 »

eidurgud wrote:
1. For at alt skal være avhengig av 2-3 stykker i styret gir ingen mening.
2. Det er ekstremt trist at folk ser på DGH som en "klikk". Det er ikke sant, men det har ingenting å si.
Gode poenger Eidurgud. Vil svare litt på disse to
1. Her er det helt avhengig med et aktivt styre som holder kontakt med medlemsmassen. Uten at jeg skal gå på person, men styret hadde en alt for laid-back-holdning i forhold til å holde kontakt med medlemsmassen. Jeg feks bestilte medlemskap, purret på medlemskort på 3. hjemmekamper og på mail. Eneste jeg fikk som svar var at det var sendt hjem. NEI det var aldri sendt hjem. Jeg fikk aldri medlemskort, noe som endte med at jeg tilbringte kampene på Nord-Megler utover sesongen ifjor. Hvis styret har bedre kontakt med medlemsmassen vil også medlemsmassen være med å dra lasset. Når man ikke hører fra lederen bortsett fra når hun står fram og kritiserer trenerne i media, så blir kontakten for liten og man har ingen tilknytting til de som skal styre og bestemme. Hvor mange var det på årsmøte?

2. Dette er ikke min holdning, og sikkert ikke så mange her inne som står bak dette. Dette er noe jeg har hørt fra kompiser som avstår fra DGH nettopp pga dette. Jeg er uenig med dem, men når man hører det fra 5-6 ulike hold, så er det tydelig at det er slik det tolkes utad.
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by eidurgud »

Jeg vet jeg trykte medlemskort til deg i fjor, det gir jeg meg ikke på :D

Du har et poeng i at styret må kommunisere bedre med medlemsmassen, vi skal gjøre vårt beste for at det blir bedre i år.

På årsmøtet så var det vel åtte stykker, om jeg husker rett..
ingen87
Posts: 7042
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by ingen87 »

Håper jo at dere lykkes :) Vil helt sikkert gi DGH flere sjanser, men fjoråret var særdeles skuffende, og jeg synes svaret på hva DGH skulle gjøre i 2013 "rekruttere nye medlemmer og få med gamle" hørtes ut som en veldig simpel plan..

Hva som skjedde med medlemskortet er ikke godt å si. Vet bare at jeg aldri fikk det, og at det aldri kom hjem til foreldra mine. :p Det var 2012.. Nytt år nye muligheter ;)
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by Frodo Baggins »

Uten medlemmer så kan vi likegodt legge ned supporterklubben, for at alt skal være avhengig av 2-3 stykker i styret gir ingen mening.
Selvsagt skal ikke alt være avhengig av 2-3 stk i styret. Men når styret driver klubben/foreningen/horden på en lukket måte, så blir det fort slik.

Slik ting er nå så er styret (som vel pt. er 50% av medlemsmassen i DGH) totalt fraværende i all diskusjon. Det finnes ingen referater fra styremøter, det finnes vel knapt ett regnskap fra foregående år. Finnes det ett budsjett for 2013? Og hvor er styret? Hvor er lederen?
Sist jeg la merke til lederen i DGH var i fjor høst, siden har hun ikke vært i media eller på noe forum med noe som helst.
Og det har heller ikke noen andre i styret så vidt meg bekjent.

Slik det nåværende styret jobber, så fremstår DGH som en klikk for spesielt interesserte ( styret og deres beste venner)

Skal man øke antallet medlemmer til utover 25 stk, så må man jobbe på en helt annen måte. Det nytter ikke å være totalt usynlig å klage på at ingen vil ta i ett tak.
ingen87
Posts: 7042
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by ingen87 »

:klapp
User avatar
eidurgud
Posts: 9741
Joined: Wed Jun 22, 2005 6:16 pm
Location: Bodø
Has thanked: 2 times
Been thanked: 10 times

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by eidurgud »

Frodo Baggins wrote:Det finnes ingen referater fra styremøter, det finnes vel knapt ett regnskap fra foregående år. Finnes det ett budsjett for 2013? Og hvor er styret? Hvor er lederen?
Sist jeg la merke til lederen i DGH var i fjor høst, siden har hun ikke vært i media eller på noe forum med noe som helst.
Og det har heller ikke noen andre i styret så vidt meg bekjent.

