Podcaster

Moderator: Larsen

Svar
Brukeravatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Has thanked: 21 times
Been thanked: 40 times

Podcaster

Legg inn av Boombadila » tir jul 14, 2020 10:51 am

For tiden er jo podcaster i vinden(akkurat som Glimt :glis ), og selv nyter jeg ofte disse på vei til jobb.

Jeg tenkte derfor det kunne være greit å lage en tråd hvor vi samlet podcaster om Glimt primært, selv om de fleste podcastene der ute nok handler om ligaen generelt. Her kan man jo også legge inn enkeltepiosoder som er relevante, f.eks en som er laget av et lag vi har møtt og som omhandler kampen.

Derfor starter jeg med tre stykker i urangert rekkefølge, som jeg synes er gode poder og som gir litt mer mat rundt serien.

Først ut er Indre Bane, som nok er en pod de fleste er kjent med. Eurosport har satt sammen en pod som omtaler tippeligaen generelt, og som jo tidvis snakker om Glimt.

Så går vi videre til en podcast som heter Spillerrådet, en podcast av og med spillerene i ligaen. Her diskuteres aktuelle tema fra spillerne sin synsvinkel. Fast "gjest" her er Gauseth, så det kan være en tilvent smak, som det sies.

Til sist har vi podcasten Dommerjævel, bestående av dommerjævel 1 (de kaller seg selv dette...) Espen Eskås og dommerjævel 2 Ola Hobber Nilsen. Her kommer det innspill fra dommersiden om smått og stort. Verdt å merke seg er jo at de ønsker europalagene(herunder Glimt) suksess i europa, siden dette gir norske dommere større sjanser for å dømme i utlandet.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum

Brukeravatar
Glimtsupporter
Sted: Bodø
Has thanked: 3 times
Been thanked: 9 times

Re: Podcaster

Legg inn av Glimtsupporter » tir jul 14, 2020 11:19 am

Jeg kan legge til P3's Heia fotball. De inviterer en gjest i uka og her er det mye fotballprat.

Spesielt episode 199 med Ørjan Berg var veldig bra, men også mange bra med andre personer (Steffen Iversen feks).

Brukeravatar
Gvandreassen
Has thanked: 19 times
Been thanked: 12 times

Legg inn av Gvandreassen » tir jul 14, 2020 11:22 am

Foppall med Bernt Hulsker er en av mine personlige favoritter. Mye tull, og endel fotball. Hulsker og Rekdal var jo nylig i Bodø og snakket med både JPH og KK :)
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.

Brukeravatar
gavharr
Sted: Oslo
Has thanked: 108 times
Been thanked: 61 times

Legg inn av gavharr » tir jul 14, 2020 2:10 pm

Toppfotball er kanskje min favoritt, selv om preview av rundene nå har blitt en premium-greie. De vanlige episodene er uansett gratis fortsatt, og anbefales på det varmeste. I tillegg har jeg nettopp begynt å høre på "Synseligaen" som blant annet har en episode med JP Hauge som gjest. Verdt å sjekke ut. Handler kun om Norsk Fotball. Slipper det der PL-pisset.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."

Brukeravatar
J I P
Has thanked: 53 times
Been thanked: 97 times
Kontakt:

Legg inn av J I P » tor aug 06, 2020 6:51 pm

Josimar med en ned Glimrelatert innhold
https://twitter.com/josimarfotball/stat ... 08192?s=21
Sir Humphrey Appleby
If no one knows what you're doing,
then no one knows what you're doing wrong.

Brukeravatar
gavharr

Legg inn av gavharr » tor aug 06, 2020 7:02 pm

JP er gjest i siste Fantasy FK. Ganske fornøyelig.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."

Glimt1916
Has thanked: 58 times
Been thanked: 70 times

Legg inn av Glimt1916 » fre aug 07, 2020 9:34 am

Interessant å høre at han egentlig er førstevalg på straffer. Nå som Zinckernagel bommet mot Mjøndalen tar JPH neste.
Form is temporary, class is permanent.

Brukeravatar
Boombadila
Moderator
Moderator
Has thanked: 21 times
Been thanked: 40 times

Legg inn av Boombadila » lør aug 22, 2020 7:50 am

Psst, gjest i denne ukens utgave av spillerrådet er blant annet Jens Petter Hauge.
No one knows the reason for all this, but it is probably quantum

Brukeravatar
gavharr

Legg inn av gavharr » lør aug 22, 2020 8:35 am

Det sangavsnittet hans er jo blant det gøyeste i den podcastens historie. Helt der oppe med talene til Kastrati.

Svar