Kamptråd: Bodø/Glimt-TIL 29/09 2019 kl 20

Moderators: Sulliken, Larsen

mortsto
Posts: 7429
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 157 times
Been thanked: 467 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-TIL 29/09 2019 kl 20

Post by mortsto »

Fantastisk forestilling. Skulle gjerne sett dem putta ett mål til, sånn at vi hadde fått ny seriepers mot dem. Godt å se gutta skape masse igjen. Nesten så en ikke skjønner hvordan Ranheim-kampen kunne skje. TIL er svært svake ja. Må være frustrerende å være Kongshavn som jo er ok på strek, som tvinges til det evinnelige småspillet som han og resten av forsvaret tydeligvis ikke mestrer. Blir en lang og spennende høst i sumpa, men tror TIL og Ranheim må ta turen ned.
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-TIL 29/09 2019 kl 20

Post by J I P »

Sitter med en tåre i øyekroken etter å ha sett sammendraget (igjen)
https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16626
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-TIL 29/09 2019 kl 20

Post by Sulliken »

Menne..

Er det bare jeg som mener Kongshavn skulle vært utvist da han sparket ned Zink? Den syns jeg var svinstygg.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-TIL 29/09 2019 kl 20

Post by J I P »

Hvis du ikke er fan av litt vennskapelig mobbing av lillebror, ikke hør på sangen Det går skjiit med TIL men det går bra med Glimt (feat. MC Aleksander Rune).

Refrenget har en tendens til å sette sæ litt fast.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Larsson
Posts: 1635
Joined: Tue Nov 17, 2015 10:59 am
Has thanked: 8 times
Been thanked: 236 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-TIL 29/09 2019 kl 20

Post by Larsson »

Sulliken wrote: Mon Sep 30, 2019 10:13 amEr det bare jeg som mener Kongshavn skulle vært utvist da han sparket ned Zink? Den syns jeg var svinstygg.
Jeg mener at det er svakt av dommer først og fremst ikke å la "fordelen" passere i etterkant av situasjonen og deretter blåse straffespark for taklingen på Moberg som skjer sekundet senere. Man kan si mye om Kongshavns takling på Zinckernagel, men det kvalifiserer nok til et "hjertelig forsøk på å nå ballen", enn så stygg taklingen ser ut.

Fryktelig gøy kamp. One for the ages. Herlig å se at Glimt har denne prestasjonen i seg også etter Layouni-salget. Om klubben har det også etter at Evjen har forsvunnet vil vites senere, men dette må man bare kose seg med. Det blir ikke gull, men en deilig whopper i går med a) kalasseier mot TIL, b) masse folk på tribunen som garantert hadde det gøy og ønsker å komme tilbake, c) fortsatt med i medaljekampen og d) de to neste overgangsobjektene med x-faktor presenterte seg for alvor (Zinckernagel og Boniface).

Det jobbes godt. Penny for your thoughts, Daniel Berntsen...
JHA
Posts: 952
Joined: Wed Jan 23, 2019 1:52 pm
Has thanked: 105 times
Been thanked: 141 times

Re: Kamptråd: Bodø/Glimt-TIL 29/09 2019 kl 20

Post by JHA »

Jeg som tenkte at Daniel Berntsen kunne være den perfekte erstatter for Evjen.
Han bidro jo godt på målet til Moberg, men snakk om å være usynlig resten av kampen.

Taklingen til Kongshavn var definitivt orange, men han fikk nok det gule fordi det så mere komisk ut enn svinstygg :P
Egentlig greit at han ikke fikk rødt, tror faktisk TIL hadde vært bedre hvis de hadde en mann mindre og spilt polkagris fotball fremfor det de prøver på nå ( Litt usikker på hva de egentlig prøver på :P )
"It seemed like Solbakken was on a MotoGP bike and our defenders were on a bicycle"
Post Reply