Gåre ut

Moderators: Sulliken, Larsen

Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Vi kan vel uansett stryke Rune Skarsfjord fra lista. RBK har nå offentliggjort at han skal være assistentrener i RBK ut 2005, sammen med Nils Arne Eggen(sic.). Per Joar Hansen blir hovedtrener ut 2005.

Da blir det vel Ivar Morten da... :lol:
El Cid
Posts: 1094
Joined: Tue Mar 02, 2004 7:49 pm
Location: Oslo, Bjølsen Valsemølle

Post by El Cid »

Synes det er positivt at han går tilbake til stillingen som han er god i, og dessuten har motivasjon til å ha. For det var ikke akkurat en villig Gåre som ble hovedtrener for noen år siden.
Bor du på Østlandet? Bli medlem du også!
http://www.glimtsupporter.com
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Trapattoni wrote:Vi kan vel uansett stryke Rune Skarsfjord fra lista. RBK har nå offentliggjort at han skal være assistentrener i RBK ut 2005, sammen med Nils Arne Eggen(sic.). Per Joar Hansen blir hovedtrener ut 2005.

Da blir det vel Ivar Morten da... :lol:
Optimist :lol:

Da er det vel duket for Bjerk??

Det har jeg ikke helt troen på....hadde liksom sett for meg en med et helt nytt perspektiv på hva som må gjøres...
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Fra Glimt.no:
Carlsen wrote:Det er ingen bitre følelser i avgjørelsen som er tatt, tvert i mot, dette er en avtale som er gjort i forståelse mellom begge parter.

Når nå Øystein går tilbake til jobben som spillerutvikler, vil klubben få tilbake en stor og viktig ressurs i jobben med å utvikle talenter i egen klubb.

Styret vil nå intensivere arbeidet med å få inn en ny trener i Bodø/Glimt så fort som mulig.
Link:
http://www.glimt.no/index.php?lang=nor& ... 25bc96e30d

Da kan det ikke være ny trener som skal annonseres om ca 15 minutter, da er det vel en redegjørelse for hva som egentlig har skjedd og prossensen videre?
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Forresten, er det noen som vet hva Sture Fladmark driver med nå? Han gjorde jo en glimrende jobb i Lyn før Johnny Hanssen & Co. sørget for å kvitte seg med mannen. Han kan jo evt. overta Aalesund når Normark kommer hit. Fladmark er jo fra Aalesund....
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Hørte nettopp på radio3 at de senere skulle snakke om hvorfor Gåre trekker seg om Glimt trener.

Dermed konkluderer jeg med at det var kun det pressekonferansen kl.14.oo gikk ut på, ingen ny trener klar med andre ord.
Guest

Post by Guest »

Hvem håper dere på som ny trener i Bodø da ? Eller mere relevant , hvem ser dere på som realistisk å tro på som ny Glimt-ttrener ?

men det blir vel kanskje ikke noen ny trener på plass hos dere før divisjons-statusen er klar til helga ?

jaja , TIL og Glimt på trenerjakt samtidig ........ :?
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Post by Vegard »

Nei, jeg tror også divisjonsstatusen må være på plass før ny trener lanseres.
User avatar
Kongen
Posts: 3
Joined: Wed Nov 03, 2004 7:20 pm
Location: Tromsø

Post by Kongen »

dersom Glimt går på en smell og går ned blir det vel vanskelig for klubben å få en trener med ett kjent navn til klubben.
da er det vel kanskje nærliggende å tro på ett lokalt navn ? dersom det er noen lokale alternativer ?
Blir spennende å se hva som skjer fremover for de to beste lagene i nord-Norge.Både på og utenfor banen 8)

hilsen Kongen 8)
User avatar
Los-Loco
Posts: 7366
Joined: Thu Feb 26, 2004 9:27 am
Location: Bodø
Has thanked: 480 times
Been thanked: 914 times
Contact:

Post by Los-Loco »

Kongen wrote:Blir spennende å se hva som skjer fremover for de to beste lagene i nord-Norge.Både på og utenfor banen 8)
Så sant så sant! Skal følge nøye med på både Glimt og Alta i tiden framover! :glis

Los-Loco har talt!
"Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som mennesker, men at mennesker skal begynne å tenke som datamaskiner!" Sydney Harris
Mariasha
Posts: 2715
Joined: Mon Feb 23, 2004 7:29 pm
Location: Oslo
Has thanked: 66 times
Been thanked: 41 times

Post by Mariasha »

Los-Loco wrote:
Kongen wrote:Blir spennende å se hva som skjer fremover for de to beste lagene i nord-Norge.Både på og utenfor banen 8)
Så sant så sant! Skal følge nøye med på både Glimt og Alta i tiden framover! :glis

Los-Loco har talt!
Haha! :D Den fikk meg til å le høyt :p Føler meg alltid litt dum når jeg sitter helt alene foran en dataskjerm og ler, men noen ganger må det til!

