Bent Inge Johnsen

Moderators: Sulliken, Larsen

Jørg1
Posts: 46
Joined: Sun Apr 25, 2004 7:50 pm
Location: Bodø

Bent Inge Johnsen

Post by Jørg1 »

Ser på tv2 teks-tv at "Stjerno" e kontraktløs etter sesongen.......kan han være nåkka før glimt? Æ sjøl e veldig skeptisk,ka syns dåkker andre?
Jørg1
K1M
Posts: 3323
Joined: Mon Jan 24, 2005 5:39 pm
Location: Bergen

Post by K1M »

Er litt skeptisk jeg også.
Men kanskje han blomstrer på nytt?
I kritiske øyeblikk blir man gjerne ukritisk.
User avatar
Kingkong
Posts: 428
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:31 pm
Location: Bodø

Re: Bent Inge Johnsen

Post by Kingkong »

Jørg1 wrote:Ser på tv2 teks-tv at "Stjerno" e kontraktløs etter sesongen.......kan han være nåkka før glimt? Æ sjøl e veldig skeptisk,ka syns dåkker andre?
Nei, nei, nei. Vil ikke ha "stjerno" tilbake. Han har hatt sine beste dager på banen. Sats heller på unge talenter. Det jeg har sett av "stjerno" de siste sesongene har vært svake greier!
Loves glimt and pretty girls
Jørg1
Posts: 46
Joined: Sun Apr 25, 2004 7:50 pm
Location: Bodø

Re: Bent Inge Johnsen

Post by Jørg1 »

Kingkong wrote:
Jørg1 wrote:Ser på tv2 teks-tv at "Stjerno" e kontraktløs etter sesongen.......kan han være nåkka før glimt? Æ sjøl e veldig skeptisk,ka syns dåkker andre?
Nei, nei, nei. Vil ikke ha "stjerno" tilbake. Han har hatt sine beste dager på banen. Sats heller på unge talenter. Det jeg har sett av "stjerno" de siste sesongene har vært svake greier!
Roooolig nu.... he he :glis Ville bare sjekke responsen!! :wink:
Jørg1
Jørg1
Posts: 46
Joined: Sun Apr 25, 2004 7:50 pm
Location: Bodø

Post by Jørg1 »

Ser oxo at han har snakka løst med et par klubba.....hmmm lura på om Glimt e en av de??
Jørg1
User avatar
Kingkong
Posts: 428
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:31 pm
Location: Bodø

Re: Bent Inge Johnsen

Post by Kingkong »

Jørg1 wrote:
Kingkong wrote: Nei, nei, nei. Vil ikke ha "stjerno" tilbake. Han har hatt sine beste dager på banen. Sats heller på unge talenter. Det jeg har sett av "stjerno" de siste sesongene har vært svake greier!
Roooolig nu.... he he :glis Ville bare sjekke responsen!! :wink:
Hehe ja men ble bare litt engstelig når jeg så tråden, lurte om han var på vei til Glimt. :D
Loves glimt and pretty girls
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Hm, hvor gammel har mannen blitt nå?

I grunn er jeg negativ til dette, kan ikke akkurat se hvor han skal komme inn og forsterke oss. Det toget har nok gått...
User avatar
Kingkong
Posts: 428
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:31 pm
Location: Bodø

Post by Kingkong »

Klippet fra Nettavisen: Utelukker ei Glimt
- Jeg føler selv at jeg er best som stopper, og er lysten på å spille i noen år til. Det er en god stund siden jeg var så fit som i denne sesongen, fortsetter Bent Inge Johnsen.

33-åringen har vært akillesskadet siden 0-5-tapet hjemme mot Rosenborg i slutten av mai, og er et par-tre uker unna å bli helt frisk igjen.

- Er Glimt en aktuell klubb?

- Det vet jeg ikke. Jeg må først bli hundre prosent igjen og deretter snakke med dem. Men det kunne jo vært artig å avslutte karrieren på Apsmyra.


Artig?? Jeg syns ikke det hadde vært noe artig. Trenger ikke flere gamlinger nå som skal ta ut restarbeidsevnen!! :D
Loves glimt and pretty girls
User avatar
Kingkong
Posts: 428
Joined: Tue Aug 02, 2005 9:31 pm
Location: Bodø

Post by Kingkong »

Hågen wrote:Hm, hvor gammel har mannen blitt nå?

I grunn er jeg negativ til dette, kan ikke akkurat se hvor han skal komme inn og forsterke oss. Det toget har nok gått...
33år og masse skadet de siste 2 årene
Loves glimt and pretty girls
Hågen
Polemikonstabel
Posts: 2792
Joined: Sun Jul 03, 2005 7:05 pm

Post by Hågen »

Akkurat ja, 33 år... Midtstopper...

