All Info Glimt-KIL!-kamptråd!

Moderators: Sulliken, Larsen

User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16626
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Post by Sulliken »

Masinga wrote:Kanonbra 1. omgang av Glimt! Endelig ser vi den intensiteten vi har savnet i hele år.

I 2. omg. skal Glimt spille hjemover i medvinden. Håper Glimt får minst ett mål til. 2-0 ledelse og 5 min. igjen blir litt for nervepirrende.

Da trur jeg jeg vil være i nærheten av å få hjertefeil.. :mrgreen:
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

Jeg er sikker på at trenerteamet i pausen banker inn i spillerne å gå for 3-0, gjerne 4-0 tidlig. Ellers blir jeg vel innlagt på Feiringklinikken.
Masinga
Avedis
Posts: 348
Joined: Thu Mar 25, 2004 8:22 am
Location: København

Post by Avedis »

Vi nærmer oss! Men ennu kan mye skje! Føler meg ikke trygg før dommern blåser av...jo, dette MÅ gå bra
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

Yesssssssssssss!

Kontrakten er sikret! Grunnsolid av Glimt. Endelig så vi spillerne slik vi liker dem. Berg, Ludvigsen, Andrè Hansen, Stig Johansen, forsvaret, alle. Og Råstad var svært god som defensivt anker. Endelig virket ikke skaden å hemme. Stian Theting har et stykke fram før han fungerer i denne posisjonen, noe som har virket inn på Glimt i år.

Og hvilket mål av Trond Olsen!

Kongsvinger skal ha honnør for den spenningen de skapte i denne kvaliken. Ikke før Runar Berg satte spikeren var noe endelig avgjort. KIL ga aldri opp og viser at det bor mye i laget. Hvis da ikke Glimt kan forsyne seg av noen spillere her!
Masinga
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16626
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Post by Sulliken »

DEILIG!!!!!


4-0. 4 nydelige mål og videre tippeligaspill

Deilig for Runar at han virkelig fikk revansjert seg med å sette et endelig punktum.

Skynd dere å fyll bensin.. Shelltipset gikk jo inn

DEILIG!!!!!!! :glis :glis :glis :glis :glis :glis :glis :glis :glis :glis
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
Sven-Rune
Posts: 3032
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 306 times
Been thanked: 168 times

Post by Sven-Rune »

AMEN !

Sven-Rune, med Glimt i hjertet. -og nytørka øyne....
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Akkurat kommet hjem fra Aspmyra!

Hva skal jeg si, er så letta, er så glad :D

Måtte åpne en feiringspils straks jeg kom hjem, det var lekestue på Aspmyra idag :D
Tarin
Posts: 449
Joined: Mon Mar 22, 2004 2:54 pm
Location: Volda, Møre og Romsdal

Post by Tarin »

JAAAAA!!! Ereksjon! (nesten, da).

Er så fette synd at jeg ikke hadde penger til å dra til Bodø.
Men det er spilt melk! I dag skal det festes! Tippeligaen er ikke kvitt oss!
Tippeligaen 2008.
Gule Ørn
Posts: 1814
Joined: Tue Jun 15, 2004 7:14 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by Gule Ørn »

tørker gledestårer fra en fantastisk Glimt kveld.. Utrolig at de skorte 4! Glimt beviser at de holder tippeliganivå!

minuset er oppmøte fra publikum..2700 tror jeg det var, på en kamp som kanskje var avgjørende for Glimt som toppklubb. Ellers er jeg veldig fornøyd med de som møtte opp, utrolig bra! :wink:

Vi er i tippeligaen neste år og! :glis
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Denne kampen viser jo at Glimt kan når de vil, bare de girer seg godt nok opp! Tenk om de kunne vært sånn hele neste år?!

Helt utrolig deilig følelse at Glimt fortsatt er med, sitter og ser opptak av kampen nå. Det er jo helt klart hvem som var best!
på børsen i avisa nordland bør ingen få dårligere enn 5, og det kun for vilje, guts og innsats!
Kenneth
Posts: 2634
Joined: Sat Feb 28, 2004 12:17 pm
Location: Bodø

Post by Kenneth »

Fra Oslo wrote:På børsen i avisa nordland bør ingen få dårligere enn 5, og det kun for vilje, guts og innsats!
Glimt spilte sykt bra til tider! Svært morsomt å se på en god Glimt-kamp igjen. Eneste spilleren jeg mener ikke var bra idag, var Langnes... så ut som han hadde smurt zalo på hanskene! Bomma flere ganga også...

Ellers supert! Er så glad nå!!!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."

-Bill Shankly-
El Cid
Posts: 1094
Joined: Tue Mar 02, 2004 7:49 pm
Location: Oslo, Bjølsen Valsemølle

Post by El Cid »

VI SLO BØNDA!!!! NÅ ER DET FAEN MEG TA FULL FEST PÅ TORSHOV! BODØ/GLIMT FØRR EVIG!!!

