Playoff Champions League. Dinamo-Glimt Onsdag 24 Aug. Kl 2100

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Gvandreassen
Posts: 2859
Joined: Thu May 26, 2011 3:03 pm
Has thanked: 459 times
Been thanked: 159 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by Gvandreassen »

Sampsted er vel i tillegg en av de med absolutt flest minutter ila en sesong. Starter alltid, blir aldri byttet av, og er sjeldent skadet. Kan hende han hadde hatt godt av en pause i blant?
Gult er kult. Grunnen er åpenbar.
Knuta
Posts: 10059
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 339 times
Been thanked: 453 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by Knuta »

Det som er bra er at Samstedt får justert seg inn til bortekampen. Han er selvfølgelig ikke skyld i alle baklengsmål i år, men han var ekstrem i fjor til å bryte ballbanen og takle i rett øyeblikk. I det siste er han mer nølende og trekker seg og blir usikker. Tror nok KK så det samme som oss og det er bare litt smårusk som må justeres inn mot neste kamp. Mvuka var nok litt overtent i går og nå er han ferdig med den kampen og har lært mye. Det som Pelle gjorde i går var akkurat det samme som Koomson gjorde i en kamp tidligere i år. Begge løper 1 meter bak spilleren i 60-70 meter uten å takle. I Koomson sitt tilfelle ble det mål. i Pelle sitt tilfelle bare flaks at det ikke ble mål. Der er f.eks Vetlesen og Hagen flinkere til å ta et gult kort for laget hvis det er nødvendig. Tror KK og Glimt fikk veldig mye lærdom av denne kampen og Zagrep skal få kjørt seg i neste kamp.
User avatar
Kvass
Posts: 350
Joined: Sat Nov 20, 2021 9:33 am
Location: Oslo
Has thanked: 32 times
Been thanked: 56 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by Kvass »

Jeg leste litt på det Zagreb-forumet som Nordlys lenket til på side 2 i denne kamptråden. Kort fortalt er mitt inntrykk at supporterne der er nokså rolige og overbevist om at dette blir lett match (kanskje til og med overkjøring) på hjemmebane. Og svært mange mener at kunstgresset var en viktig årsak til tapet i går.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 479 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by Los-Loco »

Ser ikke bort ifra at de har helt rett i det.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
User avatar
Kesseboy
Posts: 15821
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by Kesseboy »

Los-Loco wrote: Wed Aug 17, 2022 8:11 am Nei, nå må du gi deg.

Sampsted hadde ikke en god kamp i går, fair enough. Men jevnt over er han bunnsolid, en ren maskin.
Nei. Fysisk sett en maskin, ja, men det kladder skikkelig for ham når du ser på sluttproduktet. Da selvsagt målt opp mot resten av laget.

I de siste kampene har vi knapt sluppet inn mål, men Sampsteds valg er en direkte medvirkende årsak til baklengsmål (og poengtap) mot LSK, TIL og Odd, og halvanna baklengs mot Molde. Da presiserer jeg at det er valgene som gjør det, for han blir satt i en del kjipe situasjoner av et lag som ikke alltid henger like godt sammen i forsvar.

Og i går så vi ham gjøre en del av de samme valgene. Jeg liker at vi spiller med risiko, og elsker at vi gjør det mot topp europeisk motstand, men ikke sånn risiko. Sampsted er en av mine absolutte favoritter på dette laget, og en spillertype jeg absolutt vil ha i «mitt» lag, så jeg skulle ønske jeg kunne være mildere.

Av alle våre utgående bosmanspillere er Sampsted den som er lengst unna topp5-liga-nivå. Han er jo ikke gjennomført svak, potensialet er enormt, men det er fortsatt litt å jobbe med.
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
User avatar
Nordlys
Posts: 3511
Joined: Wed Feb 02, 2022 9:39 pm
Has thanked: 605 times
Been thanked: 663 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by Nordlys »

Noen med link til innmarsj og hymne? Det må foreviges et sted man kan komme tilbake til med jevne mellomrom i tunge stunder.

Følte jeg ble løfta over bakken når den ble spilt i går. Ble akkurat så sterkt som jeg trodde det ville bli.
Forumets mest middelmådige ekspert.
jonsnow
Posts: 1644
Joined: Thu Jan 22, 2009 2:45 pm
Has thanked: 466 times
Been thanked: 124 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by jonsnow »

Sampsted har lagt lista høyt med sine prestasjoner i B/G og er en av mine favoritter.