Vi skal ha styremøte i neste uke, regner med det kommer et budsjett for kommende sesong der. Regnskap for de siste årene har vært presentert på årsmøtene, men de ligger ikke online noen steder.
User avatar
Frodo Baggins
Posts: 2280
Joined: Tue Jan 18, 2005 11:28 pm

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by Frodo Baggins »

eidurgud wrote:regner med det kommer et budsjett for kommende sesong der
Der bør det gjøre for i følge referatet fra årsmøtet så finnes det ikke noe slikt:
Det er ikke blitt satt opp budsjett for 2013
eidurgud wrote:Regnskap for de siste årene har vært presentert på årsmøtene, men de ligger ikke online noen steder
Det kan godt hende, men når du leser årsmøtereferatet, så ser regnskapsførselen lite troverdig ut:
XXX gjør rede for regnskapet 2011.
På grunn av noen tall fra 2011 står det per dags dato kr -36561 nedskrevet i
regnskapet. Dette tallet er i realiteten nærmere kr 8900.
Og det er vel det? Gikk DGH med overskudd, eller underskudd? Bortsett fra for de 8 som var på årsmøtet så er regnskapet en hemmelighet. Såfremst det ikke er sendt medlemmene pr. post.

Hallo! Igjen, skal man drive dengulehorde så må det være bedre enn dette.
sjura ;)
Posts: 662
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:00 am
Location: Bodø

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by sjura ;) »

bare for å svare kjapt på noe av det som blir nevnt her, å dette er min personlige mening. Jeg ser mange gode poenger i det som blir tatt opp her og tar absolutt til meg myyyyye av kritikken. MEN! Jeg merker meg at de som sitter og kritiserer er folk jeg aldri har hørt tilby seg å bidra. Jeg er ikke den mest aktive brukeren av forumet (hverken dette eller dgh sitt) ettersom det for noen år siden var ett forum med (i mine øyne) alt for mye negativitet som nesten utelukkende irriterte meg. At styret ikke har fått utretta det de burde er vi 100% klar over og vi gjør det vi kan for å forbedre dette. Men som Eidurgud har sagt tidligere så klarer vi det ikke alene. Vi er avhengig av folk som vil komme med ideer, folk som stiller opp, folk som tar i ett tak for det vi alle i bunn og grunn ønsker som er ett DGH som fungerer. Jeg har null problemer med å være mer ute i media og mer på forumet om det er det folk mener er løsniga, men også der er det folk som mener vi ikke har noe i media å gjøre fordi vi er en så liten gjeng som vi er. Å få alle fornøyde har jeg lært tidlig i oppveksten at er umulig, men både jeg og resten gjør virkelig så godt vi kan. Så min oppfordring er at folk gjerne må kritisere, men prøv gjerne å være med å løse problemet også!
Ada
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by liverglimt »

Takk for svar Ada, det er godt å se at dere er tilstede. Noen av mine umiddelbare tanker rundt det du skriver:

1. En leder uansett organisasjon kan aldri uttale seg på privaten i ett offentlig fora. Dine ord blir organisasjonens ord. Lik det eller ei, det er ett faktum.
2. Kritikken kommer fra veldig mange som sporadisk er på kamp i Bodø, men frekventerer bortekampene. Da er det veldig naturlig at de kanskje ikke er så synlige i din hverdag i Bodø. Det er mye erfaring som ligger bak de fleste kommentarer og sammen er vi sterke. Det er få om ingen nettroll i denne gruppen siden de aller fleste kan gjennfinnes med navn, selv om de bruker pseudonym. Vi har en egen tråd for det.
3. Dere skal ikke gjøre alle fornøyde da dør organisasjonen, det gjør den også når den råtner innenfra fordi det er lite nyskapning.

