Jeg tenkte derfor det kunne være greit å lage en tråd hvor vi samlet podcaster om Glimt primært, selv om de fleste podcastene der ute nok handler om ligaen generelt. Her kan man jo også legge inn enkeltepiosoder som er relevante, f.eks en som er laget av et lag vi har møtt og som omhandler kampen.
Derfor starter jeg med tre stykker i urangert rekkefølge, som jeg synes er gode poder og som gir litt mer mat rundt serien.
Først ut er Indre Bane, som nok er en pod de fleste er kjent med. Eurosport har satt sammen en pod som omtaler tippeligaen generelt, og som jo tidvis snakker om Glimt.
Så går vi videre til en podcast som heter Spillerrådet, en podcast av og med spillerene i ligaen. Her diskuteres aktuelle tema fra spillerne sin synsvinkel. Fast "gjest" her er Gauseth, så det kan være en tilvent smak, som det sies.
Til sist har vi podcasten Dommerjævel, bestående av dommerjævel 1 (de kaller seg selv dette...) Espen Eskås og dommerjævel 2 Ola Hobber Nilsen. Her kommer det innspill fra dommersiden om smått og stort. Verdt å merke seg er jo at de ønsker europalagene(herunder Glimt) suksess i europa, siden dette gir norske dommere større sjanser for å dømme i utlandet.