Han spiller alt, blir aldri sliten og har vært bunnsolid bak og har tatt store steg framover på banen, men i går som i desverre en del kamper denne sesongen så har han vært dårligere enn før. Altså ikke opprettholdt sin egen standard.

Det han har vært dårligere på er plassering deffansivt, for sein opp i sin man og passninger i hytt og gevær som skaper farlige sjangser til motstander og innlegg som ikke holder bra nokk kvalitet og der er han ikke alene.
Det meste av dette har vi ikke vært vant med fra Sampsted og derfor blir man litt skuffet og overrasket når det skjer. Håper han får hodet på plass fram til neste ukes kamp og er på aitt vanlige jeg for da skapes det nada i mot han.
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 479 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by Los-Loco »

Det er nettopp dét, man blir så overrasket når det skjer, som om Patrick Berg slo en feilpasning.

Selv om Sampsted ikke hadde en topp kamp i går, var han likevel milevis bedre enn fx Brice var i vår i en lang rekke kamper. Men han har lagt lista høyt for seg selv, det er riktig det.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Chris
Posts: 427
Joined: Thu May 01, 2008 5:11 pm
Been thanked: 41 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by Chris »

Bra match i går. Glimt kunne hatt en goal til. Men var mer enn heldig som slapp unna baklengs.

Det positive:
- Det er ekstremt gledelig at Glimt tidvis spiller ut lag av CL format. Det tas risiko. Og det skapes sjanser. Dette er det totalt motsatte av hva den norske Landsen har rota rundt med i årevis. Ligge bakpå og satse på en kontring eller to.

- Flere spillere er på et høyt nivå. Mest gledelig i går var IHA. Pur klasse. Offensivt. Store gode bidrag. Det varmer et fotballhjerte å se en stopper SPILLE fotball og bidra offensivt. Det skaper også trøbbel for forsvarerne. Som en kommentator pleide å si: Fotball er ferskvare. IHA er strålende god, nå. Og viser andre på benken at: Det er mulig. Synes også Høybråten var bra. Og Vetlesen og Hagen. En Hagen som ikke mannsmarkeres er bedre enn bra. Saltnes god som han pleier. Men best når han går på løp. Mvuka viser også klasse tidvis, som på innlegget. Men han har veldig mye å gå på når det gjelder innlegg og avslutninger. Pelle har klasse. Det har han vist lenge. Egentlig burde jeg nevnt flere.

- Knudsen og Co har begynt å bruke byttene: BRA!

- Publikum. Strålende. Men savner Bodø/Glimt SUPERLAG. Det er det bæste vi har i dag. Den bør synges. Av full hals.

- Dommerne. Var bra.

Litt mindre positivt:
- DZ slapp veldig veldig lett til mot slutten. Det var flere ganger de var i solid OVERTALL i feltet. Det blir en fort straffet for. Og det må ryddes opp i. Det bør ikke være så lett. Overtallet kom på Glimts høyreside. Sampsted var der, men det var knapt noen andre å se. Hvor var de? For langt skjøvet over. Eller ble det ikke jobbet godt nok hjemover av indreløper og ving?`

- Alsaker er imidlertid helt borte som kommentator. Hvor mange ganger kom han ikke med faktapunktene sine om at: Glimt har solgt gode spillere. DZ topper i Kroatia, og har vunnet serien x-ganger. Han klarer IKKE å forholde seg til kampen her og nå, og skal gjennom 10 a-4 sider med faktapunkter. Skulle ønske det var mulig å fjerne kommentatorlyden og kun høre "kampen og publikum". Ekspertkommentatoren bidro heller lite. Med ekspertvurderinger ala. hva prøver Glimt på. Og hva er DZ sitt mottrekk. Det kunne gitt norske seere muligheter for å forbedre sitt blikk for fotball. Slipp heller inn Roar Stokke og Tom Nordli som ekspertkommentatorer.

Glimt har en ok mulighet til å gå videre. Det er bare å glede seg til neste uke.
Last edited by Chris on Wed Aug 17, 2022 12:17 pm, edited 1 time in total.
Chris
Posts: 427
Joined: Thu May 01, 2008 5:11 pm
Been thanked: 41 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by Chris »

Synes også at en bør være forsiktig med å forvente at spillere skal være på sitt toppnivå. Hele tida. Og at dem som ikke er det får huden full. Noen eksempler er nå Sampsted. Tidligere Hagen og Espejord. Og til dels Saltnes. Skjerpings!

