Glimt henter stopper fra Rosenborg?

Moderators: Sulliken, Larsen

Trapattoni
Posts: 7211
Joined: Tue Mar 16, 2004 4:14 pm
Location: Bodø
Been thanked: 1 time

Glimt henter stopper fra Rosenborg?

Post by Trapattoni »

Et VELDIG ubekreftet rykte sier at Glimt er i samtaler med Torjus Hansén fra Rosenborg.
User avatar
Novi
Posts: 11467
Joined: Thu Apr 01, 2004 4:56 pm
Location: Dallas, TX
Has thanked: 606 times
Been thanked: 800 times

Post by Novi »

Hm, ikke dumt det. Tegn på at Kjølner drar? hmms. Jaja, er jo kun et rykte.
Una mas cerveza.
Nesta
Posts: 485
Joined: Thu Mar 18, 2004 8:45 pm

Post by Nesta »

Novi wrote:Hm, ikke dumt det. Tegn på at Kjølner drar? hmms. Jaja, er jo kun et rykte.
Han er vel ein av dei som har vore ærlegast i å syte over dårleg innsats frå andre. Det kan vere lurt, men også destruktiv.

Kva Hansèn står for gjenstår jo å sjå, men det er vel ikkje her vi treng nye spellarar?
Nesta

"The game is about glory. It is about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom" (Danny Blanchflower, Spurs & Northern Ireland)
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Tror det kan være gdt med nye spillere uansett hvor de spiller. Nye impulser er bestandig bra.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
Guest

Post by Guest »

helt enig!
Nesta
Posts: 485
Joined: Thu Mar 18, 2004 8:45 pm

Post by Nesta »

Bateman26 wrote:Tror det kan være gdt med nye spillere uansett hvor de spiller. Nye impulser er bestandig bra.
Vi treng:

1. prioritet: Spiss med fysikk, teknikk og avsluttareigenskapar
2. prioritet: Midtbanespellar ala A. Hanssen
3. prioritet: Midtstoppar (Har K.Paulsen, Theting, Hansen, Kjølner, Torvik, Halvorsen som alle kan spelle der!)
Nesta

"The game is about glory. It is about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom" (Danny Blanchflower, Spurs & Northern Ireland)
User avatar
Thomahawk
Posts: 156
Joined: Mon Feb 23, 2004 3:09 pm
Location: Oslo

Hmmm...

Post by Thomahawk »

Bateman26 wrote:Tror det kan være gdt med nye spillere uansett hvor de spiller. Nye impulser er bestandig bra.
Bare ikke de blir frosset ut så snart de har satt bena sine på trening!! :evil:
Nesta
Posts: 485
Joined: Thu Mar 18, 2004 8:45 pm

Re: Hmmm...

Post by Nesta »

Thomahawk wrote:
Bateman26 wrote:Tror det kan være gdt med nye spillere uansett hvor de spiller. Nye impulser er bestandig bra.
Bare ikke de blir frosset ut så snart de har satt bena sine på trening!! :evil:
Ja kva med: Anthony Gregory, Chad Gibson eller Ville Lehtinen? :?:

Forresten var det også eit problem då Glimt henta inn tilflyttarar på 70-talet. Dei gjekk glipp av Arne Pøsen Andreassen, Pål Fredheim, Trond Sollied og Jarle Råum...

Det finst for eksempel ei grusom historie om då Billi Henriksen kom frå Høken. Han blei sendt heim på første treninga fordi skoene var for store..
Last edited by Nesta on Fri Nov 19, 2004 1:43 pm, edited 1 time in total.
Nesta

"The game is about glory. It is about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom" (Danny Blanchflower, Spurs & Northern Ireland)
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

På sikt trenger vi definitivt ny stopper, men hvis ikke Kjølner eller C. Hansen gir seg er jeg usikker på hvor stort behovet er for å hente inn en etablert 32 åring (han blir det neste år) nå. Kanskje det heller er en idé hente en litt yngre spiller som vil finne seg i en utfordrerrolle på benken, og som tar over når en av gamlegutta gir seg. Hvis Theting er tiltenkt rollen som stopper, bør kanskje han også kjøres inn i den rollen snart.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
Pekri10
Moderator
Moderator
Posts: 2265
Joined: Sat May 08, 2004 4:27 pm
Location: Spikkestad

