Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Moderators: Sulliken, Larsen

komodevaran
Posts: 40
Joined: Sun Apr 06, 2014 7:17 pm

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by komodevaran »

Dette er langt under hva en forventer på hjemmebane. Samhandlingen i laget er forferdelig dårlig, og når LSK greier å ta ut våre offensive våpen (Richards, Badou) blir det rett og slett for tynt.

Altså, det er noe jeg ikke har forstått helt. Når Glimt havner under og så jager utligning blir det et forferdelig strekk i laget. Gjerne 60 meter+ fra forsvar til angrep. Særlig når backene har ballen er det få om noen alternativer å slå ballen til. Løsninger blir da farlig tversover eller lang panisk ball opp i feltet. Hvis dette er bevist taktikk når det skal jages scoring blir jeg paff. Hvis det å måke ballen oppover i full panikk er den beste måten å score mål på bør JHH vurdere å starte kampene slik.

Utrolig tafatt dette her. Håper det er noe midler i kassen til innkjøp i sommer. Bør frigjøre midler ved å låne ut/selge Braaten og/eller Ibba.

Heldigvis møter vi Brann snart. Et lag vi har brukbart tak på, i motsetning til VIF, LSK og RBK.
User avatar
Garrincha
Posts: 3782
Joined: Mon Apr 09, 2012 3:51 pm
Location: Narvik
Has thanked: 148 times
Been thanked: 150 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by Garrincha »

Vi har jo et seriøst lillestrømkompleks. Det er bare å gratulere de med en perfekt taktisk kamp mot oss, de tok oss effektivt ut.
Badou Ndiaye: "I still hate Tromsø".
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by Cheese Smirnoff »

Glimt åpner veldig bra, og slipper inn et mål som helt og holdent er på Thomas Braatens kappe. Men laget holder koken og presterer godt stort sett hele omgangen. Men det som kommer ut på banen etter pause er så langt fra godt nok at det er skremmende.

Pavel Londak er solid som vanlig. Brix gjør en grei figur på venstrebacken, men har mye mer å gå på når det kommer til å utnytte ballinnehavet. Braaten er katastrofe idag, intet mer å si om den saken. Sanè er ikke så solid som han kan være, og bør være. Brede Moe er grei nok, men han slipper kanten sin altfor lett forbi gang på gang. Dårlig press og ofte på etterskudd.

Dominic Chatto gjør en god figur, han vinner dueller og har den innsatsen som må til i Tippeligaen. Han scorer jo også vårt eneste mål. Jacobsen mister hodet totalt utover andreomgangen og gjør så mye rart at det ikke er en kaptein verdig. Badou ser ut som om han er på vei ut i Europa allerede. Det er han langt unna nå.

Richards blir effektivt satt ut av en smart venstreback. Prøver å skifte side med Olsen men ikke like god på venstresiden. Olsen har god innsats og driver laget fremover, men er stakkarslig alene der fremme. Ibba er ingensteds idag også. Holder på ballen når han bør spille, og mister ballen for ofte. Kan ikke starte neste kamp.

Men; å begynne å snakke om nedrykk nå er tullete. Glimt er på 11.-plass og har 5 lag under seg. Med små justeringer og gode opplevelser kan Glimt ta et langt byks opp på tabellen.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
mortsto
Posts: 7433
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by mortsto »

Larsen wrote:Brix har vært god defensivt, men ikke alltid like god defensivt.
Jaja. 1 av 2 er jo ok. :? Brix blei forøvrig fortjent kåra til dagens spiller. Forøvrig helt utrolig å se hvordan kampen utviklet seg. Storspill helt til LSK skårer. Også brukbart spill før pause. Like før LSK putter sitt andre, så er det jo total dominans fra bortelaget. Og det mest skuffende av alt er hvordan laget fremstår siste kvarteret. LSK vil mer, springer mer, og gir alt i duellene. Glimt tusler rundt og gjør enkle feil. Ingen lagmoral hos et lag som desperat trenger å skåre? Så jævlig irriterende. Glimts fremste egenskap er at de får ethvert drittlag til å se gode ut.
Ibba må gjerne benkes. Han er en "one trick pony", og det hjelper ikke å kunne holde på ball, eller ta noen greie driblinger når det ALDRI fører til noe. Badou var også en gigantisk skuffelse i dag. Skulle ønske vi hadde en lederskikkelse som kunne piske gutta, og som kjemper som en helt uansett hvor tungt det er.