Er vel ikke så mye annet å si enn det som har blitt sagt før i denne og andre tråder om akkurat den saken.. Er akkurat like spent som de fleste andre på hvem det blir! Håper på Normark, men tror ikke det..
Guest

Post by Guest »

Los-Loco wrote:
Kongen wrote:Blir spennende å se hva som skjer fremover for de to beste lagene i nord-Norge.Både på og utenfor banen 8)
Så sant så sant! Skal følge nøye med på både Glimt og Alta i tiden framover! :glis

Los-Loco har talt!
hahaha , veldig morsomt , men nå skal vi vel ikke ha en avsporing her skal vi vel ? :mrgreen: Får vel for din skyld håpe du slipper å følge Alta og Glimt i samme divisjon neste år da....selv om du kanskje fortjener det etter den frekkheten der :glis :glis

nei , men fra spøk til alvor. Normark kommer vel neppe (?) , spørs vel om Glimt har råd til å kjøpe han fri og om han vil akkurat nå?
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

Ivar Morten Normark er uaktuell til å ta over for Gåre nå.
Det var vel ikke spesielt uventet.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_ ... 48330.html
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Nå skal Fredrikstad ha pressekonferanse kl. 15 i dag. Tema: Hovedtrener! Har vanskelig for å tro at dette har noen sammenheng med den ledige jobben her i Bodø, men det er jo lov å håpe.... :?
User avatar
Vegard
Posts: 2898
Joined: Sun Apr 04, 2004 5:22 pm
Has thanked: 37 times
Been thanked: 19 times
Contact:

Post by Vegard »

Ja, det ville nesten være for utrolig... :?:
User avatar
Novi
Posts: 11505
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 622 times
Been thanked: 824 times

Post by Novi »

By Riise er da ikke helt uaktuell?
Una mas cerveza.
Champ
Posts: 319
Joined: Thu Mar 18, 2004 12:23 am
Location: Bodø

Post by Champ »

Tror nok Glimt skal slite for å får en trener av ypperste kvalitet. By Rise eller Knut T Eggen kan vi nok bare drømme om. Blir det 1.div har jeg mest tro på at Jan E Bjerk blir ny hovedtrener.
Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Post by Trapattoni »

Champ wrote:Tror nok Glimt skal slite for å får en trener av ypperste kvalitet. By Rise eller Knut T Eggen kan vi nok bare drømme om. Blir det 1.div har jeg mest tro på at Jan E Bjerk blir ny hovedtrener.
Vel, KT Eggen fortsetter ihvertfall i FFK. Som assistent under Drillo!
Sven-Rune
Posts: 3032
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 306 times
Been thanked: 168 times

Post by Sven-Rune »

Eggen meg her, og Eggen meg der...
Fikk med meg at unge Eggen ble kåret til årets trener i tippeligaen.
Hvorfor det? Hva har han bevist? Laget han trente før sesongen lå suverent på bunn i sommer, og hva skjedde etterpå? Joda, da fikk han et nytt lag!!! Årets innkjøper hadde kanskje passet bedre!!
Glad han blir i Østfold!

Sven-Rune, med hjertet i Glimt.
Guest

Post by Guest »

ønsket meg ivar morten normark men siden dette er uaktualt så kanske vi skal satse på skarsfjor.
OJ :O han er også uaktuel så jeg vet ikke hva som skal skje nå
J I P
Posts: 15506
Joined: Mon Feb 23, 2004 8:32 am
Location: Oslo
Has thanked: 164 times
Been thanked: 416 times
Contact:

Post by J I P »

puggsy' wrote: OJ :O han er også uaktuel så jeg vet ikke hva som skal skje nå
Jeg vet det. Staurvik blir hovedtrener med Stjerno som assistent.

http://n3sport.no/03/organisation.asp?W ... 116&Id=365
*******************
Medlem av FK Bodø/Glimt
Medlem av GLIS
Sesongkort på J
Stående, syngende og ikke like billettlaus i London (heia Arsenal)
******************
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1292
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 184 times

Post by Buster »

Jeg skulle likt å se Ørjan Berg på den lista. Han er på tampen av sin karriere, og det er få Glimt-spillere som har mer erfaring enn Ørjan. Han vil være en naturlig trener for oss.
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Buster wrote:Jeg skulle likt å se Ørjan Berg på den lista. Han er på tampen av sin karriere, og det er få Glimt-spillere som har mer erfaring enn Ørjan. Han vil være en naturlig trener for oss.
Men er han trener typen ? Er ikke alle som er gode spillere som også er gode trenere? Jeg tror nok Cato Hansen vil bli en bra trener med årene.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Vel, jeg ser vel ikke for meg verken Staurvik eller Stjerno som trenertyper. Hvor entusiasmen skal komme fra med disse to lurer jeg på. Men det var jo for så vidt ingen andre på lista med forbindelser til Bodø/Glimt.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Joakim
Posts: 189
Joined: Fri Aug 27, 2004 3:09 pm
Location: Trondheim
Contact:

Post by Joakim »

Ørjan Berg? som trener? Tror ikke Ørjan er noen trener-type. Han er altfor stillfaren av seg. Selvfølgelig en viktigdel av miljøet innad i et lag, men han er ikke den mannen som roper høyest, og det er vanligvis de som høres best som også er de beste trenerne. Gi Ørjan en annen rolle enn trener, dersom dere vil hyre han når han er ferdig hos oss.
Ørjan kunne sikkert passet bedre som en fotballfaglig konsulent, enn som trener.
Trofast i kvitt og svart
Post Reply