Nei takk! Da henter vi heller TKS tilbake :wink:
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

Bent Inge Johnsen har hatt sitt arbeidsområde i midtsirkelen på Falkum i ganske mange år nå + i midtsirkelen på alle landets bortearenaer. Spørsmålet er om Glimt har behov for en med arbeidsområde innenfor midtsirkelen på Aspmyra. Jeg tror svaret er nei.
Last edited by Masinga on Thu Aug 11, 2005 7:38 pm, edited 1 time in total.
Masinga
Jørg1
Posts: 46
Joined: Sun Apr 25, 2004 7:50 pm
Location: Bodø

Post by Jørg1 »

Ja,han har vell ikke akkurat skrevet overskrifta før godt spæll de siste åran akkurat....... Nei,egentlig burde vell Glimt dropp han,heller sats på nye unge lovende spællera!!!

(Gleda mæ nu tell søndag når vi skal maltrakter Brann,så kan æ gå med hæva hodet i Bergen ei stund framover!!) :lol: :twisted:
Jørg1
User avatar
Skriket
Posts: 3428
Joined: Fri May 06, 2005 12:27 pm

Post by Skriket »

Jørg1 wrote:(Gleda mæ nu tell søndag når vi skal maltrakter Brann,så kan æ gå med hæva hodet i Bergen ei stund framover!!) :lol: :twisted:
That's the spirit!!! :D
mester
Posts: 3385
Joined: Wed Aug 25, 2004 3:18 pm
Location: Rakkestad
Contact:

Post by mester »

Artig å avslutte i Glimt, fordi han vet at han ville få masse lønn i Glimt...ELLERS TAKK!
Æ veit æ e, æ e stolt av det, æ e Bodø/Glimt til æ dør!
DonCato
Posts: 557
Joined: Wed Jan 12, 2005 8:18 pm
Location: Rælingen

Post by DonCato »

Glimt har vel ikke behov for Bent Inge? I så fall ser ikke æ det behovet.
Hvis æ derimot sku vri skolten så mye at æ kan se at han kan ha en viss funkskjon, må det vær som innpisker (at han hentes til klubben for å legge press på dagens midtbanespillera). Men det bil jo vær bortkasta peng, egentlig, så la han bli der han e, for VI TRENG HAN IKKE!
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Vi trenger ikke Stjerno i Glimt. Han er 33 og langt over toppen.
Dessuten er han svært skadeplaget.
booegutt
Posts: 342
Joined: Sun Aug 01, 2004 11:59 pm
Location: bodø

Absolutt noe å se på

Post by booegutt »

Ikke enig med de fleste her om Bent Inge, synes vi absolutt bør se på ham som interresant.

Han kan spille alle plasser på banen, han har et tungt skudd, han er tøff å bryne seg på og scorer mål. 33 år gammel kan han spille noen år før han gir opp, og stemmer det at han er godt trent er han god. Han bør heller ikke være særlig dyr i drift.
Full peising
booegutt
Posts: 342
Joined: Sun Aug 01, 2004 11:59 pm
Location: bodø

Husk

Post by booegutt »

Husk at det er endel spillere som ikke har signert for glimt, og skal jeg tippe noe vil vi miste endel spillere fremover.
Full peising
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Det glimt trenger er Unge talenter som kan blomstre. Vi har nok "Gamlinger"
User avatar
Crazy horse
Posts: 8282
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Post by Crazy horse »

Støtter Nokia der. Få opp nye talenter, helst så lokale som mulig, slik at de har størst mulig hjerte for klubben.
Fotball er nesten alltid morsomt
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Skal vi hente spillere over 32 år, må det være spillere som er lite skadet og som har prestert godt også etter de passerte 30. Bent Inge Johnsen, min tidligere favorittspiller, kommer dessverre ikke inn under denne kategorien.
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

nei la meg ha minnet om "helt utrule" stående slik det er.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Jørg1
Posts: 46
Joined: Sun Apr 25, 2004 7:50 pm
Location: Bodø

Post by Jørg1 »

Bateman26 wrote:nei la meg ha minnet om "helt utrule" stående slik det er.
He he,må vær en av de beste "hva føler du nå" intervjuan!!!! :lol: Nån burde kontakt VG å gi Bent Inge reklamekontrakt!! Da får de jo en nordlænding oxo på kjøpet.....ikke like oppbrukt som han de har hatt tell nu!! :mrgreen:
Jørg1
User avatar
espinho
Posts: 458
Joined: Tue May 31, 2005 7:19 pm
Location: Trondheim

Post by espinho »

Stjerno er for gammel. La oss huske han for alle dribleseriene som spiss og som midstopper. La oss satse på unge talenter med fremtiden foran seg.
Offisiell talentspeider for "glimt i midten inndoor team".
User avatar
Kesseboy
Posts: 15757
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1194 times
Been thanked: 1078 times

Post by Kesseboy »

Stjerno kan tilføre bra med kvalitet og erfaring som kan hjelpe Glimt rykke opp igjen neste år :wink:
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Post Reply