Dette blir moro og fullt haraball!

Moderator: Larsen
Martin Pedersen har vel så å si lagt opp fotball? Tror i alle fall ikke han trener med A-laget lengre.gavharr skrev:Vanskelig å se hvem som skal erstatte Normann. Blir det Saltnes som flyttes opp på midten? Eller får Babenko lov til å spille igjen. Kanskje Martin Pedersen skal regjere på midten? Ikke alltid like greit å vite med Glimt....
liverglimt skrev:Ønsker med dette velkommen til en kamp hvor vi forventer maks innsats fra gutta våre fra start. Tidlig ledelse også øker vi utover.
Den omskolerte og erfaringsløse backen Saltnes sammen med Jacobsen på backene. Olsen og Halvorsen på vingene. Og vi legger oss bakpå, prøver å spille på styrkene til førstnevnte, og ikke sistnevnte ...Knuta skrev:Glimt er ikke i stand til å ligge lavt og være kompakte, vi har ofte et par spillere bak som i hver kamp gjør brølere.
Er Jonassen fortsatt i ustand?Knuta skrev:Tror det blir vanskelig å vinne i Haugesund uten backer.
Jeg håper Glimt vet at de møter Viking først og RBK i siste runde.Neko skrev:Haugesund er ikke i kjempeform for tida (selv om de har vært gode hjemme før i år, så har de 3 uavgjort og 2 tap på de 5 siste). Hvis annenhver-kamp-Glimt finner påknappen på søndag, tar jeg gjerne en ny ræva kamp på Lerkendal fulgt av en ny Godset-kamp mot Viking.
Vel det er vel etter en dårlig periode at laget begynner å vinne igjen. Statistikken tidligere i år viser vel at lag som har vær i en litt dårlig periode som regel får et omslag når de møter Glimt. Bryr meg overhodet ikke om statistikk i disse siste kampene, alle lag kan slå alle, men jeg tror LSK feier over Start. Det er den eneste sikre kampen jeg har i førstkommende runde. De som jeg spillemessig synes var dårligst i denne runden var Glimt, TIL og VIF. Spesielt VIF var utrolig dårlig mot Stabæk og fikk et heldig poeng.mortsto skrev:Neko skrev:Haugesund er ikke i kjempeform for tida (selv om de har vært gode hjemme før i år, så har de 3 uavgjort og 2 tap på de 5 siste). Hvis annenhver-kamp-Glimt finner påknappen på søndag, tar jeg gjerne en ny ræva kamp på Lerkendal fulgt av en ny Godset-kamp mot Viking.