Glimt-Molde

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Garrincha
Posts: 3782
Joined: Mon Apr 09, 2012 3:51 pm
Location: Narvik
Has thanked: 148 times
Been thanked: 150 times

Re: Glimt-Molde

Post by Garrincha »

Laget er kommet i en forsvarsposisjon. Bakfra kommer det en haug av lag som har en ingenting-å-tape-mentalitet. Vi er blitt redde, og det preger både klubben og supporterne. Glimt må finne en måte å kvitte seg med frykten og samtidig finne den fandenivolskheten som er nødvendig de siste kampene. Det er ingen enkel oppgave. Men man kan starte med å erkjenne at hver kamp fremover er en cup-finale og innstillingen bør være deretter.
Badou Ndiaye: "I still hate Tromsø".
Larsson
Posts: 1632
Joined: Tue Nov 17, 2015 10:59 am
Has thanked: 8 times
Been thanked: 233 times

Re: Glimt-Molde

Post by Larsson »

Novi wrote: Tue Oct 09, 2018 11:38 amDet er også et hav i mellom Knudsen/Åssa og Nordlie som trenere, så man trenger ikke trekke Nordlie-kortet hver gang man ønsker at noen døtter kæssa frem og sier det som det er.
Et par uker før Jan Halvor Halvorsen ble lansert som ny Glimt-trener vant Tom Nordlie an.no's avstemning om hvem folk ønsket som ny Glimt-sjef. Han fikk over 50% oppslutning. Jeg mistenker at dette tallet har falt litt, men det vil fortsatt være en del som tror dette er veien til Rom. Og jeg kommer ikke til å gi meg med Nordlie før dette tallet er på null. Litt som det er i Avaldsnes.
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Glimt-Molde

Post by Novi »

Greit nok det, men når ingen foreslår Nordlie trenger man ikke drepe trenerdiskusjonen ved å dra ham inn?
Una mas cerveza.
G-s-enz
Posts: 5409
Joined: Mon Nov 08, 2004 9:53 am
Location: Målselv
Has thanked: 205 times
Been thanked: 276 times

Re: Glimt-Molde

Post by G-s-enz »

Å foreslå Nordlie er litt som å avsløre at man egentlig ikke følger så mye med.

Skulle vi nå komme frem til at vi trenger nye trenere neste år håper jeg de ser utenlands. Visst ikke blir det samme smørja igjen.
I'm still here cus my love came to stay,Remember that even though the weather is grey today!

Jeg er han som nevnte at vi burde skaffe oss en speider i annenhvert innlegg!
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Glimt-Molde

Post by Knuta »

Forstår ikke hva Tom Nordlie har med denne diskusjonen å gjøre. Vi diskuterer vel hvilken inngang trenerapparatet og spillerne skal ha til de to neste meget viktige kampene. Og hva som gjøres for å få til en endring i mentaliteten. Hvis det er så at man tenker vi fortsetter som før med samme opplegg og spillere og ber til høye makter om at det snur, så tror jeg Glimt allerede har tapt.
Post Reply