Når det gjelder evt "savn" av CB, så er det vel kanskje som kaptein. Synes Chatto er minst like god som spiller.
Last edited by mortsto on Thu May 01, 2014 7:21 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Garrincha
Posts: 3782
Joined: Mon Apr 09, 2012 3:51 pm
Location: Narvik
Has thanked: 148 times
Been thanked: 150 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by Garrincha »

Bra oppsummert, helt enig.
Badou Ndiaye: "I still hate Tromsø".
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by Cheese Smirnoff »

I tillegg: måten 1916 opptrer på i sluttminuttene og etter kampen var pinlig å overvære på TV. Å rope "hater LSK" og vise fingern til spillerne er ikke noe Glimt bør være kjent med.

:fy
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
mortsto
Posts: 7433
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by mortsto »

Ja, jeg synes det er bra med noen bortesupportere, men i dag ble det vel mye synging om hat til hverandre.
Sven-Rune
Posts: 3032
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 306 times
Been thanked: 168 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by Sven-Rune »

Bra innlegg ost :D

Hvis vi skulle snakke nedrykk nå, ville Brann og Ålesund rykka ned. Sånn er det med den saken! Vi spiller kjedelig og usexy fotball og jeg syns vi tørre å spille ball i lengderetning istedet for å stå å spille 10-trekksleken i forsvarsrekka!

Det er mange rare resultater i tippeligaen og her er det mye "alle slår alle"

Foreløpig ingen grunn til panikk, men bekymret for et defensivt og tafatt spilleopplegg for tida!
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt
Barratt
Posts: 4
Joined: Sun Aug 17, 2008 6:01 pm

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by Barratt »

Hvordan kan dere mene at Chatto gjør en god figur??? ? Greit, han scorer et mål og stopper vel noe angrep men han er jo skyld i at Glimt ikke klarer å spille offensiv Fotball! Hver gang man skal bygge opp spillet så ender det med at Chatto trekker ned i backrekken og når de offensive brikkene at løpt mot mål mister man et ledd og Glimt tvinges til å slå lange feilpassninger! Han trekker jo spillet ned og hindrer all form for fremdrift!
Og dette fører igjen til at Badou og de andre offensive profilene blir borte. Som nevnt over er det enorme avstander i laget. Lillestrøm kan fylle opp på midten som Chatto har forlatt for å spille midtstopper...og når den lange kommer så mister man den. Badou klarer ikke å drikke av masse spillere helt stillestående! Christian Berg var kanskje i overkant defensiv i fjor, men det her tar kaka. Og da hjelper drt ikke Chatto vinner noen dueller her og der! Glimt rykker rett ned om de fortsetter sånn der.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by Larsen »

mortsto wrote:
Larsen wrote:Brix har vært god defensivt, men ikke alltid like god defensivt.
Jaja. 1 av 2 er jo ok. :?
:lol:

Skulle stå god offensivt, men ikke alltid like god defensivt. Men forøvrig ment som en positiv kommentar, soleklart den beste kampen han har spillt i Glimttrøya. Tidligere hadde han, i likhet med Braathen, en tendens til å være den spilleren som var involvert i de største sjansene til motstanderlaget.

Er forøvrig veldig enig i resten av det du skriver.
Cheese Smirnoff
Posts: 5822
Joined: Wed Mar 26, 2008 5:02 pm
Location: Steigen, eksil i Trondheim

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by Cheese Smirnoff »

Glimts oppbyggingsfase består riktig nok i at defensiv midtbane trekker ned mellom midtstopperne med plan om at backene skal trekke opp mot midtbanen og midtstopperne legge seg bredt. Det funka veldig bra i fjor, men i år står motstanderen mye høyere opp og jeg tror det er grunnen til at det blir så stort strekk i laget. Chatto gjør en god jobb i sin posisjon, og forholder seg til kampplanen. Men uten å ha gjort en dyp analyse tror jeg JHH må justere på avstandene slik at ikke samtlige i angrepsrekka legger seg fremfor motstanderns sekstenmeter.
Heia, heia, heia!

