Noen artikler om Glimt

Moderators: Sulliken, Larsen

Post Reply
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1292
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 184 times

Noen artikler om Glimt

Post by Buster »

Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
Sven-Rune
Posts: 3032
Joined: Fri Mar 26, 2004 10:00 pm
Location: Tønsberg
Has thanked: 306 times
Been thanked: 168 times

Post by Sven-Rune »

Og ikke så hyggelig kanskje....

http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article? ... 50249/1003

Sven-Rune, med Glimt i hjertet.
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Sitat fra artikkelen:
"Skal han fortsette i Glimt, må klubben være villig til å satse hardere enn i år.
– Klubben må være tydeligere på hva den vil. Den må ha et mål om å komme tilbake i toppen av norsk fotball, sier Kjølner."

Selvsagt gidder ikke Fredrik Kjølner å spille for en klubb som ikke har ambisjoner om å etablere seg i toppen av norsk fotball. Finnes det noen fotballspillere som gidder det?
TheClansman
Posts: 136
Joined: Sat Sep 11, 2004 10:15 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by TheClansman »

Her er en artikkel til:
http://www.radio3.no/les/3141.html

Det er mulig at det bare er jeg som er helt på "tuppa", men denne artikkelen fikk meg skikkelig forbannet. :evil:

Jeg ser på dette som nok et eksempel på at ledelsen i glimt fullstendig mangler kunnskap/forståelse for dette med mediahåndtering.

Etter at vi berget plasse i eliteserien, så hadde jeg et STORT håp om at glimt-ledelsen skulle evaluere årets sesong, og der tror jeg det er mange ting å ta tak i, og vise oss at de ønsker å fremstå som en klubb som engasjerer og tenker offensivt på alle områder.
I steden så oppfatter jeg Gunnar Carlsen's utspill som kritikk av publikum/bodø's befolkning, (selvfølgelig har det vært for lite folk på kampene).
Men jeg mener at det kom 2700 til Aspmyra på lørdagen, PÅ TROSS AV glimts prestasjoner i år :!:
Ikke stå der og tvinne tomler og si det er ikke sikkert det er grunnlag for oss i eliteserien :!:
Si heller: Vi ønsker å være et positivt forbilde for barn og unge i nordland, (eller hele norge for pokker :twisted: ), vi ønsker å vise oss som gode ambassadører for Bodø, vi har gått i oss selv og funnet ut at vi bla. bla bla.

Det jeg prøver å si før jeg skriver meg helt bort er at de må slutte å syte og klage på et publikum som pr. tiden ikke er der, for jeg tror faktisk at hvis de gjør de rette tingene og er positive utad så "vinner" de publikum tilbake.
Og supportere/tilhengere som er "vunnet" tilbake vil bli mye mer engasjerte og lojale enn de som må "skremmes" til Aspmyra.

Før noen påpeker at media har en tendens til å vri på ting som blir sagt, og at det sikkert ikke var slikt Gunnar Carlsen mente det, så vil jeg si at hvis man er dyktig på mediahåndtering så får man på trykk det man mener!!

Huff, jeg overreagerer helt sikkert, men jeg er gla' i klubben jeg :oops:
TheClansman
User avatar
Buster
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Vinner av Norsk-tab.konk.2004
Posts: 1292
Joined: Wed Mar 10, 2004 9:53 am
Location: Kristiansund
Has thanked: 11 times
Been thanked: 184 times

Post by Buster »

Gunnar Carlsen virker som en fin fyr, men han slår meg ikke som den fødte sirkusdirektør. Glimt trenger litt galskap eller litt sirkus om du vil. Noe som gir overskrifter, og trekker folk til Aspmyra. I tillegg var jo DGH helt nystartet i år, og det bør være mulig å få mer fart i supporterklubben til neste år. Det er jo in å være fotballsupporter nå, og alt ligger egentlig til rette for å få en hel ny generasjon av Nordlendinger til Aspmyra kledd i gult!
Livet er ikke bare en fest, det er også en dans på roser.
User avatar
Kesseboy
Posts: 15821
Joined: Mon Aug 30, 2004 12:14 pm
Location: Bodø
Has thanked: 1215 times
Been thanked: 1103 times

Post by Kesseboy »

Sirkus... det første jeg tenker på da er Mini og Ivar Hoff. Ligger an til skandinavisk open i minigolf for skjeggete overvektige kvinner i pausene da... :?
Når du forventer det verste. Venter på at det skal skje. Og så skjer det.

Glimtfølelsen.
Post Reply