Post by Pekri10 »

Når jeg tenker meg om; Hansén var vel egentlig tiltenkt rollen som vesntreback i RBK. Kanskje Halvorsen gir seg? Han er vel utdannet sivilingeniør, og har vel tidligere vurdert å kutte fotballen til fordel for en jobb som matcher utdannelsen.
Noe resignert medlem av DGH don´t wannabes (Glimt i sør) http://www.glimtsupporter.com og
Scandinavian Hammers http://www.westham.no
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Novi wrote:Hm, ikke dumt det. Tegn på at Kjølner drar? hmms. Jaja, er jo kun et rykte.
Håper mer at det er et tegn på forsterkning av spillertroppen, og ha spillere på benken som er brukbare. Tippeligaen neste år blir jævlig sterk, og da hjelper det ikke å kun ha 3. divisjonsspillere på benken.
Fra Oslo
Posts: 815
Joined: Wed Mar 31, 2004 4:04 pm
Location: Mørkved (Oslo)

Post by Fra Oslo »

Nesta, hva betyr den nye logoen din?

Audere est facere?
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Logoen til the pride of london så klart :glis
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Fra Oslo wrote:Nesta, hva betyr den nye logoen din?

Audere est facere?
To Dare is to do eller på norsk å tørre er og gjøre
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Masinga
Posts: 2065
Joined: Mon Feb 23, 2004 10:58 pm
Location: Oslo

Post by Masinga »

Jeg tar slike rykter med en klype salt. All den tid ny trener ikke er ansatt og begynt i jobben, mener jeg det er lite klokt av administrasjonen i Glimt å bruke penger (man kanskje ikke har?) på en spiller som ikke inngår i en ny treners planer.
Last edited by Masinga on Sun Nov 21, 2004 2:32 pm, edited 1 time in total.
Masinga
User avatar
Taskeladdn
Posts: 3489
Joined: Fri Oct 29, 2004 1:24 pm

Hvem bør vi få tak i ??

Post by Taskeladdn »

Hvilke spillertyper mener dere klubben bør få tak i da ?
E ser på Stig som eneste erstatninga til Andre.. Så e vil ha en midtspiss og en stopper til laget... Sakka e vel ei go erstatning til Ludde hvis han fær.. Vet ikke om han er den midtspissen laget trenger..
TheClansman
Posts: 136
Joined: Sat Sep 11, 2004 10:15 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by TheClansman »

Jeg tror at både Stig Johansen og Tom Høgli vil kunne kjempe om plassen som er ledig etter at André Hansen dro.
Midtbanen vil da ikke være så svak, MEN det forutsetter at glimt klarer å beholde Ludde, samt skaffer en god midtspiss med fart og fysikk.

Det jeg frykter er at Håvard Halvorsen legger opp og at Fredrik Kjølner drar............ :cry: Da trenger vi MANGE nye spillere :shock:
TheClansman
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

TheClansman wrote:Jeg tror at både Stig Johansen og Tom Høgli vil kunne kjempe om plassen som er ledig etter at André Hansen dro.
Midtbanen vil da ikke være så svak, MEN det forutsetter at glimt klarer å beholde Ludde, samt skaffer en god midtspiss med fart og fysikk.

Det jeg frykter er at Håvard Halvorsen legger opp og at Fredrik Kjølner drar............ :cry: Da trenger vi MANGE nye spillere :shock:
Har litt på magefølelsen at Kjølner drar
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
User avatar
Nokia
Posts: 3759
Joined: Sun Feb 22, 2004 2:54 pm
Location: Bodø

Post by Nokia »

Nesta wrote:
Novi wrote:Hm, ikke dumt det. Tegn på at Kjølner drar? hmms. Jaja, er jo kun et rykte.
Han er vel ein av dei som har vore ærlegast i å syte over dårleg innsats frå andre. Det kan vere lurt, men også destruktiv.

