Kamptråd: TIL-Glimt (cup) 19. august 1700

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Kamptråd: TIL-Glimt (cup) 19. august 1700

Post by Cheese Smirnoff »

Erlend Robertsen må være fryktelig dårlig på trening siden han ikke får et snev av tillit fra trenerne. Jeg trodde kanskje at Knarvik på høyreving var en eller annen form for spøk, men når det stemmer er jeg intet mindre enn sjokkert. Hvorfor kan man ikke bare plassere spillerne der de er best, og heller ha et par superinnbyttere på benken? I klubber med begrensede midler må man ofte jobbe ekstra hardt på det som er gratis. Har Glimt gir man en god faen i det som er gratis og gjør ting vanskeligere enn det trenger å være. Det er frustrerende, og det ødelegger klubben på lang sikt.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
RaymondEngmark
Posts: 2389
Joined: Sat Apr 09, 2011 4:41 pm

Re: Kamptråd: TIL-Glimt (cup) 19. august 1700

Post by RaymondEngmark »

Ja man kan jo spørre seg at dersom vi har midtbanespillere som er så gode at dem ikke kan settes ut av laget, samtidig som vi virker å mangle høyreving (mener ikke jeg) så hvorfor ikke signere en høyreving fremfor Daniel Berntsen?
Kristatistisk
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Re: Kamptråd: TIL-Glimt (cup) 19. august 1700

Post by brutus »

Sulliken wrote:
brutus wrote:
Vet ikke hvordan det er i Bodø, men i Tromsø er begge stolpene like lange.
Tverrliggeren, Brutus, Tverrliggeren :mrgreen:

Sorry, klarte ikke å dy meg.
Interessant å høre at Glimt legger en mann på tverrliggeren når det er sjanse for innlegg fra kantene.

Kanskje vi skulle prøve det i Tromsø også? :rock
DIXI
Nilzo
Posts: 1014
Joined: Thu Jul 31, 2008 11:24 pm
Location: Ski (Beiarn)
Been thanked: 2 times

Re: Kamptråd: TIL-Glimt (cup) 19. august 1700

Post by Nilzo »

Cheese Smirnoff wrote:Erlend Robertsen må være fryktelig dårlig på trening siden han ikke får et snev av tillit fra trenerne.
Er en merkelig disponering av spillere ja, og vet ikke om tanken var å være "smarte", eller å starte med de 11 beste spillerne fremfor å starte med det beste laget.

Men apropo treningsprestasjoner, se for dere hvor god spiss Braaten må være på trening, siden han får tillitt kamp etter kamp.
brutus
Posts: 3587
Joined: Mon May 09, 2005 11:53 am

Re: Kamptråd: TIL-Glimt (cup) 19. august 1700

Post by brutus »

Jeg synes Ulrik Berglann var meget god da han kom inn, og skjønner ikke hvorfor Jim Johansen fikk tilliten fra start.

Daniel Berntsen synes jeg var mye bedre i fjorårets cupkamp mot TIL, men han er vel ikke helt samspilt med resten av laget ennå.
DIXI
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16539
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 962 times
Been thanked: 734 times
Contact:

Re: Kamptråd: TIL-Glimt (cup) 19. august 1700

Post by Sulliken »

brutus wrote:Interessant å høre at Glimt legger en mann på tverrliggeren når det er sjanse for innlegg fra kantene.

Kanskje vi skulle prøve det i Tromsø også? :rock
Vel.. Du så vel innleggene våre? Vært fint med en mann der som plukker ned de innleggene. en ny form for "innøvd variant" :mrgreen:
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
bjornagain
Posts: 217
Joined: Sat Mar 29, 2008 7:01 pm
Location: Ulsteinvik
Been thanked: 1 time

Re: Kamptråd: TIL-Glimt (cup) 19. august 1700

Post by bjornagain »

Noen som har en link til en video som inneholder den omdiskuterte offside-annulleringa?
Satt i bil/på fly når kampen gikk... :(
Autumnus sunt flavum!
ingen87
Posts: 7043
Joined: Thu Mar 27, 2008 10:22 am
Location: Saltdal
Has thanked: 114 times
Been thanked: 155 times
Contact:

Re: Kamptråd: TIL-Glimt (cup) 19. august 1700

Post by ingen87 »

Cheese Smirnoff wrote:Erlend Robertsen må være fryktelig dårlig på trening siden han ikke får et snev av tillit fra trenerne.
Synes Robertsen bidrar lite i kampene og jeg.. Ser ingen grunn til at han skal være noe opplagt førstevalg. Det jeg ikke skjønner er Viljar, er han enda skada?
Førr Evig!
mortsto
Posts: 7368
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 151 times
Been thanked: 443 times

Re: Kamptråd: TIL-Glimt (cup) 19. august 1700

Post by mortsto »

Viljar har vært aktuell for kamper i flere uker nå.
Post Reply