Kamptråd Bodø/Glimt-Brann Søndag 05. Desember kl. 17:00

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
gavharr
Moderator
Moderator
Posts: 5713
Joined: Tue Apr 14, 2009 8:39 pm
Location: Oslo
Has thanked: 280 times
Been thanked: 225 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Brann Søndag 05. Desember kl. 17:00

Post by gavharr »

Jeg er nå glad vi slipper RBK borte i siste runde.
"People who think they know everything are a great annoyance to those of us who do."
Glimterfrem
Posts: 818
Joined: Tue Jan 12, 2021 3:17 pm
Has thanked: 21 times
Been thanked: 118 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Brann Søndag 05. Desember kl. 17:00

Post by Glimterfrem »

Skuffelsen og irritasjonen kommer ikke til å legge seg for meg før siste serierunde er ferdig. På 2-0 LSK og 2-0 til oss var jeg så sikker på at gullet var sikret at jeg allerede hadde startet feiringen. Greit nok, Molde gjør comeback, men hele tiden hadde egentlig Molde-kampen lite å si. Med en solid seier mot Brann ville alt vært avgjort uansett. Vi burde slått dette Brann-laget 6-0. Ikke kødd en gang. Da hadd Mjøndalen blitt en sjarmøretappe.

Dersom vi skulle miste seriegullet er det nok noe Pellegrino aldri blir glemt for. Han burde scoret fire mål i dag. Men for meg ligger det store irritasjonsmomentet i kampledelsen. Jeg kan ikke ha vært den eneste som så hvor sårbar vi var på ene siden mot slutten. Midtbanen vår sendte ball etter ball rett til motstanderen også. Jeg stiller spørsmålstegn med hvorfor Hugo gikk ut for Hagen. Det gjorde midtbanen vår mer passiv og ga liten mening. Når resultatet fra Molde tikket inn så fortsatte vi med å spille risikabelt. Vi burde bare spilt safe og kynisk til klokken ringte. Utrolig skuffet.
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Brann Søndag 05. Desember kl. 17:00

Post by Novi »

Moldekampen hadde jo noe og si. Vi kan være glad for at LSK redda oss på slutten. Utover det har vi jo alt i egen lomme fortsatt.
Una mas cerveza.
Knuta
Posts: 10030
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 334 times
Been thanked: 450 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Brann Søndag 05. Desember kl. 17:00

Post by Knuta »

5 min før slutt var stillingen mellom Glimt og Molde helt lik som det endte opp med, og som er helt lik det det var før kampen. Worst case er at Glimt kunne tapt mot RBK og at LSK ikke hadde scoret mot Molde på slutten. Da hadde nok det hele vært over.
Nå har Glimt alt i sine hender. Skulle f.eks Brann og/eller Stabæk ta ledelsen neste søndag vil nok motivasjonen til Mjøndalen synke betraktelig. Både Stabæk og Brann har store muligheter til å vinne. Mjøndalen er avhengig av å slå Glimt, samt at Stabæk ikke tar poeng fra Odd og at Brann ikke slår Sarpsborg. Et scenario selv ikke Mjøndalen tror på.
OTH
Posts: 2263
Joined: Wed Mar 02, 2005 5:14 pm
Location: Fræna
Has thanked: 148 times
Been thanked: 87 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Brann Søndag 05. Desember kl. 17:00

Post by OTH »

Det er helt rett at når det var 5min igjen så var det lik differanse mellom glimt og molde. Det som irriterer meg er at Glimt ikke gjør jobben sin.
Lykken igår var at LSK hjalp oss
Romsdaling med Glimt Hjerte
Trofast i medgang og motgang
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1281
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 10 times
Been thanked: 173 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Brann Søndag 05. Desember kl. 17:00

Post by Buster »

Da har jeg våknet fra koma
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
User avatar
Crazy horse
Posts: 8283
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 148 times
Been thanked: 229 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Brann Søndag 05. Desember kl. 17:00

Post by Crazy horse »

Dette går utover nattesøvnen. Jeg våkna klokka 4 i natt og lå og bekymra meg for den siste uka av sesongen. Fikk heldigvis en liten dupp etterpå.
Fotball er nesten alltid morsomt
User avatar
Kvass
Posts: 345
Joined: Sat Nov 20, 2021 9:33 am
Location: Oslo
Has thanked: 32 times
Been thanked: 55 times

Re: Kamptråd Bodø/Glimt-Brann Søndag 05. Desember kl. 17:00

Post by Kvass »

Samme her, sov skikkelig dårlig i natt. Sliter fortsatt med sjokket fra sluttsekundene i går kveld. Kunne hatt bruk for en time hos Bjørn Mannsverk for å vite hvordan jeg som supporter best kan håndtere ventetiden fremover uten at det skal gå for mye utover fokus og prestasjon på andre områder av tilværelsen.
Last edited by Boombadila on Mon Dec 06, 2021 2:53 pm, edited 1 time in total.
Reason: Sitering av overstående innlegg
Post Reply