Noen forslag som ikke koster noe for å få økt oppslutning:
1. Bruk enhver anledning til å snakke i media. Vær synlig!
2. Skaff en møteplass og en grunn for folk til å møtes. Kamp er åpenbart, hva med andre ting? Quiz? Tifo-mekking? Det siste har ofte vært mye hemmelighetskremmeri rundt. Hva med litt mer åpenhet: Vil du være med å lage den råeste tifoen i år?
3. Annonser aktiviteter i god tid. Mange av supporterne som er ressursterke har famile å ta hensyn til.
4. Gjør ting riktig første gang. F.eks. referatene fra DGH er meget uorganiserte og vanskelig lesing for mange.
5. Avkreft myter som at det ikke er mulig å starte sang uoppfordret på J-feltet, inviter alle til å være med å påvirke, fotball er spontant og det må det være ellers kan man sette seg på hvilket som helst sete å se på, eller rett og slett være hjemme å se tv.

Ser fram til å forlenge neste Bodøtur for å være med på kamp og forhåpentligvis har jeg lyst til å stå sammen med DGH for å synge og heie fram laget i mitt hjerte!

¡Glimt førr evig!
@liverglimt
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by Cheese Smirnoff »

Veldig bra oppsummert, Liverglimt! Spesielt forslag 2 og 5 er alfa og omega. Hvis flere personer på utsiden av DGH føler at supportergjengen er en lukket gruppe, så hjelper det svært lite at ledelsen sier "sånn er det faktisk ikke." Vis at det ikke er sånn! Inkludèr, hils på nye fjes på J-feltet og inviter dem til å bidra. Ta dere en studietur med GLIS og legg merke til hvordan deres kjerne tar imot nye supportere. Istedenfor å klage på at folket ikke kommer til DGH må man heller jobbe for at DGH skal komme til folket.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 732 times
Contact:

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by Sulliken »

Gjerne gjør det offentlig at dere er kjent med ryktene om at dere er en liten klikk, og at dere vil gjøre alt for å motbevise dette. Gjerne igjennom en pressemelding og/eller ta kontakt med AN/BodøNu for å lage en artikkel om dere.

Poenget er: Vær synlig på en positiv måte og få fram at dere ønsker å være inkluderende :-)
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
ingen87
Posts: 7042
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Årsmøte DGH 2012

Post by ingen87 »

Enig i mye av det Liverglimt sier, og har skrevet flere av disse poengene til Eidurgud på PM.

Likevel føler jeg at det for sjeldent skjer noe. Jeg har blitt bedt om å skrive noen ord til tidsskriftet, og det er jeg i full gang med. Poenget er at ledelsen må delegere oppgaver, ikke forvente at medlemmene kommer å spør etter oppgaver. Hvis styret og resten av medlemmene kun møtes under kamp, blir det veldig vanskelig å organisere. Det må være andre møtepunkter, blant annet før kamp, etter kamp, lørdagskveld før kamp.. Etc.. Tifo-gjengen (beklager ordlyden) er en vits. Hvorfor skal ikke alle få være med å bidra? Jeg skrev til en på forumet ifjor at jeg kunne være med å lage Tifo for jeg var hjemme i Bodø, og hadde lite å gjøre. Da fikk jeg som svar at det var egen Tifo-gruppe som jobbet med det? Hadde vi Tifo under kamp i fjor? I såfall svært lite synlig.. Dette er en aktivitet som er morsom, og som kan inkludere flere medlemmer..

Aktivitetsnivået må opp! Det anser jeg som hovedproblemet, at det skjer veldig veldig lite utenom kamp.. Nå bor jeg ikke i Bodø så kan hende at det skjer mer enn jeg vet, men da er vi tilbake til den lille klikken som hvisker hverandre i øret om at når skal vi finne på noe sammen..
Post Reply