Kva Hansèn står for gjenstår jo å sjå, men det er vel ikkje her vi treng nye spellarar?
Syns ikke man skal kritisere Kjølner i det hele tatt. Eneste spilleren som har "Baller" nok til og si ting akkurat slik de er. Det er en egenskap som mangler innad i Glimt desverre. Alt for mange Puddinger :!:
User avatar
Larsen
Site Admin
Site Admin
Posts: 7776
Joined: Sat Feb 14, 2004 1:57 pm
Location: Bodø

Post by Larsen »

Bateman26 wrote:
TheClansman wrote:Jeg tror at både Stig
Det jeg frykter er at Håvard Halvorsen legger opp og at Fredrik Kjølner drar............ :cry: Da trenger vi MANGE nye spillere :shock:
Har litt på magefølelsen at Kjølner drar

Hvorfor denne følelsen av at Kjølner drar?

Bank i bord, stol og vegger, Kjølner må ikke dra fra Glimt!
Bateman26
DGH TIFO
DGH TIFO
Posts: 5248
Joined: Mon May 10, 2004 1:22 pm
Location: Bodø

Post by Bateman26 »

Har ikke hørt noen nrykter (bortsett fra her men her summer det hele tiden uansett) men mere den litt udefinerbare greie som sier megf at han drar.
I have no idea to this day what those two Italian ladies were singing about.
Truth is, I dont want to know.
Some things are best left unsaid.

www.maja-blogg.no
TheClansman
Posts: 136
Joined: Sat Sep 11, 2004 10:15 pm
Location: Bodø
Contact:

Post by TheClansman »

Etter at jeg leste denne artikkelen

http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/article? ... 50249/1003

så begynte jeg å frykte at Kjølner drar :(

Sitat:
Skal han fortsette i Glimt, må klubben være villig til å satse hardere enn i år.
– Klubben må være tydeligere på hva den vil. Den må ha et mål om å komme tilbake i toppen av norsk fotball, sier Kjølner.
Han har ikke hastverk med å bestemme seg.
– Men før jul må ting være avgjort, sier Kjølner.


Jeg synes ikke akkurat at klubben har vært tydelig :evil:
TheClansman
User avatar
Baltus
Posts: 236
Joined: Sat Apr 17, 2004 1:52 pm
Location: Bodø

Post by Baltus »

Selv om Kjølner nå skulle dra så er vel ikke Hansen fra _Rbk rette mannen å satse på.
Han er jo ikke akkurat en man for framtiden
_________________________

6 måneder med snø og is uten
Tippeligafotball er alt for lang tid...
brawno
Posts: 2331
Joined: Thu Mar 18, 2004 4:49 pm
Location: Oslos beste vestkant

Post by brawno »

Baltus wrote:Selv om Kjølner nå skulle dra så er vel ikke Hansen fra _Rbk rette mannen å satse på.
Han er jo ikke akkurat en man for framtiden
Kanskje ikke for fremtiden, men husk at Glimt må ha forsterkninger allerede neste sesong for å klare seg i tippeligaen. Jeg tror tippeligaen blir tøffere enn noen sinne neste år, kan virke sånn når man ser alle overgangene som pågår nå. Klarer Glimt å hente inn en rutinert tippeligaspiller på Hanséns nivå er det ypperlig. Det er så klart viktig å hente inn spillere for fremtiden, men man kan ikke forvente at urutinerte ungutter fra lavere divisjoner skal komme direkte inn og dra lasset for Glimt fra dag én.
User avatar
Merete
Posts: 371
Joined: Mon Feb 23, 2004 4:50 pm
Location: Lillestrøm

Post by Merete »

Baltus wrote:Selv om Kjølner nå skulle dra så er vel ikke Hansen fra _Rbk rette mannen å satse på.
Han er jo ikke akkurat en man for framtiden
Enig! Hvorfor ikke sjekke ut Tom Kristoffersen fra LSK. En ung og meget lovende venstreback, som merkelig nok ikke inngår i LSK's planer. Spilte mange gode kamper for dem i år. Han er fri til å plukkes...
Post Reply