- Ole-Gunnar Iversen
Knuta
Posts: 10060
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 339 times
Been thanked: 453 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by Knuta »

Vi var egentlig ganske bra inntil Ibba måtte ut med skade. Da mistet vi oppspillspunktet og laget falt mer eller mindre sammen. Våre 2 andre spillere i angrep TO og Dane er så lett og lese og forutsigbare at LSK hadde ingen problemer med å fange de i sekken. Brix, Londak og Ibba var lagets beste i dag. Richards og Thomas Bråten var en katastrofe. Jeg mener fortsatt at Glimt bør vurdere både Ibba og Mostafa samtidig på banen, som de siste 10 minuttene mot Stabæk for det ble et helt annet trøkk i angrep. Det er ikke så mye som skal gjøres før det begynner å fungere igjen. LSK var Glimt taktisk overlegne i dag og det er ikke bra.
User avatar
Gvandreassen
Posts: 2859
Joined: Thu May 26, 2011 3:03 pm
Has thanked: 459 times
Been thanked: 159 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by Gvandreassen »

Var på Ullevaal i dag sammen med en kompis som hadde gratisbilletter. Det ble jubel blant Klanen da Glimt utligna. Utrolig kjipt å bli slått av et så destruktivt lag som Lillestrøm. Aldri likt det laget der.
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.
mortsto
Posts: 7433
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by mortsto »

Historisk sett har jo Lsk vært et drit kjedelig gampelag. Sør-Norges svar på TIL eller noe sånt. I dag var de jo et spillende lag, med flere fine angrep.
ecke
Posts: 2637
Joined: Tue Mar 25, 2008 10:06 pm
Has thanked: 2 times
Been thanked: 154 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by ecke »

Mangel på løpsvilje av Badou og Thomas Jacobsen, som også skaper store avstander i midtbaneleddet, er min tristeste opplevelse av denne kampen.
bjornage
Posts: 4463
Joined: Sat Mar 29, 2008 2:04 am

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by bjornage »

Denne var tung å svelge. Ser ut til at vi kan få en lang og vond sesong foran oss dersom det ikke blir bedring snart. At målene kommer på personlige feil (tversovern til Chatto og hva enn Braaten tenkte summerer liksom opp alt) gjør det bare enda verre når vi er fullstendig tannløse fremover. Da hjelper det lite at Badou har en relativt svak match og at lite eller ingenting stemmer framover. Håper JHH klarer å snu denne trenden, for dette var forferdelig svake greier og ikke noe vi skal være kjent med på hjemmebane.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15821
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by Kesseboy »

komodevaran wrote:Altså, det er noe jeg ikke har forstått helt. Når Glimt havner under og så jager utligning blir det et forferdelig strekk i laget. Gjerne 60 meter+ fra forsvar til angrep. Særlig når backene har ballen er det få om noen alternativer å slå ballen til. Løsninger blir da farlig tversover eller lang panisk ball opp i feltet. Hvis dette er bevist taktikk når det skal jages scoring blir jeg paff. Hvis det å måke ballen oppover i full panikk er den beste måten å score mål på bør JHH vurdere å starte kampene slik.
Vet ikke om det er bare én spiker som skal treffes på hodet, men her synes jeg i hvert fall det skjer. Det er tendenser til det utover i kampen, at Badou og Jacobsen kommer fryktelig høyt i banen så vi står nesten med fem spillere flatt med LSKs forsvarsrekke. Tidligere i kampen kom ballen ikke fullt så langt, men som komodevaran sier, plutselig skal den pumpes fra 60 meter og inn.

Jeg synes en del av det som kjennetegner Glimt fra ca. halvtimen og inn er dårlige valg. Flere ganger blir det slått fine pasninger der mottakeren står på hæla og har et kroppspråk som lyser "det var jævlig lurt! Synd ikke jeg tenkte det samme ...". Spesielt Moe og Brix gjør en del rare bevegelser som setter sine respektive kanter i kinkige situasjoner. Plasseringsvalgene i forhold til hverandre, defensivt, er også ganske rare innimellom. Et betegnende dårlig valg var da Moomoo og Jacobsen triksa ballen fram og tilbake et øyeblikk på høyrekanten, hvorpå Jacobsen velger å slå inn. Høyt. Med den eneste Glimt-spilleren i boksen: Olsen.

