Glimt suger - KIL ruler

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Glimt suger - KIL ruler

Post by J I P »

Krigen er i gang

Rune Nilsen startet den med følgende artikkel.
http://www.an.no/meninger/article1312004.ece

Kongsvingers ære forsvares av Stig Atle Bakke i Glomdalen
http://www.glomdalen.no/kil/article1316072.ece

Sitat: Laget ditt rykker ned. Hedningene, som du kaller KIL, rykker opp. Fordi de er det beste fotballaget - og fordi de ikke er størst i kjeften.
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1290
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Post by Buster »

Dette blir jo helt patetisk. Hvorfor skal vi lage en ordkrig mot folk fra Hedmark. De er jo rolige, hyggelige og stillferdige mennesker, og sikkert gode supportere også. Vi skal bare slå laget deres i fotball over to kamper. Det er alt!

PS:
Artikkelen til Rune Nilsen er publisert søndag kveld 23:00. Det høres ut som om han har hatt en dårlig helg!
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
rubired
Posts: 7
Joined: Wed Nov 03, 2004 10:30 am

Post by rubired »

Godt sagt, Buster! La oss ikke gjøre dette til en krig og for all del ikke til matematikk. Ingen forhåndsberegninger kan påvirke utfallet av kampene og hvem bryr seg om hva Skeie eller en bakfull journalist måtte mene?

Uansett hva som skjer i kvalik-kampene, vil i alle fall ikke vår elskede Skogheim føle noen skam! Han har gjort en sabla god jobb i KIL og han har utrettet noe så nær mirakler i løpet av to år. Kvalik er uventet og meget gledelig bonus for KIL. Sandefjord hadde jo allerede innkassert 3. plassen :roll: så vi var ganske innstilt på at det skulle bli 4. plass på laget i vårt hjerte.

Vi gleder oss vilt til kampene! Velkommen til Gjemselund Stadion(ikke Gjemselunden!) Hvis økonomien tillater, kommer vi gjerne på returbesøk til Bodø! :D
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Blir for teit med en sånn artikkel. Det gjenspeiler i alle fall ikke mine meninger! Blir kun dumt å starte en ordkrig. Eneste Rune Nilsen gjør med dette, er å FYRE OPP kongsvinger!

Vi BØR slå Kongsvinger over to kamper, men om vi gjør det er jo en annen sak. Unødvendig å dra inn geografi og gammelnorsk historie her...


Jeg ønsker i alle fall Kongsvinger lykke til, men satser på at Glimt klarer dette!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Post by Merete »

Kenneth wrote:Blir for teit med en sånn artikkel. Det gjenspeiler i alle fall ikke mine meninger! Blir kun dumt å starte en ordkrig. Eneste Rune Nilsen gjør med dette, er å FYRE OPP kongsvinger!
Synes begge artiklene var morsomme, jeg. Dette er harmløs spas. Ironi. Vi må vinne kampen på tribunen mot heller sedate hedmarkinger...! Jobber forresten sammen med flere hedmarkinger. Ta det med ro: Det er ingen enkel jobb å fyre dem opp! :)
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Samtykker med Merete, dette er ingen ting og hisse seg opp for. Bare uskyldig morro mellom 2 middelmådige journalister.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16608
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 995 times
Been thanked: 780 times
Contact:

Post by Sulliken »

Det er jo litt ufint av nilsen å drite ut hele kongsvinger på den måten. Jeg har faktisk bodd der i et halvt år i 1998. Da spilte KIL i Eliteserien..
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
GaleMathias
Posts: 138
Joined: Sat Feb 21, 2004 4:43 pm
Location: Trondheim

Post by GaleMathias »

Mye kosegutter her nå.... Vi skal knuse kongsvinger, voldta damene demmes og gjevne byen med jorda når vi drar derfra!! :guns
Blue is the color, football is the game! We`re all together, and winning is our aim!! Chelsea! CHELSEA!!
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Jeg synes det var en artig komentar fra nilsen.. Men poenget hannes er rett det er nå det gjelder ikke finspill vi blir glad av men kun en ting det er og vinne
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Post Reply