Men seriøst, har aldri sett en slik innsats som gutta gjorda idag! De gav aldri opp og knuste all motstand! Vi hadde vunnet serien om de hadde gjort slik i hver kamp!
Bor du på Østlandet? Bli medlem du også!
http://www.glimtsupporter.com
User avatar
Thomahawk
Posts: 156
Joined: Mon Feb 23, 2004 3:09 pm
Location: Oslo

Respekt!

Post by Thomahawk »

Mye er tiligitt nå. Glimt viser det jeg har savnet i år, og det beviser bare at det er der, det må bare komme fram. All respekt til spillere og trenere for denne kampen her. Nyt oppholdet, og lær av feilene vi gjorde i år, så er stiller vi stærkere til neste seson.

Thomahawk, skåler for Glimt i kveld!

P.S. Fy faen for et mål av Trond!
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Pratet med en kompis i pausen og han lurte på hva som var skjedd her oppe i bodø den siste uken for dette laget var ikke til og kjenne igjen fra sist helg..
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1291
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Post by Buster »

4-0 nå skal jeg bare sove - lenge!!! Bare en liten kommentar: NRK hadde 6-3 i sjanser mellom Glimt og KIL???!!!??? Han som telte sjansene måtte ha sovnet.
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
User avatar
gull_haar
Posts: 428
Joined: Sat Jun 05, 2004 9:56 pm
Location: Bærum, Gjettum

Post by gull_haar »

GRATULERER Glimt me seieren. :D Æ va på jobb så æ fikk ikke vært på Aspmyra. :( Men æ fikk snik sett på tv2. Fikk me mæ alle målan botrsett fra Trond Olsen sitt. Å d va jo d bæste måle.
User avatar
milla
Posts: 896
Joined: Tue Jul 20, 2004 9:38 pm
Location: Bartebyen

Post by milla »

Æ må bærre si at æ elska bodø/glimt! Hadde vært der uansett om de hadde rykka ned! En ekte supporter e der i medgang og motgang!
Glimt - i medgang og motgang
DGHmedlem nr 19, drakt nr 5 :D
Medlem av Musketøsene
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

AMEN Dette var årets beste Julegave på forskudd!"!!
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1291
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Post by Buster »

Det er helt utrolig for en forskjell. En kamp mellom katastrofe, og bare en dårlig sesong. Alle gjorde en fantastisk innsats i går - ALL honør til spillerne.
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Noen raske inntrykk etter kampen:

Langnes:

Skremte vettet av meg ved et par anledninger, lurte nesten på om han skulle si "vart du skræmt no??!


Paulsen:

Jeg var bekymret for at han skulle få 2 gule og dermed bli sendt av banen, mannen var klar for å kjempe det var helt sikkert.
Han valgte sannelig rett kamp for å sette sitt debutmål i eliteserien :)

Kjølner og Hansen:

Kjølner header unna ALT!
Solid er ordet angående begge to.

Brekke

Ingen kamptrening men har ingen problemer på sin side.
Synd at han har vært så skadeplaget.


Råstad
Flott å ha ham tilbake, setter noen viktige taklinger.
Morsomt da han får ballen upresset fra ganske langt hold, flere publikummere på Adidas gauler "SKYYYT"-----> virker som han reagerer på oppfordringen og så sender han avgårde et skikkelig elendig skudd :lol:

Runar Berg

Retter opp det dårlige inntrykket fra første kampen mot KIL til gangs.
Kroner det hele med et nydelig mål på slutten og gjør dermed at Shell tipset går inn.

Hanssen

Hva skal Glimt gjøre nå når han har spillt sin siste kamp??
Ingen løper så mye som han!!

Johansen
Satt å håpet på at han skulle få et mål selv også helt på slutten, jobber og sliter og spiller gjennom Ludvigsen på det utrolig viktige 1-0 målet.

Olsen

Hallo??
Hva skjedde da han satt inn 3-0?
Skjønte ingenting da det skuddet gikk inn og jeg tror sannelig ikke han skjønte det helt selv heller.
Kanonmål!

Ludvigsen

Scorer mål og leker seg tidvis med KIL.
I andre omgang drar han en skikkelig lekkerbisken rett foran meg der jeg satt på adidas. Han får ballen feilvendt med en forsvarer i ryggen, hælsparker ballen mellom bena(tror jeg, gikk ganske fort det der) snur seg og løper rundt forsvareren som ikke skjønner noenting-NYDELIG!
Sven-Rune
Posts: 3032
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 306 times
Been thanked: 168 times

Post by Sven-Rune »

Skal kose meg medkampen en gang til l i kveld. ÅÅÅÅÅÅ det var så deilig!

Riktige kampen å sette sitt debutmål i eliteserien.... Vet ikke om kvaliken teller som eliteseriekamp!! -men, det gjør ingen ting. Det var herlig å se hvordan hele gjengen KJEMPET! Vi kan jo bare lure på hvorfor de måtte ha kniven på vei gjennom strupen før det skjedde?? Dog, herlig med en sånn knusende seier, ståpåvilje og alt det der, som siste minne før vinteren!
Eneste som skuffet i går, var at det ikke kom flere på Aspmyra!!
Håper dere kan jobbe med folket i byen i løpet av vinteren sånn at intet sete er tomt neste år!