Når Ibba fikk ballen spilt opp, fikk han gjerne tak i den uten å klare å gjøre så mye konstruktivt med den. Når Moomoo fikk den, måtte han stoppe og vende opp før han kunne slå den fra seg, det samme som Badou gjorde flere ganger fra god posisjon i mellomrommet. Det er som om det er liten bevissthet om bevegelsene rundt den som mottar ballen.

Alle disse tingene skriker om et lag som ikke er samkjørt. Så jeg antar at en hel del av (fraværet av) prestasjonen kan forklares med omrokkeringer og skadefravær.

Når det gjelder kampplanen er det lett å bli litt kritisk. Det virker som om man kommer til kort på ting man vant kamper med i fjor. Slett ikke unaturlig i divisjonen over. LSK vet nøyaktig hva som kommer, og gjør det som må til for å nøytralisere Glimt. I følge VGs statistikk hadde Glimt 17 avslutninger, men kun to - 2! - på mål. Jeg tror Glimt trenger en plan B som ikke er å pole langt. Ibba-supporter Knuta :wink: foreslår å spille Ibba og Moomoo samtidig. Jeg tror det vil kreve for store endringer av spillopplegget, men er kanskje farbart om noen har bedre ideer enn meg.

Midtbanen fortsetter å være en hodepine. Ikke bare er avstandene feil offensivt. Den blir overspilt hvor lett som helst. Når Badou ikke har dagen eller ikke gidder, og Jacobsen ikke har dagen, i tillegg til at samspillet mellom Chatto og stopperparet lugger, samtidig som samspillet mellom back og indreløper lugger, da er det ikke mye igjen å skryte av.

Er det noe positivt å ta med seg da? Joda. Det første kvarteret var tidvis veldig bra. Og man taper 2-1 på en skikkelig dårlig dag, der begge baklengsmålene kommer etter personlige feil. Hadde man luka bort de feilene, hadde man tatt en ufortjent seier, noe som er en god egenskap.

PS: Chatto er ikke mannen som skal binde sammen forsvar og angrep, som ostevodkaen sier. Synes han gjorde en kurant figur i dag. Han spiller ikke mer på tvers enn hva Christian Berg gjorde.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Knuta
Posts: 10060
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 339 times
Been thanked: 453 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by Knuta »

Jeg er alltid for at de beste skal spille samtidig. De beste i Glimt's angrep nå er Moomoo,TO og Ibba. Det fungerte aldeles utmerket med disse 3 det siste kvarteret mot Stabæk. Med to kraftspisser så vi også at Badou fikk frigjort seg mye mer, fordi Stabæk måtte sette en ekstra spiller på Moomoo og Ibba. Vel når det gjelder Ibba så tar han mange ganger feil valg, men han er fortsatt det eneste oppspillspunktet Glimt har. Hvis man ser så har Glimt scoret 10 mål på 6 kamper og det er egentlig veldig bra. Vi sliter derimot enormt i forsvaret med 12 i mot, og jeg er livredd hver gang Bråten er i nærheten av ballen.
User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5714
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by gavharr »

For meg ble det iallefall veldig tydelig at vi har to Thomaser som ikke holder nivået i det hele tatt. La Saltnes eller Konradsen få sjansen på midten. La Brede Moe fortsette på Backen, og be til høyere makter om at Martin Pedersen blir spilleklar snart. Slik jeg ser det, har ingenting å tape på å gi unguttene sjansen. Vi risikerer kun å ta poeng, for tap blir det uansett med laget slik det er nå.

Det som bekymrer aller mest for tiden, er mangelen på samhandling. Vi er jo ikke samkjørt i det hele tatt...
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10481
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by MhepA »

Jeg er uenig i at Thomas Jacobsen ikke holder i Tippeligaen. Vår største svakhet denne kampen var forutsigbarheten i våre angrep. Følte ikke det var et eneste angrep som fungerte som det burde. At vi scorer på dødball mot LSK, og de kontrer mot oss er bare jævla ironisk. Man forventer at trener og kaptein og egentlig alle på laget klarer å piske opp stemningen når det er 1-1, da er det forbanna irriterende at de detter bak og faktisk slipper LSK til og atpåtil lar Fofana få sjansen gang på gang på gang på gang på gang.