I går kunne Sampsted vært bedre, individuelt. Han hadde noe å gå på opp mot toppnivået. Samtidig havnet han flere ganger i vanskelige situasjoner. Høyresida defensivt kom i undertall flere ganger. Det kan skyldes både hva Glimt gjorde og hva DZ gjorde.
Fotball handler også om spill og motspill. Men at Samsted hadde ansvar for dette alene kjøper jeg ikke, helt uten videre. Skjøv f.eks. Glimt for mye over. Jobbet indreløper og ving godt nok bakover etc.
metamorph
Posts: 73
Joined: Mon Nov 29, 2021 12:11 am
Has thanked: 2 times
Been thanked: 27 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by metamorph »

Syns det er en uting at brukere her skal bli fornærmet på vegne av spillerne. Det som ble skrevet om Alfons av meg og andre er så utrolig langt unna «huden full»

Det er helt berettiget å påpeke mindre godt spill, på samme måte som IHA sitt gode spill trekkes frem. Det er noe annet å gjøre noen til syndebukk, men her er det altså snakk om berettiget kritikk i en kamp som Glimt vant.
Last edited by liverglimt on Wed Aug 17, 2022 1:50 pm, edited 1 time in total.
Reason: Sitering av forrige innlegg!
jonsnow
Posts: 1644
Joined: Thu Jan 22, 2009 2:45 pm
Has thanked: 466 times
Been thanked: 124 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by jonsnow »

Kan vi spol tida fram ei uke?

Æ grugleda mæ så sinnsykt til returoppgjøret at æ e små kvalm, ukonsentrert og klar ikke å tenk på så mye ainna. Fader mulighetene for CL bringer opp noen følelser man ikke får hver dag.
User avatar
Novi
Posts: 11505
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 621 times
Been thanked: 824 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by Novi »

Konkluderer med at Sampsted har vært bedre, og at risikoen blir feil når det ikke er mer schwung over angrepene :) Statistikken med balltap er interessant og bekrefter bildet jeg har etter kampen. Det ble for enkle balltap i deres boks, angrep ble ikke avsluttet, og bruddene mot er vi ikke på stasjon til og håndtere. Noen skulle blitt tatt en 'professional foul' på, mens de fleste skulle endt i avslutning.

Tror som andre at dette var knall læring. Dersom DZ møter opp på samme vis på hjemmebane tar vi dem. Dersom dette var DZ på halv maskin og at det kjøres for full maskin på onsdag, ja da blir det ille.
Una mas cerveza.
Knuta
Posts: 10059
Joined: Mon Mar 29, 2004 10:03 am
Location: Oslo
Has thanked: 339 times
Been thanked: 453 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by Knuta »

Det så vel ikke ut som DZ kjørte på halv maskin da flere spillere sleit veldig på slutten av kampen. Spiller Glimt smart i Zagrep tar de dette. Alle vi regnet vel med i vinter at AZ skulle ta oss på hjemmebane. Men Glimt stod i stormen og avgjorde i ekstra omgangene. Tror nok laget og KK lærte mye av den kampen. Ser ikke bort fra at det blir ekstraomganger neste uke. Det passer Glimt bedre enn DZ.
User avatar
Novi
Posts: 11505
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 621 times
Been thanked: 824 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by Novi »

Enig der, de ble slitne. Men lurer på om de har mye mer offensivt spill i seg og valgte og være mer safe, eller om de ikke er bedre fremover. De er erfarne nok til og ta 1-0 fremfor og satse på mål på Aspmyra (hvor vi ikke slipper inn mål) og få flere i boksen (siden vi har svært høyt målsnitt).
Una mas cerveza.
Chris
Posts: 427
Joined: Thu May 01, 2008 5:11 pm
Been thanked: 41 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by Chris »

DZ er veldig veldig gode framover. Det er soleklart at de har mye mye mye mer offensivt spill i seg. Og de er nok bedre enn de er bakover. Forventer en noe annet. Så går en på en stjernesmell.

DZ har flere kroatiske landslagsspillere. Og til dem som lurer på om Kroatia er gode - om de vil, så er svaret: JA!!!

