Innspill fra Glimt-supportere

Moderators: Sulliken, Larsen

Locked
eivind
Posts: 2
Joined: Tue Nov 24, 2020 12:33 pm

Innspill fra Glimt-supportere

Post by eivind »

Hei alle Glimt-supportere, og en stor gratulasjon med gullet sendes fra bergenser og Brannsupporter! :LFC

Det er vel ingen som ikke har latt seg imponere over det dere har fått til denne sesongen, og selv om det er med en bismak at de beste trenerne fra Bergen er i Bodø så kan man ikke gjøre annet enn å hylle fotballen dere har levert.

Jeg driver en nettbutikk som heter Plakatbar og ønsket å gjøre noe for å hylle Glimt. Jeg har derfor laget et krus og en plakat med spillernavn, trenernavn og strofer fra "Førr evig". Jeg ønsker rett og slett tilbakemelding fra dere på hvordan dere synes resultatet ble, og eventuelle innspill dere måtte ha. Er det noe jeg har glemt? Spillere? Tekst som burde vært med?

Kruset ser dere her:
https://www.plakatbar.no/products/krus-bodo-glimt

Og plakaten her:
https://www.plakatbar.no/products/bodo-glimt-wordposter

Gi meg gjerne konstruktiv tilbakemelding, og igjen GRATULERER! :D
Sven-Rune
Posts: 3031
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 305 times
Been thanked: 168 times

Re: Innspill fra Glimt-supportere

Post by Sven-Rune »

Hvordan ser resten av kruset ut? Vi ser bare den ene siden.
Sven-Rune, med Glimt i hjertet
Medlem i FK Bodø/Glimt
eivind
Posts: 2
Joined: Tue Nov 24, 2020 12:33 pm

Re: Innspill fra Glimt-supportere

Post by eivind »

Samme designet på begge sider :)
User avatar
Novi
Posts: 11496
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 618 times
Been thanked: 819 times

Re: Innspill fra Glimt-supportere

Post by Novi »

For min del blir det kanskje litt for generelt? Kun ordene som viser at man snakker om Glimt, og lite gjennkjennbart utover det.
Una mas cerveza.
mortsto
Posts: 7415
Joined: Tue Mar 23, 2004 3:55 pm
Has thanked: 156 times
Been thanked: 467 times

Re: Innspill fra Glimt-supportere

Post by mortsto »

Skjønner godt at mange har lyst til å tjene pe...*kremt* til å hylle Glimt, men tviler vel på at en litt sånn ordsky-aktig plakat og kopp kommer til å slå særlig an. Jeg vil tro at klubbfarger er viktig, og heller noen maleriske "nord-norske" motiver er det som gjelder, men konkurransen der er ganske hard: https://www.gundersons.no/

Litt usikker på hvor konstruktivt dette ble, men ærlig tilbakemelding fikk du ihvertfall. :glimt
Glimt1916
Posts: 5629
Joined: Sat May 21, 2005 11:45 am
Has thanked: 431 times
Been thanked: 437 times

Re: Innspill fra Glimt-supportere

Post by Glimt1916 »

Spam
User avatar
Los-Loco
Posts: 7343
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 465 times
Been thanked: 899 times
Contact:

Re: Innspill fra Glimt-supportere

Post by Los-Loco »

Takk for gratulasjon, og takk for at dere har gitt oss Knutsen.

Til koppen og plakaten: jeg har vel litt begrenset sans for uoffisielle produkter i utgangspunktet, men forstår og verdsetter initiativet. Usikker hvordan du ligger an rettighetsmessig, i alle fall når du bruker både klubbnavn og spillernavn. Hvis du vil ha ekte supportere som kunder, så tror jeg at du ikke kommer noen vei uten klubblogoen, og riktig skrevet klubbnavn (vi Glimt-supportere er litt sære på den skråstreken).

Så anbefalingen er: ta kontakt med klubben, få en deal om logo og navnebruk, jobb litt mer med layout, så kan vi snakkes.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16596
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 993 times
Been thanked: 778 times
Contact:

Re: Innspill fra Glimt-supportere

Post by Sulliken »

Viser til retningslinjene våre
viewtopic.php?f=1&t=164
retningslinjer for glimtforum.net wrote: Oppførsel:
Du skal oppføre deg som et medmenneske når du ferdes i forumet. Du skal ikke kritisere eller krenke andre uten grunn. Er du missfornøyd med andres oppførsel kan dette tas opp personlig med administratoren gjennom en e-post eller PM. Spamming aksepteres selvfølgelig ikke. Reklamering for kommersielle formål og andre tjenester er heller ikke lov.
Siden man kommer rett inn i en nettbutikk med de linkene, og ikke bare et jpg, definerer vi dette som reklame.


Stenger derfor denne tråden.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Locked