Legg inn
av ecke » ons sep 14, 2016 8:24 am
Branns "suksess" denne sesongen er tre midtbanespillere som løper mye og vinner dueller. Heltne Nilsen, Haugen og Barmen. Større og sterkere enn våre antatte på midten. "Rivjernet" Heltne Nilsen var min ønskespiller på sentral midtbane, helt til Mathias Normann "dukket opp". Normann har kanskje et større register, og det blir morsomt å se dem mot hverandre. Haugen er mer intens enn vår Jakobsen, men ikke bedre teknisk, og begge er best framover. Barmen er stor og løpssterk, litt tung i steget og ikke alltid like elegant, men rydder godt unna, framover og bakover. Hvem blir B/Gs tredjemann? Thomas Jacobsen får alltid en plass. Med en frisk Jonassen, kan Jacobsen bli på midten. Patrick Berg gjorde seg kanskje ikke bort i Sarpsborg, men han var ikke veldig synlig. Det rapporteres at Konradsen er på vei tilbake, men neppe fra start i denne kampen. Babenko blir innbytter. Jeg tror laget blir Thomas - Edvardsen, Sascha, Bjørnbak, Jonassen - Jakobsen, Normann, Jacobsen - Halvorsen, Azemi, Olsen. Jeg trodde på seier mot Sarpsborg og tror fortsatt på seier mot Brann. Sascha, Normann, Jakobsen og Halvorsen har gjort B/G til et lag, et godt lag.