Kroatene spiller fotball på sin måte. De er ekstremt rolige i hodet med ball: Det står helt i motsetning til ordinær norsk mentalitet med å løpe rundt med makspuls og ikke klare å ha mer enn et par trekk i laget. Landsen er et skrekk eksempel. Glimt er heldigvis noe helt annet. De er rolige med ball og vil ha den og har mange trekk med god offensiv samhandling. Kroatene har videre gjerne god teknikk. Og ofte går kampene litt i rykk og napp. Litt sakte. Før det plutselig eksploderer. De kalles gjerne Balkans Brasser.

Det at DZ så slitne ut handler nok også om at de ikke er vant til å spille på plastgress. Hjemme på eget gress blir det helt andre takter.

Samtidig vil nok Glimt få rom å kontre i. Da er Glimt ekstra gode. Det er ikke ofte en ser det i EL pga. bussparkering, men her vil kontringene komme til sin rett.

Jeg tror også Glimt er godt trent. Hele laget. Det handler derfor også om å få deres offensive spillere til å måtte jobbe hjemover. Da vil en redusere deres offensive trussel.

Tror Glimt har ok muligheter. Glimt bør søke å holde dem utenfor egen boks. For da blir det fort straffer. Og Glimt bør nok nesten for enhver pris unngå straffesparkkonkurranse. Da tror jeg Kroatene er kalde, og gode.

Det er ganske enkelt en kamp mellom et veldig veldig veldig godt samspilt lag (Glimt) mot et mindre samspilt lag med en del bedre fotballspillere (DZ).
Last edited by Sulliken on Wed Aug 17, 2022 3:24 pm, edited 1 time in total.
Reason: Sitering av direkte overstående innlegg. Skjerpings!
User avatar
Crazy horse
Posts: 8312
Joined: Sun Aug 07, 2005 7:01 pm
Location: Bjugn, men for alltid nordlending
Has thanked: 155 times
Been thanked: 232 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by Crazy horse »

Glimt vil nok måtte ri av et enormt press de første 10-20 min neste onsdag. Holder vi nullen der tror jeg sjansene våre øker betraktelig. Skulle vi få det første målet.....ja, jeg tør nesten ikke tenke tanken en gang.
Fotball er nesten alltid morsomt
User avatar
Novi
Posts: 11505
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 621 times
Been thanked: 824 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by Novi »

Da leder vi 2-0 som er den farligste ledelsen i fotball! Bør altså score et dobbeltmål :P

Men ja, helt klart viktig og holde unna. Håper Glimt møter opp med kassa fram og fortsatt tør holde ballen i laget. Hvor frustrert blir ikke DZ om de på hjemmebane ikke får ha possession i en kamp de må vinne. Vi har klart holde ballen i laget på San Siro, mot Celtic og mot AZ, så med selvtilliten på topp bør vi se det her også.
Una mas cerveza.
User avatar
Nordlys
Posts: 3511
Joined: Wed Feb 02, 2022 9:39 pm
Has thanked: 605 times
Been thanked: 663 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by Nordlys »

Knutsen sammenliknet gårdagen med hjemmekampen mot AZ med tanke på hvor jevnt det var. Borte på gresset i Nederland fikk vi kjørt oss noe voldsomt, men noe av grunnen til at jeg er litt mer optimistisk for denne kampen er at DZ er et mindre disiplinert lag enn AZ. Derfor er jeg helt sikker på at Glimt kan ta litt av brodden ut av dem om de bare greier å sette sitt eget spill fra start. DZ fant aldri ut hvordan de skulle presse stopperne våre effektivt uten å etterlate seg rom i midtbaneleddet.

Drømmen er at vi starter kampen godt og triller ball foran og rundt dem til de begynner å bli utålmodige og begynner å gamble i presset. Da er de ikke bedre organisert enn at det kan skapes store farligheter med ei vertikal pasning opp i mellomrom på en avglemt indreløper.
Forumets mest middelmådige ekspert.
Pondus
Posts: 1733
Joined: Mon Jan 04, 2021 7:07 pm
Has thanked: 79 times
Been thanked: 188 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by Pondus »

Uansett om enkelte spillere ikke leverte max I går er jeg ufattelig stolt over guttan og laget. Blir en tøff returkamp, men gidder ikke å være negativ til tross for at vi kanskje skulle hatt et eller 2.plussmål til. Guttan vil gjøre sitt ytterste i Zagreb for at dette skal gå veien. Går det bra, fantastisk, men går det ikke så får vi likevel en meget heftig høst med europaspill på et høyere nivå enn der vi var i fjor.
Så laget tar steg hele veien. At Glimt i det hele tatt er i denne situasjonen med CL playoff overskygger eventuelle mangler i kampen i går. Helt sykt at vi er der vi er. Synes på mange måter at kampen i går er den beste vi har hatt i år når man tenker på motstander og ikke minst det mentale presset for å levere på et slikt nivå.