Jeg må få si at det skuffer meg som supporter at vi ligger i sumpa og faktisk blir en reell nedrykkskandidat. Spillet i de inngående kampene tilsier at vi er blant de tre dårligste i ligaen. Godset borte i neste runde kan bli et mareritt med den forsvarsrekka vi har nå. Den største faktoren er faktisk skadene til Valentin og Imingen. Er utrolig surt å måtte spille uten disse to. Ibba har enda til gode å levere, og jeg regner med han ikke blir å gjøre det heller. Han holder ikke nivået, og det er på tide å innse det med en gang og muligens starte med noen andre neste kamp.

MhepA's superbørs

Londak - 4
Moe - 4
Sané - 3
Braaten - 2
Brix - 3
Jacobsen -3
Chatto - 4
Badou - 3
Richards - 2
Ibba - 2
Olsen - 2

Sum: 32
Snittet: 2.9



Sesongbørsten:

1. Badou - 5+5+8+7+4+3 / 5.33
2. Imingen - 5+4+5+6 / 5
3. Richards - 6+7+7+2+2 / 4.8
4. Chatto - 5+6+4+4 / 4.75
5. Sané - 5+4+8+5+3+3 / 4.67
6. Londak - 5+4+4+6+4+4 / 4.5
7. Olsen - 4+4+6+7+2+2 / 4.17
8. Jacobsen - 5+4+5+5+2+3 / 4
9. Brix - 3+6+5+2+3 / 3.8
10. Karlsen - 5+2 / 3.5
10. Valentin - 4+3 / 3.5
10. Moe - 3+4 / 3.5
13. Braaten - 4+3+4+4+2 / 3.4
14. Ibba - 4+2+5+5+1+2 / 3.17
15. Johansen - 2
16. Konradsen - 1
En gang Glimt, alltid GLIMT!
User avatar
Gvandreassen
Posts: 2859
Joined: Thu May 26, 2011 3:03 pm
Has thanked: 459 times
Been thanked: 159 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by Gvandreassen »

Tommy Høiland er en usmakelig type forresten. Makan til overvurdert spiller har jeg aldri sett før.
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.
Lillegutt
Posts: 154
Joined: Mon Jun 05, 2006 7:22 pm

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by Lillegutt »

Tommy Høiland er en usmakelig type forresten. Makan til overvurdert spiller har jeg aldri sett før.

Haha det er det dummeste jeg har hørt. Å sammenligne Tommy Høiland med Ibba så er det ikke tvil om hvem jeg vil hatt på laget.
User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8389
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 39 times
Been thanked: 171 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by Boombadila »

Legg om til 4-4-2 med Ibba og Mos på topp. Send T.Braathen til Alta.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16632
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by Sulliken »

Sven-Rune wrote:Sees vel i Drammen søndag Sulliken....
Nei... Tusenfryd med familien. Orker ikke smerte meg igjennom nok et 4-0 tap. Jeg fortjener litt glede i helga.
Cheese Smirnoff wrote: Men; å begynne å snakke om nedrykk nå er tullete. Glimt er på 11.-plass og har 5 lag under seg. Med små justeringer og gode opplevelser kan Glimt ta et langt byks opp på tabellen.
Det sa folk til meg etter jeg spådde nedrykk etter Odd borte i 2009 og. Jeg fikk rett.

Nå har vi først Godset borte. Seie rder er ren Utopi. Så har vi Brann borte 16 mai. Alle lag som sliter snur det mot Glimt. Brann gjør det dagen før dagen.
Vips så er vi i nedrykkssumpa, og der blir vi.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Kesseboy
Posts: 15821
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-Lillestrøm 01/05/14 kl. 18:00

Post by Kesseboy »

Synes det er høyst betimelig å snakke om nedrykk når bunnivået er sånn som i går (forhåpentligvis er det ikke enda lavere). Toppnivået er bra nok til topp fem, gjennomsnittet holder til midt på tabellen, men med det som ble vist fram i andre omgang i går hadde vi tapt mot de fleste lagene i Adecco. Det er skremmende. Lurer på om dette med å bli årets overraskelse i tippeligaen har gått litt til hodet på en del spillere?
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Post Reply