Kamptråd:Bodø/Glimt-Odd Søndag 30/6 Kl 18:00

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Posts: 8371
Joined: Wed Mar 26, 2008 11:32 am
Has thanked: 38 times
Been thanked: 166 times

Re: Kamptråd:Bodø/Glimt-Odd Søndag 30/6 Kl 18:00

Post by Boombadila »

Wendigo wrote: Sun Jun 30, 2019 9:52 pm Faen det er gøy å være glimtsupporter for tiden. Utfordrer gutta på puben om hvem som ikke har løftet seg i år, og får tomme blikk tilbake. Alle presterer og alle spiller på lag!
Er litt usikker på Kolstad altså :rock

Men ja, laget har jo blitt bedre, og jeg synes også byttene vi gjør i dag er bedre.

Ps; noen som vet om Amor snart er i fare for karantene?

PS2: jeg skjønner at bluss på kamp er gøy, men velg nå riktig sted og tid.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Kamptråd:Bodø/Glimt-Odd Søndag 30/6 Kl 18:00

Post by Novi »

Kesseboy wrote: Mon Jul 01, 2019 12:50 am For å snakke kamp, ja — bøyer meg i hatten for Bjørkan jr. For en innsats, kraft, tempo, begge veier. Kommer seg inn i boks og tar returer (!). Strålende spiller, er han blitt!
Enig, imponerer meg stadig mer og mer. Mulig Reitan gjøre sine ting greit, men under kamp blir det lett at jeg sammenlikner sidene, og der blir han liten kontra Bjørkan. Men med Evjen på høyrekanten så skjer det jo ting der også, ettersom han løper hjem så mye.

I det hele tatt litt sånn "klyp seg i armen"-steming når man ser på Glimt om dagen! Alt peker jo i rett retning, og det ser jo ut som om det er kvalitet i laget som gjør at man vinner fortjent kamp etter kamp! Men så er jo dette Glimt...når skal det kukes til, og hvor? Skal man kollektivt bare dette sammen?
Una mas cerveza.
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10717
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2221 times
Been thanked: 366 times

Re: Kamptråd:Bodø/Glimt-Odd Søndag 30/6 Kl 18:00

Post by liverglimt »

Novi, vi er for gamle. Vi skal jo bare nyte dette så lenge det varer. Ikke tenke på konsekvenser og kollektiv kollaps, men historikken jobber mot. :/

Nyter å se glimt for tiden. Det flyter og de gjør det så enkelt. Gleder meg allerede til neste kamp og neste og neste.
@liverglimt
mortsto
Posts: 7368
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 151 times
Been thanked: 443 times

Re: Kamptråd:Bodø/Glimt-Odd Søndag 30/6 Kl 18:00

Post by mortsto »

Herlig kamp. Solid gjennomføring hvor gutta virkelig jobber som et lag. Jeg lurer også på hvor lenge dette kan holde, men slik spillet flyter nå, så tror jeg ikke laget faller sammen av at vi selger en spiller eller to. Håpet må allikevel være at vi kan beholde alle ut sesongen.
Layouni fikk vel bare sitt andre gule kort, og er en stykke unna karantene.
Ellers herlig å se Ricardo. Han ser ut til å være en ekstremt sosial og trivelig fyr som gir mye av seg selv, og som er iferd med å bli en skikkelig publikumsfavoritt. Ble sittende å se på bildene etter kamp i går, og alle kidsa hadde lyst på bilde med ham. Herlig innstilling.
Glimt1916
Posts: 5591
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 422 times
Been thanked: 433 times

Re: Kamptråd:Bodø/Glimt-Odd Søndag 30/6 Kl 18:00

Post by Glimt1916 »

Han virker som en utrolig bra fyr ja. Men han hadde noen shaky moments i går. Pasningen som fort kunne endt i 0-1, og en veldig dårlig redning der han mistet ballen, og den endte motsatt vei av han, altså inn mot midten av åpent mål.
Knuta
Posts: 10028
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 449 times

Re: Kamptråd:Bodø/Glimt-Odd Søndag 30/6 Kl 18:00

Post by Knuta »

Jeg bare nevner det. Molde - Glimt i siste serierunde. Og Molde må også slite med E-cup.
User avatar
Garrincha
Posts: 3782
Joined: Mon Apr 09, 2012 3:51 pm
Location: Narvik
Has thanked: 148 times
Been thanked: 150 times

Re: Kamptråd:Bodø/Glimt-Odd Søndag 30/6 Kl 18:00

Post by Garrincha »

Bjørkan kommer til å bli A-landslagsback, det har jeg sagt før. Ricardo er en fantastisk kaptein som er umulig å mislike. Vi har massevis av unge og talentfulle spillere i tillegg til de litt mer erfarne som tar seg godt av de unge. Laget spiller for hverandre. Du ser gutta som starter på benken, Zinckernagel og Hauge som begge egentlig er gode nok til å starte, de kommer inn å viser seg fram. Vi har stoppere som utfyller hverandre og som er solide som fjell. Vi har en leiesoldat på høyreback som oser vinnervilje. Og sist men ikke minst, vi har en ærekjær, i ordets beste forstand, trener som legger sjela si i utviklingen til dette laget. Jeg er kjempeglad og rett og slett imponert, og det er absolutt ingen grunn til å stoppe nå. Det er bare å kjøre på videre!
Badou Ndiaye: "I still hate Tromsø".
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Kamptråd:Bodø/Glimt-Odd Søndag 30/6 Kl 18:00

Post by Novi »

Og siden du nevner folk/posisjoner - vi her en Berg på midtbanen! Tidligere år har det vært mest i navnet, men nå har vi fått en BERG på midtbanen!
Una mas cerveza.
User avatar
Garrincha
Posts: 3782
Joined: Mon Apr 09, 2012 3:51 pm
Location: Narvik
Has thanked: 148 times
Been thanked: 150 times

Re: Kamptråd:Bodø/Glimt-Odd Søndag 30/6 Kl 18:00

Post by Garrincha »

Helt enig! Knallgod.
Badou Ndiaye: "I still hate Tromsø".
Larsson
Posts: 1632
Joined: Tue Nov 17, 2015 10:59 am
Has thanked: 8 times
Been thanked: 233 times

Re: Kamptråd:Bodø/Glimt-Odd Søndag 30/6 Kl 18:00

Post by Larsson »

Fagermo får si hva han selv ønsker til seg selv og egne spillere, men for meg fremsto det ganske klart at Odd var preget av ekstraomgangene i Kristiansund. I slutten av begge omgangene, og da spesielt før sidebytte da Glimt ordentlig jaktet 2-0, var Odd helt på felgen. Glimt løp og slo seg gjennom midtbanen gjentatte ganger. Odd var hakket hvassere de første 15 av andre omgang, men da 2-0 kom var kampen i realiteten over.

Fantastisk match av alle sammen. Jeg vil trekke fram Konradsen og Bjørkan. Gud så gøy det er at de beste spillerne er født og oppvokst bare få km unna Aspmyra. Fine dager!
Post Reply