Sven-Rune, med Glimt i hjertet. (og nå håper jeg at jeg får sove om nettene igjen!!!)
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1291
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 177 times

Post by Buster »

Larsen wrote:I andre omgang drar han en skikkelig lekkerbisken rett foran meg der jeg satt på adidas. Han får ballen feilvendt med en forsvarer i ryggen, hælsparker ballen mellom bena(tror jeg, gikk ganske fort det der) snur seg og løper rundt forsvareren som ikke skjønner noenting-NYDELIG!
Jeg så den i reprise på tv, og det var en tunell. Helt enig: NYDELIG. I den grad det går an å gi bestemannspremien til en enkelt spiller, når laget til de grader spiller som et godt lag, må det bli Ludde. Kanskje nettopp fordi han knuste det komplekset som har ridd oss siden august, og endelig scoret på en sjanse. Ikke en spesielt stor sjanse, men ingen dikkedarier, han bare la ballen i lengste hjørne og vi var et vinnerlag igjen. Heia Glimt!
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
User avatar
Sulliken
Moderator
Moderator
Posts: 16626
Joined: Thu Apr 15, 2004 3:47 pm
Location: Kløfta
Has thanked: 998 times
Been thanked: 786 times
Contact:

Post by Sulliken »

Det som gleder meg mest er ikke det faktum at vi scorer fire, men at det er fire forskjellige målscorere. da blir gleden liksom spredt.. hvis noen skjønner logikken..


Larsen: Det var ikke publikum som fikk Olav til å fyre av det "skuddet".. Han er vel inne på sidene her og leste min "spådom" hehe

Skikkelig lettet nå, har sovet i 13 timer.... har vært lite med søvn siste uka.
The North belongs to Bodø.
-Faris Moumbagna
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Sven-Rune wrote:Skal kose meg medkampen en gang til l i kveld. ÅÅÅÅÅÅ det var så deilig!

Riktige kampen å sette sitt debutmål i eliteserien.... Vet ikke om kvaliken teller som eliteseriekamp!! -
Vet ikke om kvallik gjelder...det var i alle fall tv2nettavisen akkurat den opplysningen var hentet fra:

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tipp ... 302371.ece
Buster wrote:eg så den i reprise på tv, og det var en tunell. Helt enig: NYDELIG. I den grad det går an å gi bestemannspremien til en enkelt spiller, når laget til de grader spiller som et godt lag, må det bli Ludde. Kanskje nettopp fordi han knuste det komplekset som har ridd oss siden august, og endelig scoret på en sjanse. Ikke en spesielt stor sjanse, men ingen dikkedarier, han bare la ballen i lengste hjørne og vi var et vinnerlag igjen. Heia Glimt!
Nettopp, denne gangen gikk ballen inn istedet for stang ut eller noe sånt.
Utrolig viktig at det kom et mål så tidlig. Jeg vil jo også påpeke at min generelle helsetilstand hadde vært betraktelig værre om Glimt hadde måttet vente leeenge før det ble mål.

Ludvigsen var viktig og kjempegod i går ingen tvil om det!
som jeg også skrev i "Sesongen 2005"-tråden som Come On U Spurs startet. Glimt må umiddelbart se til å gi den mannen en ny kontakt.
Sulliken wrote: Det var ikke publikum som fikk Olav til å fyre av det "skuddet".. Han er vel inne på sidene her og leste min "spådom" hehe
Hehe kanskje det :lol:
Åssa
Posts: 299
Joined: Mon Oct 18, 2004 8:52 pm
Location: Hamar
Has thanked: 1 time
Been thanked: 25 times

Post by Åssa »

Halleluja!! No slæpp æ to eliteserielag fra Hedmarken!! Tror ikke hamarsingene hadde vært til å leve med om vi gikk ned.

Med Olsen og Ludvigsen har vi to KANONVINGER. Hvis Åssa får litt form på ting ser vingsaken grei ut. Så har vi jo en ny/gammel spiss på tur nordover. Det værste blir å erstatte Andre Hanssen. Jeg tror vi satser på Ørjan jeg...

Men no må vi stå på å holde entusiasmen fra kampen, og engasjementet fra de siste ukene her på forumet. La Glimtledelsen få noen av de beste innleggene herfra (Dette kan sikkert dere administratorer ordne). Her må det jobbes knallhardt både på og utenfor banen frem mot neste sesong. Jeg synes vi bør presse Glimt-ledelsen på å skape entusiasme rundt laget. Klarer ikke de det, bør de ansette noen i en deltidsstilling for å kjøre saken.

Så håper jeg på mye aktivitet på forumet i ukene fremover. Stå på!!
Post Reply