Klarer vi og holde hodet kaldt og ikke bli overkjørt som mot Roma borte kan alt skje. Vil se at vi starter presspillet rundt midtstreken og ikke slipper de så langt ned at vi parkerer bussen. Kjøre samme intensiteten som i går og stresser de hele tiden fordi de har gode tekniske spillere så får de ro med ballen er de farlige. Samtidig så så vi i går at flere av deres spillere var fysisk i kjelleren. Får vi skudd i mot rett utenfor 16 kan det bli livsfarlig. Flere med strøken skuddteknikk på dette laget. Enten mål eller billig straffe i form av hands i feltet. Ta kontringer helhjertet uten nøling og prioritere å fullføre avslutninger så vi unngår brudd i mot.
Multatuli
Posts: 534
Joined: Sun Aug 29, 2021 11:06 am
Has thanked: 211 times
Been thanked: 236 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by Multatuli »

I just read on the Dinamo Forum:

Interesting that most fans of Glimt and most fans of Dinamo think that their team has the best chance to go through to the next round.

Most Dinamo fans think that Glimt is only good at home because of the plastic pitch. They compared it to iceskating and are certain that on a normal pitch (their pitch) they win relatively easy.
The reasons are that Glimt is bad at away games and that the Dinamo players are individually far more skilled then the Glimt players (wich are not very good football players, they only looked good because of the plastic pitch). Glimt is not as good as Ludogorets and Dinamo won that also.

Their only problems (according to them) are:
- their best player is suspended because of the yellow card
- they have no real leftback
- Glimt players run a bigger distance and looked more fit
- Glimt has patrons in their game and better teamplay

But overall Dinamo will win because they have far more skilled players and Glimts defense is bad.

Nice to read that Kjetil also compared the game with the game against AZ, because as I said before I think that Dinamo and AZ are on an equal level.

I dont know about you lot, but I cant wait till the return game starts. Heia Glimt :glimt
MhepA
Moderator
Moderator
Posts: 10481
Joined: Thu Sep 15, 2005 6:15 pm
Has thanked: 6 times
Been thanked: 176 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by MhepA »

Redigert.
En gang Glimt, alltid GLIMT!
liverglimt
Site Admin
Site Admin
Posts: 10805
Joined: Sun Apr 17, 2005 1:45 pm
Has thanked: 2315 times
Been thanked: 385 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by liverglimt »

Skal vi holde oss til norsk?
@liverglimt
User avatar
Los-Loco
Posts: 7363
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 479 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by Los-Loco »

Glimts siste bortekamper i Europa:

Zalgiris 1-1
Linfield 0-1 tap
Klaksvik 1-3 tap
Roma 0-4 tap
AZ 2-2

Av disse er det kun kampen mot AZ som er et noenlunde anstendig resultat. Resten var shait. Skjønner godt at Dinamofansen mener vi vil slite på naturgresset. I serien har vi bare spilt tre bortekamper på naturgress (FKH, Hamkam, og Sandefjord). Og av dem er det bare mot FKH vi overbesviste (4-1). De to andre kampene var ganske dårlige, og alle tre kampene var uansett mot motstand MYE dårligere enn Dinamo. Så statistisk har de rett; for tiden er vi elendige på naturgress, og vi er elendige på bortebane i Europa.

Så vet selvsagt vi at dette laget har et nivå inne som Dinamo vil få store problemer med hvis vi klarer å hente det fram. Spiller vi som mot Celtic borte eller Roma borte (førstekampen), da slår vi dem. Men det er gått noen måneder siden de kampene der.
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
OTH
Posts: 2272
Joined: Wed Mar 02, 2005 5:14 pm
Location: Fræna
Has thanked: 153 times
Been thanked: 88 times

Re: Playoff Champions League. Glimt-Dinamo. Tirs.16 Aug. Kl 2100

Post by OTH »

Los-loco: hamkam har plast, ellers er jeg enig
Romsdaling med Glimt Hjerte
Trofast i medgang og motgang
Post Reply